Multide: Nirvana- 'Smells Like Teen Spirit'
Kıvanç 'tan
Bakın şimdi "onlar filmi izlerken Rüzgar sana dediğimde şalterleri indirceksin.O sırada benle egemen geçen yıl parti için aldığımız maskeleri takacaz.Tabi Rüzgar sen bunları videoya çek." diyip sırıttım.
Saat daha 20.30 du ve çok erkendi oyüzden biraz biraz eğlenelim dedim.
Ve bu eğlence için Cemre ve İrem'i kullanmak daha eğlenceli oluyordu.Rüzgarla Kıvanç bana onaylayan bakışlar attığında odaya doğru gittik.Rüzgar'dan
Kıvancın fikrini onayladık.Cemre ilk öpücüğünü benden almıştı.Çok sinirlenmişti ama ona intikamımı alacağımı söylemiştim.
Kıvancın odasına doğru gittik.Kıvanç maskeleri egemene uzattı.İkiside birer maske takıp denediler. Fazla korkutucu deildi ama kızların korkacağına emindik.
"Hadi lan yeter artık inelim"
"Tamam lan bekle iki dkka"dedi Kıvanç ve odadan çıktı.Geri geldiğinde elinde beyaz örtüler vardı. Birini egemene uzattı digerinide kendisi aldı.Üzerlerine sardılar.
Egemen "tamam şimdi hazırız" diyip pç Smile yaptı.
"Hadi inelim ozaman" dedim.Ve yavaşca aşağı indik.Ben şalterlerin oraya gittim bizimkilerde merdivenin başında bekliyorlardı.
Kıvanç'tan
Kızlara baktığımda birbirlerine sarılmış film izliyorlardı.Rüzgara işaret verdim.Rüzgar bütün şalterleri indirdi.O anda Cemre ve iremin çığlıkları tüm ewi sardı.
Egemen kulaklarını kapatarak "Bunlarda nasıl bi ses var lan" dedi.
Hakkaten nasıl çıkıyor lan bu ses onlardan.
Cemre'den
İremle filmi izlerken birden elektrik gitti.Etrafa baktığımızda Kıvanç Rüzgar ve Egemeni göremeyince çığlık atmaya başladık.Korku filmi izlerken elektrik kesilmesi bizi iyice ürpertiyordu.İremle birlikte Kıvançlara seslenmeye başladık.
"Kııı kı vançç nerde si nizzzz" bağırırken bile sesim titriyordu.
İrem çığlığı basınca onun baktığı tarafa baktım.Ve bende çığlığı bastım.
Karşımızda iki tane korkunç yüz vardı. İrem'e dönüp "k k koşşş" diye bağırdım ve der demez arkamıza bile bakmadan ayaklarımız kıçımıza değe değe koşmaya başladık.Korkudan istemsizce akan göz yaşlarımızı salmıştık.Bahçeye çıktığımızda arkamızdan gelen kahkaha sesleriyle duraksadık. Arkaya baktığımızda gördüğümüz şeyle şok olmuştuk.
"Lanet olsun" dedi irem azcık çıkan sesiyle.
" gerizekalılar" diye bağırdım son sesimle.Egemenle Kıvanç halimize yerde çökmüş kahkaha atıyorlardı. Elektrikler geri gelince içeriden Rüzgarda sırıtarak çıktı.Bizi görünce gülmeye başladı.
Benle iremin gözleri ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu.İreme işaret vererek içeri geçtik.Aptallar bize bakıp hala gülüyorlardı.
"Siz napıyorsunuz ya,hahaha çok komikti" diyip göz devirdim.Rüzgar "tamam bücür ağlama" diyip sırıttı.Tomom bocor ağlomo" diye taklidini yapınca sinirlendi.
Kıvanç ortamı yumuşatmak için "tamam Pakize biraz eğlenelim dedik,abartma" dedi.Tabi ben dahada sinirlenip "tomom pokizo boroz oğlonolum dodok abortmo" dedim ve egemene dönerek "sen birşey demiycekmisin" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Dolunay"
Teen Fiction"Beni sevmek zorundasın" "Ben hiç bir şeyin zorunda değilim. Lütfen uzatmayalım artık" "Vazgeçmiyecem bunu bil" ⬇ "Sen onu sevmiyorsun İrem" "Evet.Ben onu sevmiyorum.Ona aşığım" "Yalan söylüyorsun.Sen ona deil bana aşıksın ama bunu kendine yediremi...