"Cemreeeeee.Cemreeeğ.Kızım kalk artık ya.Ne uykucusun arkadaşş."
Alarmın sesi bile Merve'ninkinden daha güzel çıkıyordu.En azından duvara fırlatınca susuyordu.Peki bu başımda dikilmiş panda yavrusunu nasıl susturacaktım.Uyumak istiyordum.Sadece uyumak.Uykunun huzurlu kollarına kendimi bırakmak.Ama neymiş uyku Cemre'ye harammış.Ama neymişş....
"Lan kalk artık öküz.Okula geç kalacaz." dedi daha kendisi bile uyanamamış panda yavusu.
Tek gözü açık tek gözü kapalı başımda car car konuşuyordu.Ama susmuyordu.Daha fazla dayanamayarak yatakta hızlıca doğruldum."Kalktım işte Allah rızası için sus."
Merve uyandığım için ellerini açıp yukarıya dua ettikten sonra "Sonunda.Kalk ta hazırlan." diyip dolabına yöneldi.
Esnerken saatin 6.30 olduğunu görmem esnememin durmasına yetmişti.Hızlıca Merve'ye dönüp bağırmaya başladım. "Lan gerizekalı saat 6.30 ve sen beni bu saattemi uyandırıyorsun."
Merve irkilip baş parmağıyla damağını şaklattı.Sonrada söylediğime göz devirdi.
"Cemre abartma ya altı üstü 1saat erken uyandın." Ne.yani.bu.kız.1 saat uykuyu hafifemi alıyordu.
"Hem zaten bizim eve yerleşmek için erken kaldırdım.Yoksa okuldan sonra mı yerleşseydik ya.Bilemedim şimdi." Biraz düşündükten sonra başımı olumsuz anlamda salladım.
"Bunları beni uyandırmadan önce düşünseydin.Yok öyle.Hadi gir banyoya hazırlan artık." Merve oflayarak dolabın kapağını kapatıp banyoya doğru gitti.Bidakika ya ben ona ne demiştim.
"Mervee dur!" Ellerimi öne doğru açmış bağırarak Merve'yi durdurmuştum. Sana çok önemli birşey göstermem lazım." Merve endişelenmiş gözlerle bana bakıyordu.Bende yavaş yavaş ve emin adımlarla dolabıma ilerliyordum.Merve'nin bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.Bense yüzüme ciddi bir bakış yerleştirmiş görevime oldukça odaklanmıştım. Dolabın kapağını yavaş yavaş açtım ve okul formamı elime alarak Merve'nin yanına geldim.Merve'nin karşısına geçerek banyo kapısına daha da yaklaştım.Merve kaşlarını çatmış ne diyeceğimi bekliyordu.
"Ne göstere...." Evet banyoya dalarak Merve'nin yüzüne kapattım kapıyı.Ve görev tamam.
"S-seni seni küçük pis sıçan."
Merve'nin dediğini takmıyarak hazırlanmaya başladım.
Yüzümü yıkadıktan sonra başımı suyun altına koyarak yıkamaya başladım.Yıkama işlemi bitince havluyla sarıp biraz nemlenmesini bekledim.O arada formamı giyinmeye başladım. Havluyu söküp saçımı kremledim.Tarama işide bittikten sonra fönle kurutup maşayla düzleştirdim. Genelde saçımı dalgalıyken daha çok beğeniyorum ama bazen düz de yapıyordum.Son olarak rimel sürüp banyodan çıktım.Makyaj yapmayı fazla sevmezdim ama arada yapardım.
Banyodan çıktığımda Merve elinde telefon yatakta oturmuştu.Benim çıktığımı görünce kendiside koşarak yanıma geldi saçımı çekerek banyoya koşup kapıyı kilitledi.
Çatık kaşlarla arkasından bakarken yerini sırıtma aldı. 'Maymun ya'
Dolabımın içinden mavi bavulumu çıkartıp içine eşyalarımı koydum. Sonuçta 1 ay az bir süre değildi.Bende oyüzden gerekli gereksiz lazım olur diye içine herşeyi tıkıştırdım.Son olarak da okul çantamı hazırlayıp aşağı indim.
Annemler daha uyanmamıştı.
"Lale abla biraz bakar mısın" Lale abla bizim evdeki hizmetlinin adıydı.
Lale abla gülerek yanıma geldi."Efendim canım" Bu kadını seviyordum.Ne zaman baksam gülüyordu.
"Bize 2 sandviç hazırlar mısın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Dolunay"
Teen Fiction"Beni sevmek zorundasın" "Ben hiç bir şeyin zorunda değilim. Lütfen uzatmayalım artık" "Vazgeçmiyecem bunu bil" ⬇ "Sen onu sevmiyorsun İrem" "Evet.Ben onu sevmiyorum.Ona aşığım" "Yalan söylüyorsun.Sen ona deil bana aşıksın ama bunu kendine yediremi...