13.Bölüm

87 4 1
                                    

Kuzucuklaarr! Arkadaşım ilk kitabını yazmaya başladı.Beğeneceğinizi umuyorum. İsmi 'Gökyüzüm' Yazan mavibulut27

Iyi okumalar...

Multimedia:Sensiz olmaz

Şu an kumsal da tek başıma oturmuş denizin sesini, bağırışlarını dinliyordum.

Koşudan yorulduğum için kumsala inmiş müzik dinliyordum.Hava kararmak üzereydi.

Saatime baktığımda bayağıdır burda oturduğumu farkedip ayaklandım. Eve gidip yatağıma uzanmak istiyordum.

Kumsaldan çıkarken tanıdık bir yüz görüş açıma girdi.Rüzgar sarışın uzun boylu saçları beline gelecek kadar olan bir kızla öpüşüyordu.Gidin başka yerde yiyişin görüntü bozuklukları.

Yanlarından geçerken Rüzgar beni görmüştü.Ama hiç istifini bozmadan öpüşmeye devam ediyordu.

Bende yoluma devam ediyordum. Onları görünce midem kalmıştı.Aile var aile.Biraz oksijen iyi gelir belki.

Telefonum çaldığında arayana baktım Mavişti. (Merve)

"Efendim Merve"

"Nerdesin"

"Eve geliyorum niyeki" sesinde biraz endişe vardı.

"İrem'i arıyorum ama cevap vermiyor.Merak ertim"

Kim bilir şu an Egemen İrem'e ne yaptıyordur.

"Saat daha 12'yi geçmedi.Egemen isteklerine devam ediyordur" dedim onu sakinleştirmek için.

Ofladı. "Tamam.Sen nerdesin"

"Eve doğru geliyorum.Birazdan orda olurum."

"Tamam gecikme.Kıvanç çok sıkıcı" şu an gözlerini devirdiğini tahmin ediyorum.O görmesede başımı salladım. "Tamam.Kapatıyorum" deyip telefonu kapattım.

Sabahtan beri aynı kıyafetlerle koşturuyordum ve ter içindeydim.

---

Evin önüne geldiğimde ellerimi dizlerime koyup öne doğru eğilmiştim.Bayağı yorulmuştum.

Kıvancın evden çıktığını görünce yanına doğru adımladım. "Şşh.Çeko nereye" arabasının kapısını açıp bana döndü. "Bugün Rüzgar'da kalacam.Bir yere çıkarsanız haberim olsun" dedi burnundan soluyarak.Sinirliydi.

Arabasına binip kapasını kapatırken kapıyı tutup geri çektim.Kaşını kaldırıp tekrar yüzüme baktı. "Ne?" dedi aynı soğuklukta.

Kolumu kapıya koyup ona doğru eğildim.

"Neyin var ne bu hal"

Beni takmadan "Merve'ye sor" dedi ve kapı kolunu tekrar çekip sertçe kapattı.

Gerçekten ne olmuştu buna böyle.

Gaza basıp gittikten sonra bende daha fazla arkasından bakmayıp eve doğru yürüdüm.

Anahtarımı yanımda almadığım için zile bastım.Kapı anında hızlı açılınca korkup bir adım arkaya gittim.

Oh Merve'ymiş.

"Ne korkutuyon kızım" dedim elimi kalbime koyarak.

O ise yüzü beş karış beni hiç takmadan hızlıca salona doğru gitti. Bunlar kesin kavga etmişlerdi.

Gözlerimi devirip içeri geçtim ve kapıyı kapattım.Merve'nin arkasından salona geçtim bende.

Karşıda ki tekli koltuğa oturup bağdaş kurdum.

"Dolunay"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin