3.Bölüm-Kıvanç'la aynı kare!

134 6 1
                                    


İremle yürürken bana bazı yerler tarif ediyordu.Güzel yemek yapan yerler gibi.İremle yürürken yanımızdan geçen kadını boydan boya süzmüştü ve kıyafetlerini eleştrip beni kahkahalara boğmuştu.Tam yürürken yanımızdan hızlı bir araba geçti. Sonra ilerde durup geri geri gelmeye başladı.Camı indirdiginde karşımıza çıkan kişi Kıvanç oldu.Bana bakıp "atla" dedi."Ne saçmalıyorsun, git başımızdan"diye söylenerek iremi kolundan tutup yürütmeye başladım.
"Keyfimizden çağırmıyoruz seni,babanlar bizde.Bizimkilerle yeni ortaklığını kutluycaklarmış." Neeee babam Kıvancın babasıyla mı ortak olmuştu.Of baba ya,başka birini bulamadınmı offf. "Bin artık seni akşama kadar beklemicem"dedi..
"ben niye senle geliyorum,babam gelip beni alır. Senin arabana binmem ben." derken cebinden telefonu çıkartıp birini aradı "alo Memet amca,Cemre arabama binmiyor sen onu alacakmıssın."dedi ve biraz bekliyip telefonu bana uzattı.Tam alacakken geri çekti ve hoparlöri açtı.

"Alo Cemre"
"Efendim baba"
"Kızım Kıvanç yeni ortağımın oğlu.Zaten tanışıyorsunuz. Kıvançlarda ortaklıgımizi kutluycaz.Oyuzden arabasına bin ve gel"
"Ama bab.."
Babam telefonu emrivaki yaparak yüzüme kapatmıştı.O sırada Kıvanç kahkaha atmaya başladı.

"Sakın arabama binme "diyip arabaya bindi.Bende napacağımı bilmeden "görüşürüz irem"diyip hızlıca arabaya bindim."noldu dayanamadın bakıyorum."diyip ters bir bakış attı."in arabamdan" dedi."inmiycem, madem bindirmiycen niye geldin" dedim. "Seni sinir etmek için" dedi. "Iyi" dedim ve kulaklığımı takıp onu takmadan müzik dinlemeye başladım.

Hızlıca arabayi çalıştırdı.Öyle hızlı çalıstırmıstıki kafamı cama çarptım.Bana bakıp sırıtmaya başladı.Bu arada arabayi çok hızlı sürüyordu.Gıcık diyip onu sinir etmek için kulaklığı çıkartıp youtubeden çığlık sesini açtım.Son ses vermiştim ben bile sinir olmuştum.
Ama onun sinirlendigini görmek beni motive etti.
"Kes şunu" dedi.
"Sende yavaş git"dedim.
"Gitmiyorum"dedi
"Bende kesmiyo.." lafımı bitiremeden telefonu elimden çekip arkaya attı.
Atması üzerine müzik sesi kesildi.
"Napıyorsun ya"
"Geldik in" dedi. Telefonumu arkadan alarak indim.Telefonum aldığı darbeyle kapanmıştı.

Kapıyı çaldı ve kapıyı bir hizmetli açtı.Buyrun Kıvanç bey diyip yol verdi . İçeri girdik.Annemler gülerken bizi farkettiler ve ayağa kalkıp beni elimden çekerek ortalarına aldılar."Cemrede geldii" dedi babam.Kıvancın annesi "hoşgeldin Cemre, çok güzelleşmissin"diyip beni sardı.Ardından babası "gelmiş bizim pakize"diyip sarıldı.Ne olduğunu anlıyamamışken herkes kıvancın babasının bana dediğine gülmeye başladı. Kıvançta yanda sırıtarak bana bakıyordu.

Anneme yaklaşarak "anne beni nerden taniolar "diye fısıldadım.
Annem şaşkınlıkla bana bakıp "tanımadınmı hala "dedi. Kafamı olumsuz anlamda salladım.Annem "kıvancıdamı hatırlamadın" dedi.
Ben bakışlarımı Kıvanca çevirirken
"Şeyda teyze, ben şimdi ona hatırlatırim "dedi ve beni peşinden gitmem için eliyle çağırdı.

O merdivenleri çıkarken bende onu takip ediyordum.Sonra bir odaya geçti. Peşinden bende geçtim.Her yer kız posterleriyle doluydu.Anlaşıldı burasi kıvancın odasıydı.

"Gel buraya pakize"diyip yukardan bir albüm çıkarmıştı. Niye herkes bana pakize diyordu.Yanina gidip açtığı fotoğraflara bakmaya başladım.Ağzım 10 cm açıldı.Fotoğrafta ben,Merve ve çeko vardı.Çeko diye çocukluk arkadaşımız vardı.Benle merveye lakap taktığı için merveyle ona çeko demeye başladık.(sebebebi diger bolümde) bidakka bana pakizeyi sadece çeko derdi.Ağzım bir 10 cm daha açılmıştı.
Çeko Kıvançmıydı."Çe -çeko" dedim.Korkudan kekelemiştim.Çeko okadarmı değişmişti. O sırada Kıvanç kahkaha atıp "paa-ki-ze " die dalga geçmişti. Okuldaki halinden eser yoktu.Şimdi baksanız hemen kanınız ısınır.İçten gülümsüyordu.

Bir anda boynuna atlayıp sarıldım.Bu çekoydu.Küçüklüğümüzde birlikte saçmaladığımız çeko.Oda sarılmama karşılık verdi.Birlikte eski fotolara bakıp gülmeye başladık.Hele benim mervenin yüzüne kum attığımda mervenin ağlarken benle kıvancın gülerken çekildiği foto eski günlerden bahsetmemize yol açtı.Biz gülerken aşağıdan Meryem teyze'nin sesi geldi Kıvançla birlikte aşağı indik.Hep beraber yemek masasına oturduk.

Onlarla biraz sohbet ettikten sonra iş konuşmaya başlamışlardı.Kıvançla bende masadan kalkıp koltukta saçma sapan selfie çekiliyorduk.Okadar saçma selfieler çekmiştik ki kahkahalara boğulduk.Kıvanç kendisinin ciddi benim ise sırıtarak çıktığım bir fotoyu sosyal medyada paylaştı.Altınada "pakizem gelmiş " die bir yazı yazdı.

Fotoğrafı attıktan sonra mesaj gelmişti.Kıvanç mesajı açmadı ama ben Rüzgardan geldiğini görmüştüm.
Kesin bizi yan yana görünce afallamıştır.Bu durum sırıtmama yol açtı.Kıvanç bana bakıp "ne sırıtıyorsun pakize " dedi."Hiç" dedim. "Bu arada okulda bana pakize diyip beni rezil etme" dedim.Bana bakıp "yok ya "diyip sırıtmaya başladı."iyi bende sana çeko bağırrım "
"Tamam,tamam demeyiz" dedi.

Saat 12 ye geliyordu.Babam "hadi kızım kalkıyoruz" dedi.Kıvanca "Yarın görüşürüz " dedikten sonra Kıvanç saçımı karıştırıp "defol pakize "dedi ve sırıttı.

Ben kalktıktan sonra gelen mesajı açtı ve güldü. Bişiler yazıp telefonu cebine koydu.

Arabaya bindiğimizde çok uykum var diye arkda uzanmıştım.Dayanamadım hemen kendimi uykuya bıraktım.

Belimde bir el hissettiğimde gözlerimi araladım ,ewe gelmiştik ve babam beni kucaklayıp yatağa bırakıyordu.Gülümseyip uykuma devam ettim.

Arkadaşlar! Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yazın.Yazmaya devam ediyimmi yorum yapın lütfen :***

"Dolunay"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin