15.Bölüm-Karışma!

64 5 4
                                    

Multimedia:Tunç
Mutimedia:Lea Michele-Battlefield

Keyifli okumalar...

"Tu-tunç"

"Cemre"

İkimizinde sesi fısıltıyla çıkmıştı.

Neden onu görünce binbir türlü duyguya geçmiştim.Neden kendimi boşlukta gibi hissediyordum.

"Sen kimsin oğlum" diyerek yanımıza geldi bayan firavun.

Tunç gözlerini benden hocaya çevirdi ve "yeni öğrenci" diyerek yeşillerini tekrar bana çevirdi.

Bi-bir dakika be demişti o! Yeni öğrencimi? Ben şaşkın şaşkın hala ona bakarken konuştu YİNE firavun.

"Tamam sen otur boş biryere.Kızım sen de revire gitmiyorsan otur yerine"
Hayyyy! Ben regl olmuştum dimi.Off.

Tuncun omzuna çarparak sınıftan çıktım.Gerçekten gelmişti.'Yakında görüşürüz' derken sınıfıma geleceğini mi kastediyordu yani.

Bu çocuk ne yapmaya çalışıyor. Gerizekalı! Neden hala bunu yapıyor. Tam da her şey yoluna girmişken neden hala uğraşıyor.

Lavabonun önüne geldiğimde içeri geçtim.Hay ben şansıma.Genelde lavabodan çıkmayan kızlardan eser yok şimdi.

Of.

En iyisi Merve'ye mesaj atmak.

Gönderilen: Maviş

Merve bana acil pet lazım lavabodayım hemen gel.

Sinirden tırnaklarımı dişlemeye başladım.

Gönderen: Maviş

Tamam.Geliyorum.

Karnımın ağrısı bir türlü geçmiyor aksine sanki daha çok ağrıyordu.

Kapı açıldığında içeri Merve girdi.

"İyi misin?" diyerek yanıma geldi ve peti uzattı.

"Hayır değilim.Olmayacağımda.Lanet olsun o gerizekalının burda ne işi var. Neden hala karşıma çıkıyor.Ve ben neden bugün regl oldum." diyerek bağırdım saçımı tutarak.

İlk gün kendime hakim olamıyordum. Her şeye herkese sinirleniyordum. Elimde değildi.

"Ben de anlamadım.Nasıl hala karşına çıkabiliyor ki?" Nefesini dışarı verdi. "Neyse.Sen şimdi sakin ol ve lavaboya geç"

Sinirliyken bana sakin ol demelerini anlayamıyorum.Bunu ben başaramıyorken sen bir lafınla başarabileceksin sanki.

"Sakin falan olamam" diyerek bağırdım ve hışımla lavaboya girdim.

Lavobadan çıktığımda Merve duvara yaşlanmış beni bekliyordu.

"Revire gidip ağrı kesici alalım" diyerek yanıma geldi.Başımla onaylayıp yürüdüm.O bu dönemdönemlerde nasıl olduğumu biliyor oyüzden her davranışımı anlayışla karşılıyordu.

Revire geldiğimizde bir ağrı kesici alıp içtim.O sırada zil çaldı ve bu son zildi.

Hiç sınıfa geçmeden eve gitmek istiyorum ama çantalarımız sınıftaydı.

"Merve çantaları sen alsana.Ben direk eve gideyim" dedim Merve'ye dönerek.

"Tamam.Sen git ben getiririm" dedi sınıfa doğru adımlayarak.Herkes çıkarken aralarından sıyrılıp bahçeye çıktım.

Her adımımda daha çok çatılıyordu kaşlarım.Birine patlıyacak bomba gibiydim.

Arabaya vardığımda eteğimin cebine baktım ama anahtarlarımı bulamadım.

"Dolunay"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin