Together Forever

1.5K 99 4
                                    

Seo-"aishhh..စိတ္ရႈပ္လာၿပီ...ဒီေလာက္တြက္ေနတာကို.မရႏိုင္ေသးဘူး.."

Yul-"ဘာကိုတုန္း..seo ေလးရဲ႕.."

Seo-"ဟင္..စာလုပ္ေနတာပါ..ေမးခြန္းထုတ္တဲ့သူကလည္း..မေျပာခ်င္ဘူး..အရမ္းခက္တာပဲ.."

Yul-"uri seo ေလးေတာင္မရဘူးဆိုေတာ့ကာ..ျပၾကည့္ပါဦး..ေမးခြန္း.."

Seo-" ဒီမွာပါ yul unnie
ဒါနဲ႔..အလုပ္သြားရွာတာ အဆင္ေျပခဲ့လား.."

Yul-"အင္း...မေျပပါဘူး seo ရာ..ပိုင္ရွင္ေတြက သူတို႔ဘက္ပဲ သိပ္တြက္လြန္းတယ္..ကိုယ္ကလည္းေအာက္က်မခံတတ္တဲ့သူဆိုေတာ့ခက္တယ္..ဒါေပမယ့္ စိတ္မပူပါနဲ႔ unnie အလုပ္ရေအာင္ရွာမွာပါ."

Seo-"Nae unnie..5ting.."

Yoon-"ျပန္လာပါၿပီ"..
Yoona အိမ္ထဲ ဝင္ ဝင္ ခ်င္း..အားမရွိတဲ့ အသံနဲ႔ လွမ္းေျပာရာ..yul နဲ႔ seo ေခါင္းေထာင္လာၿပီး....

Seo-"unnie ဘာလို႔လဲဟင္..အသံကလည္းအားမရွိလိုက္တာ"

Yul-"ေအးေလ..ဘာအဆင္မေျပျဖစ္လာလို႔လဲ"

Yoona Soe နဲ႔ Yul နား ထိုင္ခ်လိုက္ၿပီး..

Yoon-" အခု ဘယ္လိုလုပ္ၾကမလဲ ငါအခုလုပ္ေနတဲ့ အထည္ရံုအလုပ္ပိုင္ရွင္ကစက္ရံုကိုၿမိဳ႕ျပင္ဘက္ကိုေနရာေရႊ႕မယ္တဲ့..သူေျပာတဲ့ေနရာကအသြားအျပန္လုပ္လို႔လည္းမရေတာ့ အဲ့မွာအေဆာင္ဌားေနရမယ္တဲ့"

Seo-"ဟင္ အဲ့ဒါဆို seo တို႔ကိုထားခဲ့မွာလားဟင္ yoona unnie.."

Yul-"နင္အဆင္ေျပပါ့မလား..အေဆာင္ေနဖို႔..ၿပီးေတာ့နင္ကအဲ့လိုမ်ိဳးေတြသိပ္မွမေနတတ္တာ"

Yoon-"Omm...အဲ့ဒါနဲ႔ ငါလည္း အလုပ္ထြက္ခဲ့တယ္"

Yul&Seo-"အလုပ္ထြက္ခဲ့တယ္!!!!!"

Yoon-"သူေျပာတဲ့ေနရာမွာငါမွမလုပ္ႏိုင္တာအဲ့ေတာ့ဒီလိုလုပ္ရံုပဲရွိတာေပါ့"

Yul-"ေအးေလ..သိပ္မစိုးရိမ္ပါနဲ႔ ငါအခုအလုပ္ရွာေနပါတယ္ ငါတို႔ ၂ ေယာက္အတူတူရွာၾကတာေပါ့"

Yoon-"ဟုတ္လား..အဲ့ဒါဆို...."
Yoona ဆက္မေျပာဘဲ မ်က္ႏွာေလးညိဳးသြားသည္..

Yul-"ဘာလို႔လဲ yoonaရဲ႕
အလုပ္ကမရွားပါဘူးဟာ.."

Yoon-"ဟုတ္ေတာ့ဟုတ္ေပမယ့္.ဘြဲ႕ရေတြပဲေလ...အခုေနာက္ပိုင္း..စက္ရံုေတြဆို ၿမိဳ႕ျပင္ဘက္ပို႔မယ္ေျပာတယ္..ငါက အဲ့လိုေနရာနဲ႔ပဲအဆင္ေျပတာဆိုေတာ့.."

Together ForeverTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon