Together Forever

1.2K 98 12
                                    

Yoona-"Sica unnie!!!အာ....ဘာလဲဟာ.....ေခါင္းက.....ေခါင္း...အရမ္းကိုက္လာျပန္ၿပီ......."

Yoona သူ႔ေခါင္းေလးကို ကိုင္ရင္း ေခြက်သြားသည္..Sica လည္း အသံၾကားလို႔ လွည္ၾကည့္ေတာ့.....Yoona လဲေနတာ ေတြ႕သျဖင့္..

Sica-"Yoona-ah......"

Sica Yoona နား ေျပးသြားသည္....

Sica-"Yoona-ah~~Wae~~~ေခါင္းက...ဘာ...ဘာ ျဖစ္လို႔လဲ....
Unnie.....ဘယ္လို လုပ္ေပးရမလဲ...ေဆးရံု...ေဆးရံုကားလွမ္းေခၚေပးရမလား......အဆင္ေျပရဲ႕လား......."

Yoona ဘာမွျပန္မေျပာ.....
သူ႔ေခါင္းေလးကိုသာ ကိုင္ထားျမဲ.....
Yoona ဘာမွျပန္မေျပာေတာ့...Sica က ပိုစိုးရိမ္သြားၿပီး......

Sica-"Yoona...တခုခုျပန္ေျပာဦးေလ....unnie ေျပာတာေတြၾကားရဲ႕လား......Im Yoona!!"

Yoona ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေခါင္းေမာ့လာၿပီး Sica ကို ၾကည့္လိုက္သည္.....

Yoona-"Unnie...."

Sica-"Imm....ဘာေျပာမလို႔လဲ...."

Yoona-"unnie ....unnie ....sica unnie...."

Sica-"imm...unnie ဘာလုပ္ေပးရမလဲ..."

ခဏေလး....
အခု ငါ့ကို Sica unnie လို႔ေခၚလိုက္တာလား....
Yoona သတိျပန္ရၿပီလား....ငါ့ကိုေရာ မွတ္မိလို႔ေခၚလိုက္တာလား....ငါ့ကို ဒီလိုမ်ိဳး ေခၚတာ နင္တေယာက္တည္းပဲ ရွိတာပါ......
အခု..ငါ့ကို သတိရၿပီလား....
ျပန္မွတ္မိၿပီလား.....

Sica-"Yoona-ah.....နင္....မဟုတ္မွလြဲေရာ.....
အတိတ္...အတိတ္ကို....သတိရတာလား......ဟင္..."

Sica ေမၽွာ္လင့္တႀကီး ေမးလိုက္မိသည္.....

ဟုတ္မွာပါ...Yoona-ah....ေက်းဇူးျပဳၿပီး ဟုတ္တယ္လို႔ေျဖေပးေနာ္.....ဟုတ္တယ္မလား...
ငါထင္တာမွန္တယ္မလား....Yoona-ah....

Yoona Sica ကို အားယူၿပီး ၾကည့္လိုက္သည္....
ေခါင္းအရမ္းကိုက္ေနေတာ့ သိပ္ေမာ့မၾကည့္ႏိုင္ဘူးေလ....ခဏၾကာေတာ့....

Yoona-"wae????  ညီမက ဘာေတြကို မွတ္မိသြားလို႔လဲ???"

Sica-"ဟင္....ေစာနက unnie ကို sica unnie လို႔ေခၚလိုက္တယ္မလား...."

Yoona-"အင္းေလ...."

Sica-"အဲ့ဒါ သတိျပန္ရတာ မဟုတ္ဘူးလား....အရင္က..အရင္က....."

Sica မ်က္ႏွာေလး ညႇိဳးသြားသည္.....
သူကသာ ေမၽွာ္လင့္ခ်က္ႀကီးစြာနဲ႔ ေမးေနေပမယ့္ Yoona ပံုစံက ဘာမွမသိတဲ့ ပံု ဆိုေတာ့...ဆက္ေမးေနလည္း သူ ပဲ ေတြးၿပီး နာက်င္ရမွာေလ.....သူ ဘာမွ ဆက္ေမးမေနေတာ့ပါ...

Together ForeverTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon