Together Forever

1.3K 96 14
                                    

တစ္ပတ္ၾကာျပီးေသာ္.....
At hospital...

Yul-"omma...ဆရာက ဘာတဲ့လဲ..ေဆးရံုကဆင္းေတာ့တဲ့လား...."

တစ္ပတ္ၾကာေတာ့ Yuri က အတင္းေဆးရံုဆင္းမယ္ေျပာတာနဲ႔ Yoona omma က ဆရာဝန္ကို သြားေမးရတာေပါ့....

Yoona's omma-
"အင္း..ရၿပီလို႔ေတာ့ ေျပာပါတယ္..Seo ေလးကေတာ့ ရတယ္..ဒါေပမယ့္ သမီးက..."

Yul-"wae .. omma"

Yoona's omma-
"သိပ္မသက္သာရင္ မဆင္းပါနဲ႔လား. omma က စိတ္ပူလို႔ပါ...."

Yuri က ျပံဳးလိုက္ၿပီး...

Yul-"သက္သာပါတယ္ omma ရယ္..သမီးအတြက္စိတ္မပူပါနဲ႔..Seo လည္း..
စာေတြေနာက္က်ေရာေပါ့..."

Seo-"ဟုတ္တယ္..omma ဒီေန႔ Yoona unnie ကို ေစာေစာျပန္လာခိုင္းလိုက္ေလ..သမီးတို႔ ကို လာႀကိဳရေအာင္လို႔.."

Yoona's omma-
"အို..ဇြတ္ပါပဲလား ဟိုက မအားရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ အလုပ္ရွင္ကေလးမေလးကိုလည္း အားနာလို႔.."

Yul-"ထားလိုက္ပါ omma Yoona ကို ေခၚမေနပါနဲ႔..အားနာစရာႀကီး...ေနာ္ Seo ေလး"

Seoေလးက ႏႈတ္ခမ္းစူၿပီး..

Seo-"unnie နဲ႔ အတူ ျပန္ခ်င္ လို႔ဆိုေန...ရပါတယ္ ေခၚမေနပါနဲ႔..."

Yoona's omma-"omma သမီးက လိမၼာပါတယ္..."

Yoona omma က Seo ေလး ေခါင္းေလးကို ပုတ္ရင္း ေျပာလိုက္သည္...
သို႔ေသာ္ Yul တေယာက္ ၾကားရက္ေတြထဲ Yoona ကမအားလို႔ မလာသျဖင့္ သူသတိရေနသည္..ဖုန္းဆက္ေတာ့လည္း မအားဘူး ခ်ည္း ေျပာကာ ဖုန္းခ်သြားသည္..

Yul's POV
[ေအးေလ..အခုမွအလုပ္အစဆိုေတာ့လည္း...
ငါကနားလည္ေပးရမွာေပါ့...]

Sica တို႔ ရံုးမွာေတာ့......

Kry-"မဟုတ္ဘူး..unnie အဲ့လို မလုပ္ရဘူး...
အဲ့လိုပံုေတြဆြဲခ်င္ရင္...ဒီမွာေတြ႕လား...ဒီထဲဝင္ၿပီးလုပ္ရမွာ...."

Yoona-"ahh..ဟုတ္သားပဲ..ေမ့ေမ့သြားတယ္
ဒီလို လုပ္လိုက္ရင္ ရၿပီေနာ္"

Kry-"nae unnie"

Krystal က Yoona ကို ကြန္ပ်ဴတာသင္ေပးေနတာေလ ... သင္တာ တပတ္ျပည့္ခါနီးၿပီေပါ့...Sica နဲ႔ Soo ကလည္း ေနာက္ပိုင္းဆိုင္ေလးကေရာင္းအားေကာင္းလာေတာ့ နားရတယ္ မရွိဘူးေပါ့....တခါတေလ ဆိုင္ကို တေယာက္တလွည့္စီသြားရတာေပါ့.....တေယာက္တလွည့္ ဆိုေပမယ့္ Soo သြားရတာက မ်ားပါတယ္ Sica က မွမသြားခ်င္ပဲ တခုခုဆို အေၾကာင္းကို ျပေနတာ.....Soo ကလည္း ရံုးမွာေနရင္ ပ်င္းတာနဲ႔...မုန္႔မစားရတာနဲ႔ ဆိုၿပီး ထြက္တာေပါ့...
ဒီေန႔လည္း Sica ဆိုင္ကို သြားရမယ့္ ေန႔ပါ..
ဒါေပမယ့္ သူမသြားပါဘူး..Soo ကို လႊတ္လိုက္တယ္.....Soo လုပ္ရမယ့္ အလုပ္ေတြကိုေတာ့ သူကူေပးရတာေပါ့..
တခါတခါ သူ Yoona ကို ခိုး ၾကည့္မိသည္....

Together ForeverTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon