ရံုးဆီျပန္ေရာက္ေတာ့...
Soo-"အမေလး...မမ sica နဲ႔ မမ yoon ျပန္လာေသးတယ္ေနာ္...ဒီမွာကၽြန္မတေယာက္တည္း ဟိုဖုန္းေျပးကိုင္ရ ဒီဖုန္းေျပးကိုင္ရနဲ႔...
အေရးထဲ ဆိုင္က ေကာင္မေလးေတြအဆင္မေျပလို႔ လာပါဦးဆိုလို႔..ေခၚေသးတယ္..အဲ့ဒါရွင္သြားမလား.ကၽြန္မသြားရမလား..."Sica နဲ႔ Yoona Soo စကားေျပာတာသေဘာက်ၿပီးရယ္ေနေလသည္..
Sica-"ဒါမ်ားဟယ္..ငါ့ေျပာစရာလိုေသးလား.သြားေပါ့..ၿပီးရင္ တခါတည္း..ဟို ရင္းႏွီးျမဳပ္ႏွံသူေတြနဲ႔ေတြ႕ခ်ည္..ၿပီးေရာေပါ့..မဟုတ္ဘူးလား..."
Soo ရင္ဘတ္ကို လက္နဲ႔ ဖိလိုက္ရင္း....
Soo-"ေျပာထြက္တယ္..လူမရွိဘူးေလ ရံုးမွာ..ဖုန္းဆက္ေတာ့လည္းမကိုင္...ဟိုတေယာက္ကလည္း..မအားတာနဲ႔..ဧရိယာျပင္ပနဲ႔...နိတို႔ ၂ ေယာက္ေနာ္...ဒီေန႔ငါ့ကို ဒုကၡေပးတယ္..ရွင့္ဆီက စာရြက္ေတြယူရဦးမယ္ေလ.."
Yoona-"heez..ဟုတ္ပါဘူး..Soo young ရယ္..တိုက္ဆိုင္သြားတာပါ..."
Sica က သူ႔စားပြဲခံုမွာထိုင္ရင္း....
Sica-"ဟုတ္ပ Yoona ရယ္..ဥာဏ္မမီေတာ့မစဥ္းစားႏိုင္ရွာဘူး..ha..ha."
Soo-"aww..ေအး..ေအး...၂ ေယာက္ေပါင္းၿပီးလုပ္ႀကံတာေပါ့ေလ....နင္တို႔ငါနဲ႔ေနာက္မွေတြ႕မယ္...အခုေတာ့သြားၿပီ..ဆက္ေနရင္ငါပဲရွံုးမွာ..krystal လာမွ နင္တို႔ကို ေတာ္လွန္မယ္...ေပး..စာရြက္..."
Sica က စာရြက္လွမ္းေပးရင္း..
Sica-"aww..မိတၱဴဆိုင္ဝင္လိုက္ဦး...ငါမကူးရေသးဘူး..မီးပ်က္သြားတာေစာင့္ေနတာၾကာေနတာနဲ႔ နင့္ပဲ ကူးခိုင္းမယ္ဆိုၿပီးေတာ့..miyan..နင္အလုပ္ပိုသြားၿပီ..."
Soo-"imm pr...ရပါတယ္..ငါေျပာမလို႔..
ငါတို႔အထည္မွာေနက် စက္ရံုက ေကာင္မေလးက..ဒီေန႔မွာတာ မရဘူးတဲ့..ေနာက္အပတ္မွအဆင္ေျပမယ္တဲ့..Sica-"အဲ...ဘယ္ျဖစ္မလဲ...ဒီတေခါက္မွာတာလည္းမ်ားေတာ့.ငါမွာတဲ့သူေတြကိုျပန္ေျပာပါဦးမယ္...."
Soo-"ေအး..ဒါဆို..ငါသြားၿပီေနာ္"
Sica-"imm...ကားေသခ်ာေမာင္းေနာ္..."
Soo လည္းထြက္သြားေရာ..Sica လည္း..ခံုေနာက္ကို မွီၿပီး...
Sica-"ဘယ္လိုလုပ္ရင္ေကာင္းမလဲ.နည္းနည္းရစ္တဲ့customerေတြပါေနေတာ့....aishiiii..စိတ္ရႈပ္လိုက္တာ.."