မနက္မိုးလင္းေတာ့....Sica တေယာက္ အိပ္ရာက မထေသး.....
မေန႔က Yoona နဲ႔ အတူရွိခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ကို ျပန္စဥ္းစားကာ ေပ်ာ္ေနသည္....
ကုတင္ေပၚမွာလည္း...ဟိုဘက္လွိမ့္လိုက္...
ဒီဘက္လွိမ့္လိုက္......ေနာက္ေတာ့..အလွိမ့္လြန္ၿပီး..ကုတင္ေပၚကေတာင္ ျပဳတ္က်တဲ့ အျဖစ္.....
'ဒုန္း'
'အ'
အေပၚထပ္က ျပဳတ္က်သံၾကားေတာ့..
Sooyoung အေျပးအလႊား တတ္လာသည္....Soo-"Sica-ah...gwinchana???"
စိုးရိမ္တႀကီးနဲ႔ ေမးရွာတဲ့ Sooyoung...
သူ႔ကို စပ္ၿဖီးၿဖီး ျပန္လုပ္ျပတဲ့ Jessica....Soo-"ဟဲ့....ကုတင္ေပၚက ျပဳတ္က်ၿပီး ေၾကာင္သြားတာလား..."
Sica Sooyoung ကို လွမ္းဖက္လိုက္ၿပီး....
Sica-"Sooyoung-ah....ငါ ေပ်ာ္လြန္းလို႔ ေသေတာ့မယ္ ထင္တယ္...."
Soo-"Yah....ဘယ္လိုျဖစ္ေနတာလဲ....နင္..မေန႔ကတည္း ဂနာမၿငိမ္ေနတာ....ဘာလဲ...Yoona နဲ႔ အဆင္ေျပသြားၿပီလား...."
Sica ေခါင္းညိတ္ျပလိုက္သည္....
Soo-"bor!! Jinja!!! Yah....အစုတ္ပလုတ္...ငါ့ကိုေတာင္ မေျပာဘူး..လၽွိဳ ထားတာ ၾကည့္စမ္း..!!"
Sica-"arnyi...ဒီေန႔မွ ေျပာျပမလို႔ပါ....."
Soo-"aigooo...ဟိုက မမွတ္မိေတာ့လည္း ေသမလိုရုပ္နဲ႔..အခုမ်ားက်ေတာ့လည္း...မေျပာခ်င္ဘူး...ဟြန္႔....😑😑"
Sica Sooyoung လက္ေမာင္းကို ရိုက္လိုက္ၿပီး...
Sica-"yah.....ခ်စ္တာကိုးဟ..."
Soo-"ေအးပါ....ေနာက္မွ ခ်စ္ၾက...ရွင္ေနေကာင္းတယ္မလား...
အလုပ္လာခဲ့..."Sica-"အဲ...ဟို....."
Soo-"ဘာမွမၾကားခ်င္ဘူး..လာခဲ့..အရင္ေန႔ေတြတုန္းက..ငါက ငါ့သူငယ္ခ်င္းေလးကို သနားလို႔ စိတ္ပင္ပန္းတယ္ဆိုၿပီး..နားေနခိုင္းတာ....အခုေတာ့..လာခဲ့..."
Sica-"Soo ကလည္း....."
Soo-"Yah..Jung Soo Yeon...ငါ စိတ္မတိုခ်င္ဘူးေနာ္...လာဆိုလာခဲ့..ဒီေန႔မလာရင္..ေနာက္ေန႔ေတြလည္းမလာနဲ႔ေတာ့...."
Sica-"Aishiii...Yoona နဲ႔ ေတြ႕မလို႔ပါဆိုေန..."
Soo-"hkhk..သိေနတယ္ေလ...ျမန္ျမန္ဆင္းလာခဲ့..ငါ့မွာ မူးမ်ားလဲတာလားလို႔..အေျပးအလႊားလာၾကည့္တာ..သူကေတာ့...ငါေနာ္....."