Together Forever

1.3K 103 8
                                    

Yoona-"omma...ဆိုင္သြားေတာ့ေလ..သမီး. Yul နဲ႔ Seo ကိုေစာင့္လိုက္ပါ့မယ္..စိတ္မပူပါနဲ႔.."

Yoona's omma-
"အင္းပါ..လူရွင္းရင္ေတာ့ omma ဆိုင္သိမ္းၿပီး.လာခဲ့ပါ့မယ္...ဒါဆို..omma သြားၿပီေနာ္.."

Yoona-"nae..omma--"

Yul နဲ႔ Seo ကို တခန္းထဲထားေတာ့..Yoona တေယာက္..ဗ်ာမမ်ားေတာ့..ႏို႔မို႔..တေယာက္တခန္းဆို..အဆင္မေျပဘူးေလ...

Yoona ကုတင္ေပၚမွာ လဲေလ်ာင္းေနတဲ့ Yul ကိုၾကည့္ၿပီး...

Yoona-"Yuri ya..miyanae...ငါ့ေၾကာင့္ပါဟာ..ငါ့ေၾကာင့္ပါ...ငါကေနာက္ဆို..နင့္ကို ပိုေစာင့္ေရွာက္ေပးပါ့မယ္...အဲ့ဒါေၾကာင့္ ျပန္သက္သာလာေပးပါေနာ္..နင့္ကို ဒီလိုျမင္ရတာ..ငါရင္ထဲမေကာင္းဘူး..ဟာ.."

Yoona Yuri လက္ကိုင္ရင္း..ေျပာေနသည္..မ်က္ရည္က်လာသျဖင့္..လက္ျဖင့္အျမန္သုတ္လိုက္သည္..Seo ကို မ္းျပည့္ေတာ့..ညာဘက္ပါးမွာ..နီရဲေနၿပီး..လက္ဝါးရာလိုလို.အရာထင္ေနသည္..

Yoona-"ဟင္..အခုမွၾကည့္မိတယ္..Seo ေလး ပါး ဘာလို႔အဲ့လိုျဖစ္ေနပါလိမ့္.."
.
ထိုစဥ္....

Seo-"မလုပ္ပါနဲ႔..မလုပ္ၾကပါနဲ႔ရွင္...ကၽြန္မေတာင္းပန္ပါတယ္..တကယ္မသိလို႔ပါ...မလုပ္ပါနဲ႔...unnie ေရ..yoona unnie...omma..omma.."

Seo တေယာက္ ကေယာင္ေျခာက္ျခားျဖင့္ေအာ္ေနသျဖင့္..
Yoona Yuri ေဘးမွအေျပးအလႊားထကာ Seo ကုတင္ေဘးနား.ထသြားသည္...

Yoona-"Seo ေလး..Seo ေလး..wae..wae.. unnie ရွိတယ္ေလ..unnie တို႔ရွိတယ္...မ်က္လံုးဖြင့္ၾကည့္ပါဦး....မေၾကာက္ပါနဲ႔ Seo ရဲ႕..Seo ေလး...."

Seohyun မ်က္လံုးစံုပိတ္ၿပီးအတင္းအက်ပ္ေအာ္ေနသည္...Yoona ထိန္းေပးလည္းမရ....နည္းနည္းၾကာေတာ့မွ...မ်က္လံုး..ပြင့္လာၿပီး....Yoona ကိုျမင္ေတာ့..အတင္းဖက္ၿပီး..ငိုေလသည္ ..

Seo-"unnie..yoona unnie..သမီးေၾကာက္လိုက္တာ unnie ရယ္...သမီးကိုထားမသြားနဲ႔ေနာ္..သမီးနားမွာပဲေနေပးပါ..အဲ့လူႀကီးေတြကိုေၾကာက္လို႔ပါ..unnie ရယ္.... :-("

Yoona သူ႔ညီမေလးကိုသနားသြားၿပီး..မ်က္ရည္လည္းဝဲလာသည္...Seo ေလးကိုလည္း..ျပန္ဖက္လိုက္ၿပီး...

Yoona-"အင္းပါ..Seo ရယ္..unnie ထားမသြားေတာ့ပါဘူး..unnie..မွားသြားပါတယ္...unnie ကေစာေစာျပန္လာသင့္တာ..miyan seo ya.."

Together ForeverTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon