Sica-"နင္..နင္...ဂ်ဴဒို...."
Sica မ်က္လံုးျပဴးၿပီး အလန္႔တၾကားေအာ္လိုက္သည္။
Soo-"ဟင္..ဂ်ဴဒို...ဒါဆို..."
Yoona လည္း အံ့ဩၿပီး....
Yoon-"ဟာ...ဘဝင္ျမင့္တဲ့တေယာက္..ရွင္မဟုတ္ပါေစနဲ႔..ဆုေတာင္းေနတာ..ကၽြန္မကံဆိုးတာပဲ.."
Soo-" ဟင္..ဘယ္လို. "
Yoona-"aww..ေၾကာ္ျငာေအာက္နားမွာ.နာမည္ေတြေရးထားတယ္ေလ..အဲ့နာမည္ကို ဘယ္ေမ့ပါ့မလဲ."
Soo-"ေအာ္..ဟုတ္သားပဲ.."
Sica-"hkhk..မေတြ႕တာၾကာၿပီေနာ္..ငါတို႔ကေတြ႕ဖို႔ေရစက္ပါသားပဲ..ေရစက္ဆိုးပဲေနမယ္.."
Sica မ်က္ႏွာတခ်က္မဲ့ၿပီး..ေျပာလိုက္ေတာ့..
Yoona ေတာ္ေတာ္ ေဒါသထြက္သြားသည္။Yoon-"ဘာရွင့္!!!!!!
စိတ္ထဲတြင္[ Lim Yoona စိတ္ထိန္းစမ္း..အခုခ်ိန္မွာနင္ကအလုပ္သမား၊သူကအလုပ္ရွင္။သည္းခံမွျဖစ္မယ္]"Yoona သက္ျပင္းရွည္ႀကီးခ်ၿပီး....
Yoona-"အဲ့တုန္းက အျဖစ္အပ်က္ေတြအတြက္ ကၽြန္မေတာင္းပန္ပါတယ္..ညီမေလးကိုစိတ္ပူလြန္ၿပီးျဖစ္သြားတာပါ..ၿပီးေတာ့..ကၽြန္မတို႔နားလည္မႈေတြလြဲခဲ့ၾကတာေလ..ေဗြမယူပါနဲ႔ရွင္..ခြင့္လႊတ္ေပးပါ.."
Sica ေရာ..Sooyoung ေရာ..ပါးစပ္အေဟာင္းသား.....
Sica က Yoona တေယာက္စြာေတးလန္တာ.ဒီလိုေတြေျပာမယ္မထင္..သူ႔ကိုထိုးဖို႔ေတာင္လုပ္ခဲ့တာကိုး...
Soo ကလည္း..Yoona က Sica ေျပာသလိုမဟုတ္ဘဲ သိမ္ေမြ႕ေနေတာ့..အံ့ဩေန...
အားလံုးထက္ျပဴးေၾကာင္ေၾကာင္ေလးျဖစ္ေနသူမွာ Krystal....ဘာမွကိုနားမလည္ေတာ့ေပ...
အာ့ေၾကာင့္.....Kry-"ဟိုေလ...အရင္ဆံုးထိုင္လိုက္ၾကပါဦးလား..ၿပီးမွ ေအးေအးေဆးေဆးေျပာၾကေပါ့."
Soo လည္း..အဲ့ေတာ့မွ..သတိရၿပီး...
Soo-"ahh.ဟုတ္သားပဲ...အရင္ထိုင္လိုက္ပါဦး..ဂ်ဴဒို...အဲေလ.. "
Yoon-"ရွင္...."
Soo-"ဟုတ္ဘူး..မွားလိူ႔...Yoona shii..."
Yoona-"ကၽြန္မ နာမည္သိတယ္ေပါ့ေလ..."
Soo-"ဟင္..immm..သူေျပာထားတာ.."
Soo Sica ကို လက္ညႇိဳးထိုးၿပီး..ေျပာလိုက္သည္။
သို႔ေသာ္ Sica တေယာက္မွင္သက္လို႔မၿပီးေသး....
ေတာင့္ေတာင့္ႀကီး Yoona ကို ၾကည့္ၿပီးရပ္ေနသည္။ Yoona လည္း.Sica သူ႔ကို အဲ့လိုၾကည့္ေတာ့ လန္႔သြားၿပီး...