Yoona-
ငါဘယ္ကိုေရာက္ေနပါလိမ့္...အသံေတြကေရာဘာေၾကာင့္ ဒီေလာက္ဆူညံေနသလဲ??? အဲ့လူႀကီးေတြကေရာဘယ္သူလဲ???.လက္ထဲမွာလည္းတုတ္ေတြနဲ႔..ဘာလုပ္ၾကမလို႔လဲ......ကား...ကားေတြ...ဟြန္းသံေတြ....မိန္းကေလးတေယာက္အသံ.....အာ ဘာေတြလဲကြာ!!!!!!Yoona တေယာက္ အတင္းမ်က္လံုးကို ဖြင့္ၿပီး ထလိုက္သည္..ေစာနက အေတြးေတြက သူ႔ကို ေႏွာက္ယွက္လြန္းတယ္ေလ......
အခုမွ သူ႔ကိုယ္သူ ၾကည့္မိေတာ့ ေခါင္းကိုပတ္တီးစည္းထားသည္.....လက္ကိုလည္း ေဆးပိုက္ေတြ ထည့္ထားေသး....အခန္းထဲလည္း ဘယ္သူမွမရွိ....သူေခါင္းေတြကိုက္လာသည္....
ဘာေတြဘယ္လိုျဖစ္ခဲ့လဲ သူမမွတ္မိ.....
ဘာေၾကာင့္ဒီေရာက္ေနလဲလည္း မသိ......
ေစာနကငါေတြ႕တဲ့လူေတြနဲ႔ ၾကားရတဲ့အသံေတြကေရာ.....Aishiii....
စိတ္ရႈပ္လိုက္တာေနာ္...သူဆက္မေတြးေတာ့.....Yoona-"ကၽြတ္စ္......ေခါင္းကလည္းကိုက္လိုက္တာ....."
ထိုစဥ္.. Yuri နဲ႔ Sica ဝင္လာသည္...
Yoona တေယာက္ သတိရတာလည္း ေတြ႕ေရာ...Yul&Sica-"Yoona ya!!!!!"
Yul-"Yoona...သတိရၿပီလား...ငါ..ငါ..Yuri ေလ Kwon Yuri ... မွတ္မိလား..."
Sica-"Yoona ya.....unnie ကို သိလား...unnie ေလ Jessica.. Jung Soo Yeon....မွတ္မိလား..."
Yul နဲ႔ Sica ၂ေယာက္သား အတင္းလုေျပာေတာ့ Yoona က လက္ကာျပလိုက္ၿပီး....
Yoona-"ခ-ခဏေလး.ခဏေလးပါ......ကၽြန္မကို ဘာမွမေမးပါနဲ႔လား...အခု ဘာမွ..ဘာမွ စဥ္းစားလို႔ မရလို႔.....ဟုတ္ၿပီလား..."
Yul နဲ႔ Sica တေယာက္မ်က္ႏွာတေယာက္ၾကည့္ရင္း......
၂ ေယာက္လံုး..တူညီေသာ အေတြးတခုကို ေတြးေနေလာက္သည္......~အတိတ္မ်ား ေမ့သြားေလသလား..~
Yul-"ငါ ဆရာဝန္ကို သြားေခၚလိုက္ဦးမယ္..ေစာင့္ေနေနာ္..."
Yuri Sica ပခံုးကိုပုတ္ၿပီး ထြက္သြားသည္...
Sica တေယာက္ ပတ္တီးစီးထားၿပီး ဘာမွမသိေတာ့သည့္ပံုစံနဲ႔ Yoona တေယာက္ကို ျမင္ရေတာ့ ရင္ထဲမေကာင္းပါ.....
Sica မ်က္ရည္ဝဲလာၿပီး..Yoona လက္ကေလးကို ကိုင္ကာ ေဘးမွာထိုင္လိုက္သည္.
Yoona ကေတာ့ Sica ကို မျမင္ဖူးသည့္အၾကည့္...သူ႔လက္ကို လာကိုင္ေတာ့လည္း အံ့ဩတဲ့အၾကည့္.....
Sica...အဲ့အၾကည့္...ဒီလိုအၾကည့္ေတြ...မျဖစ္ပါေစနဲ႔လို႔ေမၽွာ္လင့္မိေပမယ့္..ျဖစ္ေနၿပီလား....သူမခံစားႏိုင္~~~