five

411 37 5
                                    

Melissa'nın ağzından;

Bugün hep birlikte dışarıya çıkacaktık.( artık hep birliktenin açıklamasını yapmıyorum). Geç kalmak istemiyordum onun için hemen hazırlanıp çıktım. Geldiğimde en son geldiğimi gördüm. Ama hiç özür dileyerek çaktırmayı düşünmüyordum. Onun için saçma bir şekilde sırıtarak oturdum.

Oturduğum gibi Sophia'yla Gökhan bir şeyler almak için kalktıklarını söyleyerek masadan ayrıldılar. Bir şeyler olduğunu sezmiştim. Ne olduğumu sormaya kalmadan Oğuzhan söze girdi.

"Dün setteydim ama yoktun neden?"

Ne seti dememe kalmadan

"Görevlilerden birine sorduğumda bana senin bu teklifi reddettiğini söylediler." dedi.

"O teklif gerçek miydi?" dedim ama

"İşleri yok sana şaka mı yapacaklar " dedi.

Bu karşı çıkışı hoşuma gitmişti ama teklifin gerçek olması beni hayal kırıklığına uğratmıştı.

Bu konu da böyle kapanmıştı. Bir daha lafını ederek canımı sıkmaya hiç niyetim yoktu.
Ben yine içime gömmüştüm.

Akşam olduğunda uzun sure dusundukten sonra Oğuzhan'a mesaj attım.

"Ben sadece dalga geçiyorlar sandım kusura bakma senle bi alakası yok." yazdım.

"Senle dalga geçmek için niye beni kullanabileceklerini düşündün?"
yazdığında elim titremisti gerçekleri anlatamazdım. Onun için

"Daha önce de şaka için böyle bi şey yapmışlardı ondan." yazdım.

O ise sadece bir emoji attı.

Daha fazla dusunmek istemiyordum. Bence çok fazla bir şey istemiyordum sadece biraz huzur biraz mutluluk biraz da efsane bir aşk.

Arkadaşlar ilham gelseydi daha uzun yazardı. Üzgünüm.

EFSANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin