ECENK EVLENİYOR

99 3 0
                                    

Oğuzhan ağzından;

    En yakın arkadaşlarımdan Cenk evleniyordu bugün. Bu güzel günün de onu yalnız bırakmayacaktık hep beraber şahane bir gece geçirecektik. Ve bu benim için sevgilimle gideceğim ilk düğündü. Bundan önceki hiçbir sevgilimi arkadaşlarımla tanıştırmamış hiç kimseyi bu kadar yakın görmemiştim. Ama Melissa'ya karşı hiçbir şüphe duymuyordum. Emindim. Benim ciddi düşünmeme sebep olan ilk kızdı. Evleneceğim dediğim , onsuz hayat geçirmek istemiyorum dediğim ilk kişiydi.
Hareketleri , gülümsemesi o kadar sıcaktı ki her an içimi ısıtıyordu. Utangaç olması onu sevimli kılıyordu. Her geçen sevgim daha da artıyor onsuz gün geçirmek cehennem geliyordu. Herkesten kıskanıyor kimseyle paylaşamıyordum. Onu başka birinin yanında görmek beni deli ediyordu. Çok saf ve temizdi en önemlisi. Kötü değildi , anlayışlıydı , çocuk gibi. Her hali güzel her hali tatlı...

Ben onu düşürken bir yandan da hazılanıyordum. Takım elbisemi giyip aynanın karşısında saçlarımı düzenlerken Necip kapımı tıklatıp içeriye girdi. Hazırdı çoktan. Beni bekliyorlardı. Baya oylanamıştım Melissa'yı düşünürken aşağıya indiğimde herkes hazırdı bile. Necip ve Kerim sevgilileri olmadığı için beraber geçeceklerdi ben de Melissa'yı almak için yola çıkmıştım.

Kapısına geldiğimde heyecanlanmıştım her ne kadar ilişkimizin üzerinden 2 ay geçmiş olsa da onu her gördüğümde elim ayağım dolaşıyor ilk günkü heyecanı hissediyordum. Kapıyı çalıp bir süre bekledim ve karşımdaydı. Her zamanki gibi büyülemişti yine beni. Hayatımda gördüğüm en güzel kadındı. Her zaman beni kendine bağlamayi başarıyordu. İkimiz de fazla oyalanmış geç hazırlanmıştık. Tabi ki öylece durup birbirimizi izlemek daha cazip gelse de geç kaldığımızı bildiğimiz için oyalanmadan arabaya geçtik.

Düğün yerine gelip hemen Cenk ve Ece'nin yanına gidip onları tebrik edip oturacağımız yere geçtik. Ben birkaç tanıdığı görüp selam vermek için yanlarına giderken ablam da gelmişti Melissa'nın yanına oturmuştu.

Geri döndüğümde Melissa'da bir sorun vardı anlamıştım yüzü asıktı ve sürekli etrafa bakıyordu. Ne olduğunu sorduğumda bir şey olmadığını söyleyerek beni geçirmişti. Zaten o sırada tam da Ece ve Cenk çıkıyordu o yüzden kapanmıştı konu. Herkes dansa kalktığında Melissa'yı da kaldırmak istedim ama çok karnının ağrıdığını ve yürüyecek hali olmadığını söyleyip lavaboya gitmişti. Özel gününde olabileceğini düşünüp üstelemedim. Moralinin de ondan bozulduğunu düşünüp konuyu tamamen kapatmıştım. Peşinden gidip lavabonun önünde bekledim. Çıktığında

" İyi misin hastaneye gidelim mi ?"  dedim.

" Yok hastaneye gerek yok ama bir taksiye binip eve gitsem iyi olur."

" Ben bırakırım seni gel hadi." dedim ve eve bıraktım.

Her ne kadar onun hastalanmasına üzülsem de inmeden yanağıma kondurduğu tatlı öpücük beni yeniden kendime getirmişti. Ona olan aşkımı bugün yeniden anlamıştım. Ona olan herhangi bir şey beni de etkiliyordu. Hasta olması mutsuz olması bende de aynı etkileri oluşturuyordu. Tamamıyla ona bağlıydım. Ona karşı çok derin duygular besliyordum. Geri düğüne döndüğümde tüm düğün boyunca onunla evleneceğim günü , onun beyaz gelinlik giyeceği günü hayal ettim. Her şey çok güzeldi hayatımda. Hiç olmadığı kadar mutluydum artık.

Arkadaşlar uzun bir aradan sonra yeniden bölüm yayınlıyorum. Hepinizi çok seviyorum 💕

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 05, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EFSANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin