Merhaba arkadaşlar bu bölümü bana meydan okuyan cdfngrl sayesinde yazıyorum. Sağol canısı.
1- Bir ünlü veya birine takmışsam tam takarım. Başka biri tarafindan yakın arkadaşlarımla yakıştırilmasindan nefret ederim. (queenofmuke ve MelbeckXO iyi bilir)
2- Fazla fazla fazla fazla RUHİ ÇENET FANİYİM.
3-OGUZHAN ÖZYAKUP'U da RUHİ ÇENET gibi severim.
4-En sevdiğim dj Diplo
5-En sevdiğim renk SİYAHH.
6-Test çözmek favorilerim arasında yer alır.
7- Müzik dinlemek vazgeçilmezlerim arasında.
8- Koyu BEŞİKTAŞ'lıyım.
9-Gerçekten çok konusurum. ( bundan şikayetçi olan öğretmenlerim beni disipline yolladı. )
10- Çok inatçı bir kişiliğim vardır.
11- Suda yüzerken balıklarla karşılaşmaktan korktuğum için denizde yüzemem.
12- Gerçek adım Peren
13- En sevdiğim filme karar veremedim ama siz Ruhi Çenet en çok hangisini seviyorsa onu kabul edin.
14-Dunyadaki bizim bilmediğimiz gerçekleri hep merak etmişimdir.
15- En büyük hayallerimden biri ileride soyadımın ÇENET ya da ÖZYAKUP olması.
16-İleride ne olmak istediğime bir turlu karar veremiyorum. (Hep doktorluk dusunurken mimarlık hiç de fena gelmedi su an aklımda mühendislik ya da mimarlık var galiba)
17- Çok büyük ATATÜRKÇÜYÜM.
18- Genellikle 1-2 yaş aralığındaki çocuklar ilgimi çeker.
19- Karşımda gülen birini görünce gülmeye başlarım. Bu bir tebessüm bile olsa. @MelbeckXO şahidim her okul günü sabahı aynı olayı yaşarız.
20- Bu dünyadan birini öldürmem gerekirse o kişi A******H olur. (Çünkü herkese zararlı bir kişilik bu benim fikrim kim olduğu da bende gizli)
Benden bu kadar ben de BerreSudeMestan Asl15antalya martineziscrybaby ve rocksheart a meydan okuyorum.