Eski Melissa

346 28 6
                                    

Melissa ağzından ;        

              Bugün kalktığım gibi saate baktım ve saatin erken olmasıyla şoka girdim. Saat tam olarak 07.01'di. Tekrar uyuyamamanın vermiş olduğu sinirle hızlıca yerimden kalktım.Kahvaltımı yapmadan önce biraz koşmak için spor  kıyafetlerimi giydim. Kulaklığımı da alarak odamdan çıktım. Anahtarımı da alıp dışarıya çıktım. Uzun süre koştuktan sonra eve koşarak değil de yürüyerek gelmeyi tercih ettim. Şu zamanlarda kendime sürekli soruyu yine sordum. "ARTIK OĞUZHAN'A SÖYLEMELİ MİYİM?" sürekli aklımda olan bu soru her dakika beynimde yankılanıyor meşgul ediyordu. Ama her zaman cevap veremiyor üsteliyordum. Üstelemekten de sıkılmıştım. Cevap verememek beni daha da sinir ediyordu. Şu sıralar sık kullandığım , saçma şekilde fotoğraf çekinip sosyal medyaya koyma yöntemimi kullanmaya karar verdim. Çekindiğim en saçma fotoğraflardan birini çekinip koydum. (medya). 




           Eve gelip kahvaltımı yaptıktan sonra  yeni şarkımı seslendirmek için müzik odama girdim. En çok da buraya girmek rahatlatıyordu beni. Buradaki tüm eşyalar,resimler hatta hava bile müzikle uyumluydu. Şarkı söylemek benim için bir içini dökme seyansı. Her şeyi dilediğin gibi anlatabiliyorsun hatta karşında sanki biri varmış da ona saydırabiliyormuşçasına rahatlıyorsun. Bir süre de burada vakit geçirdikten sonra dışarıya çıktım. Uzun süredir alışveriş yapmadığımı farkedip alışveriş merkezine gitmeye karar verdim. Üzerime şık bir elbise giyerek ayakkabıları seçmek için diğer dolabı açtım. Ayakkabıyı da seçtikten sonra odadan çıktım. Çıkarken her şeyimin içinde hazır olduğu çantamı da alarak dışarıya çıktım. Arabama bindikten sonra güzel bir şarkı açarak yoluma devam ettim. Kendime gelmiştim sonunda. Eski Melissa'nın geri dönmesini kendi kendime şarkı söyleyerek kutluyordum. Eski Melissa hiçbir şeyi kafaya takmaz kendi hayatına bakardı. Ben de şu an tam öyleydim.


         Alışverişim bittiğinde karnımın acıktığını hissederek bir restoranta girdim. Yemeğimi de yedikten sonra eve gittim. Telefonuma bakmak aklıma geldiğinde hemen elimi çantama attım. Bir sürü cevapsız arama ve mesaj vardı. Hepsinin Oğuzhan'dan gelmiş olması da beni şaşırtan ayrı bir noktaydı. Sonunda beyefendinin aklına geldim diye düşünerek mesajları okumaya başladım. Mesajlarda benimle konuşması gereken çok ama çok önemli bir konu olduğunu ve bu konunun sadece ikimizi ilgilendirdiği yazıyordu. Geri aramayı dusundum ama biraz oyalamak istedim. Onun için yarın aramaya karar verdim. Konuşacağı konuyu merak ederken uykuya çoktan dalmıştım.

      Arkadaşlar bölüm biraz düz oldu ama diğer bölüm biraz daha hareketli olacak. Spoiler vermek istemiyorum ama daha kötü de olabilirler daha iyi de belki iyi bir konu belki de kötü bir konu olacak. Belki de Melissa konuşacak cesareti bulamayacak.

Sizleri çok seviyorum inşallah begenirsiniz yorumlari bekliyorum. Opuldunuz

EFSANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin