Melissa ağzından;
bugün kalktığımda Oğuzhan tarafından çoktan planlar yapılmıştı. Antrenmanlara da kısa bir ara vermiş benim yüzümden. Kahvaltı için dışarısını değil de ev yapımı daha uygun gördüğünü yazmış ve "senin ellerinden daha güzel olur " yazmış. Tabi ki hemen hoplayarak aşağı indim. Ama evde şu zamana kadar hiç yemek yemediğim için hiç de malzeme yoktu onun için üstüme uygun bir şeyler giyip çıktım.
Uygun malzemeleri de aldıktan sonra hızlıca eve döndüm. Ama bu sefer kapımda bir misafir vardı. Sağolsun Oğuzhan hazırdır diye gelmiş ama bu da bizim birlikte kahvaltı hazırlamamıza neden oldu. Eğlenerek kahvaltı hazırladık. Ve sonunda yediğimizde Oğuzhan'a dönüp:
"Eeee, şimdi ne yapacağız?" diye sordum.
"Bilmem ki bir planın var mıydı bugün için?" dedi
"Hayır yoktu. Ama aklımda birkaç bir şey var.Mesela takım arkadaşlarınla tanıştırsan beni hiç fena olmaz yani." dedim.
"Aynen olabilir. Hadi hazırlan da çıkalım o zaman.Ben de bizimkilere haber vereyim. "
"Tamam hayatım." dedim.
Hayatım kelimesi hoşuna gitmiş olacak ki sırıtma seslerini duyabiliyordum.Üstümü değiştirip hemen yola çıktık.
Geldiğimizde (NEVZAT DEMİR TESİSLERİ) tüm takım oradaydı. Ben de hepsiyle teker teker tanıştım. Ve bir de düğüne davet edildik ECENK çiftinin düğününe. Tanışma faslı bittikten sonra hepsiyle vedalaştık ve bir kafeye geçtik. Oğuzhan da benimle sıkılıyor mu ne hemen arkadaşlarını çağırdı. Bunu ona sorduğumda da dudağıma bir öpücük kondurarak "Seninleyken sıkılmam olanaksız şeyler içinde yer alıyor." dedi. İçim rahatlamıştı ve arkdaşları da gelmişti.
Bugün de bitmiş ayrılma vakti gelmişti. Veda öpücüklerimizi de verdikten sonra hemen uzanıp bugünümü düşünüp geleceğimin planlarını yaptım.
GECENİN BU SAATİNDE ATICAM EVET ÇÜNKÜ UYKUM GELMEDİ. EN ÇOK BU BÖLÜMDE RESİM KULLANDIM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ. VE RÜYAMDA QUARESMAYLA EVLENİYODUM.