Oğuzhan'nın ağzından;
Sabah kalktığımda direkt olarak bekleme salonuna indim. İnmemle birlikte Melissa'yı görmem bir oldu. Fikret Hoca'yla birlikte karşımda duruyorlardı. Bir şeyler olduğunu sezmiştim ama çaktırmak istemedim. Geldiğim gibi Fikret Hoca beni odasına çağırdı. İçeri üçümüz birlikte girmiştik. Ama biz girdik Fikret Hoca çıktı. Melissa konuşmama fırsat bırakmadan konuya girmişti.
"Bak kendimi affettirmem gerektiğinin farkındayım. Bu yüzden seninle kahvaltı için izin aldım. Bak bana bir şans ver gerçekten kendimi........" ben de onun sözünü bitirmesine izin vermemiştim.
Dudaklarını o an kendi dudaklarıma mühürlemiştim. İnanılmaz dakikalar hızlıca uçup gitmişti. Hızlıca geçmişti onun dudaklarının sıcaklığı. Daha sonra kahvaltı için dışarı çıktık. Geri döndüğümüzde Melissa elinde hediyeyle dönmüştü. Bu akşamki konserine bizi davet etti.
Otobüste Sivas'a maç için yola çıkmıştık ki dün yaşadıklarım film şeridi gibi gözümün önünden geçmişti. Dün bir cesaret onu öpmüştüm. Bu öpücük ona bir şey hissettirmiştir diye mutluydum. Eğer istemiyor olsaydı itiraz ederdi. İstemezdi.
Bugün onun için mücadele edecektim maçta. Sanki bana "bu maçta benim için gol at çok iyi mücadele et. " demiş gibi farz ederek yola çıkmıştım.
Sivas'a geldiğimiz gibi hemen çalışmalara başlamak için stada gittik. Isınma hareketleri ve ardından topla ısınmadan sonra maçta giyeceğimiz formaları giymek için soyunma odasına gittik.
Maç bitmişti. En azından görev bildiğim şeyi yerine getirmiş onun için gol atmıştım. Güzel bir galibiyetti. İstanbul'a geri dönmek için tekrar yola çıkmıştık. Yolda fotoğraflar çekinip şarkılar söyleyip eğlenerek gelmiştik.
Yorucu bir günün ardından herkes odasına gitmişti. Duşa girmeden önce Melissa'ya mesaj atıp konuşmalıydım. Mesajda gol attığımı ve bu golü ona armağan ettiğimi söyledim. O da çok mutlu olduğunu ve maçı gözünü kırpmadan izlediğini söyledi. Onunla konuşmaktan ayrılmak ne kadar zor olsa da ayrılmıştık.
Güzel bir duşa da girip rahatlamıştım. Artık her şey yoluna girdiği için mutluydum. Melissa gibi EFSANE bir insan vardı hayatımda bu da hayatın bana en güzel hediyesiydi.
Arkadaşlar hepinizi çok seviyorum inşallah bölümü begenirsiniz.