Melissa ağzından;Oğuzhan'ın benimle konuşacağı konuyu dusunurken kendi kendime saçmalıyordum. En sonunda aradım ve mesajı yeni gördüğümü söyleyerek küçük bi yalan söyledim. O da beni almaya gelmek için yarım saat sonra yola çıkacağını ve hızlı hazırlanmam gerektiğini söyledi. Ben de onaylayarak hemen hazırlandım. Yarım saat sonra Oğuzhan kapimdaydi. Hiç oyalanmadan gittim. Arabaya bindiğim zaman arabada gerginlik hissetmiştim. Her zamankinden farklı davranışlar sergiliyordu.
Kısa bir araba yolculuğu ardından kahvaltı için şık bir yere geldik. Siparişi de verdikten sonra hiç uzatmadan direkt konuya girdi.
"Bak uzun bir süredir dusunuyordum aslında. Nasıl söyleyeceğim onu da bilmiyorum. Ya bak... Ya söyleyeceğim ama korkuyorum. Beeeen.. Imm... Bennn.."
En sonunda dayanamayıp : " Eee sen." diye bağırdım. O da hızlıca
"Sanırım şu an değil. Yani bugün söyleyeceğim ama burada değil. Nolur kabul et nolur." dedi. Ben de onaylamak için kafamı salladım. Kahvaltımız bitince sahil kenarına gittik. Deniz kenarında yürümeye başladık. Sonra birden bana döndü ve:
" Seni seviyorum. Seni gerçekten çok seviyorum. Benim sevgilim olur musun? " dedi. Elim ayağım çoktan titremeye başlamıştı. Yine kekeleyerek çıkıyordu sesim. O an boğazımda bir düğüm hissettim. Hiç kopmayacak bir düğüm. Ve sadece sarıldım. Sarıldığım anda beni döndürmeye başladı sarilmamiz bittiğinde ben de ona dönerek seni seviyorum dedim. Onu söylememle birlikte dudaklarımız birbirine değmeye başladı. Dudaklarının sıcaklığını hissetmeye başladığım zaman daha da sıkı sarılarak öptüm onu. Bu güzel anlar sona erdiğinde beni eve bıraktı. Tabi bırakırken de bir öpüşme sahnesi yaşandı ( olmazsa olmaz).
Kendi kendime dans ederek cildirmaya başlamıştım ki kapı çaldı. Bana çiçek almışşşşşş yaaaaaaaaa. Bunların hepsi bitip uykum gelince hemen yattım ve yarın onu tekrar görebilmek için hızlıca uyudum.
Tekrardan yazmaya başladım bunda sonrakiiiii bölümler daha güzel olacak inşallah begenirsiniz yorumlari bekliyorum arkadaşlar by by