Oğuzhan'ın ağzından;
Bugün antrenmana gitmeyeceğimiz için Gökhan'la plan yapmayı düşünmüştük. 1-2 günlük kaçamak hiç de fena sayılmazdı. Sophia ,Gökhan ve ben bugün için kampa gitmeyi planlamıştık. Kamp dediğim de çadırda kalmak falan değildi sadece ev vardı ama yine doğanın içinde bir yerde olacaktık. Benim aklımdan Melissa da geçiyordu ama söyleyemiyordum. Onun için bu gizli sırrımı Sophia ile paylaşmaya karar vermiş ve ondan Melissa'ya söylemesini istemiştim. Tabii benim söylediğimi söylememesi şartıyla. Ben aynanın karşısına geçmiş onunla konuşurken kullanacağım kelimelere ve mimiklere çalışıyordum ki birkaç dakika sonra Sophia beni aramış ve kabul ettiğini söylemişti. Bana bir de küçük bir sır vermişti. Benim geleceğimi duyunca sesi daha da heyecanlı ve sevinçli gelmiş. Bu benim de hoşuma gitmişti. Belki de bu kamp ona açılmam için bir fırsattı.
Saat 17.04 gibi yola çıkmıştık. Melissa'yı alıp yola devam edecektik. Tam da vaktinde kapıya çıkmış bizi bekliyordu. O da gelir yola devam etmiştik. Çok uzak olmadığı için yolculuğumuz kısa sürmüştü. Ben birlikte kalalim diye dua ederken Melissa ne düşünüyor diye meraktan yerimde duramıyordum. Sonunda gelmiştik. Sıra oda tutmaya gelmişti. Ben, Gökhan ve Sophia kalır, Melissa'yla da ben kalırız diye hesaplamıştım ama işler hiç de öyle olmamıştı. Gökhan ile ben, Sophia ile de Melissa oda arkadaşı olmuştuk. Oysa ki ben neler dusunmustum. (?)
Ben belki macera yaşarız farklı bir kamp olur diye dusunuyordum ama sıradan şeyler olmuştu. Kapalı havuza girmiş , doğa yürüyüşü yapmıştık. EFSANE günler gözümün önünden geçmişti.
Arkadaşlar inşallah bölümü begenirsiniz yorumlari bekliyorum.