Draco je Smrtijed

854 46 3
                                    

Oky právě jsem se dozvěděla proč si s Drackem tolik rozumím on je taky smrtijed.. Jak jsem na to přišla !? Řekl mi to táta on to ví ale já ne diť si s Drackem říkáme všechno. Fajn musím se uklidnit a musím se jít ven projít.. Jdu lesem a sednu si na konci lesa na jeden velký balvan a přemýšlím nad spoustou věcí nedokážu si srovnat myšlenky.

"Baf"

"Děláš si srandu Malfoy" vykřikla jsem na Dracka se smíchem a snažila se rozdýchal leknutí.

"Jak si věděla že to jsme já ? "

"No to děla ty víš co..."

"A jo já za poměl promiň"

"V pohodě"

Sedl se vedle mě na kámen a začal v ruce žmoulat kus papírku.. Nenápadně jsem se snažila podívat co na něm je ale neviděla jsem tam.. Otočila jsem se k němu zády. On jen uklidil ten papírek chytil mě za ramena a já si lehla k němu do klína. Chvíli jsme si povídali a já jsem se ho zeptala.

"Netajíš mi něco ?"

Bylo vidět že byl zaskočen a nervozně odpověděl..

"Ne.. Proč... Proč se ptáš ??"

Zvedla jsem se a otočila jsem se na něj... Chytla jsem ho za ruku (Levou) a odhrnula mu rukáv.. A tohle vysvětlíš jak !?

"Promiň chtěl jsem ti to říct ale bál jsem se já jsem nechtěl být Smrtijed.."

"A já snad jo?!"

"Jasně že ne ale tobě se ten symbol ukázal až teď !!"

"Já ten symbol mám od narození tupče!"

Naštvala jsem se a odešla jsem.. Najednou sem za sebou slyšela..

"Tak promiň já to nevěděl.. Víš co běž si to jediný ti taky jde!"

Měl štěstí že ho mám ráda jinak bych mu ukázala že jsem Smritijed.... Ale brečela jsem a odcházela jsem...

----Ve škole----

Měli jsme zrovna hodinu přeměny kolem mě teď prošel srazil mě na zem já zůstala sedět na zemi a ani jsem se nechtěla zvedat.. Přišel zamnou Cedric podal mi ruku a zvedl mě ptal se mě co se stalo s Harrym.. Jenže já sama nevěděla o co jde.. Vysvětlil mi že už asi týden se hraje ten pohár tří kouzelníku.. Tak jsem mu řekla kde jsem ho viděla naposled a že víc nevím že se vůbec nebavíme.. Vůbec s nikým.. On jen přikývl poděkoval a odešel.

----Po škole----

Byla jsem v pokoji přišli tam holky a já se zvedla a odešla jsem byla jsem zas v lese brečím tu to je jediný na co se v tuhle dobu dokážu soustředit..

"Deni ?"

"Co je!?"

"Chci se ti omluvit.."

zvedla jsem se přišla jsem k Dracovi a vlepila mu facku najednou se mi ulevilo. on se držel za tvář ta totiž sedla ale pěkně.. Podívali jsem se jeden druhému do očí a já jsem ho objala.

"Promiň promiň"

"Ne já promiň"

Tak to dopadlo zase obře sedíme na tom kameni a já jsem o něj opřená sáhnu si do kapsy a najdu v ní papírek.. Rozbalím ho..

"Viděl jsem tě s Drackem venku. Říkal mi že jste se pohádali. On to tak nemyslel on ti to chtěl říct ale bál se co bys mu na to řekla.. Nebojí se toho že by ses mu smála nebo ho litovala nebo něčeho takového on ti všechno neříká proto aby tě neztratil... Cedric Diggory"

No a co tak jsem Snapeova [Dokončená]Kde žijí příběhy. Začni objevovat