Zrovna jsem se probudila. A docela se nudím táta mi zabavil hůlku a i učení mám zaracha na pěkně dlouho.. Zrovna ke mě na parapet přiletěla černá sova.. Zrovna otvírám okno a podaří se mi s chodit hrnek a vylít do postele čaj. No nic otevřela jsem a sova mi dala dopis.
"Ahoj Deni doufám že jsi v pořádku."
Přečetla jsem si první větu a myslela sem si že my píše Draco ale po chvíli jsem si všimla že mi píše Henry.
"Omlouvám se ti že jsem se s tebou ani nerozloučil ale musel jsem tě poslat zpátky a jít za ehm. No za bratrem.. Henry"
Zmuchlala jsem dopis a zahodila ho sova vlítla ke mě do pokoje sedla si na bidýlko kde normálně sedí DeDe (DýDý). Já si lehla a zavřela jsem oči a začala přemýšlet nad Henrym po minutě mě z krásného snění probudil Draco.
"Co tu děláš ?" Vyjekla jsem a hodila po něm plyšáka
"Tvůj táta mě sem zavolal" Sedl si ke mě na postel a zkoumal plyšáka
"Co že!"
"Promiň Deni ale zdálo se mi že když se víc budeš bavit s Drackem tak to bude nejlepší"
"Co ?" Nechápavě jsem koukala na tátu
"No nic" jen to dořekl otočil se a bouchl dveřmi
"Ehm.. Co chceš dělat?"
"Jít spát" řekla jsem a plácla jsem sebou do postele
"Oky tak já jdu. Ty máš novou sovu ?"
"Ne ta je He.... Hermiony"
"Ahá ona má sovu ?"
"Teď už ne " řekla jsem a začala jsem se smát
"Aha.."
Lehla jsem si a usnula jsem zdálo se mi o Henrym pak však se sen najednou změnil a byla jsem v ty místnosti kde jsem se probudila vedle mě na právě stál Henry nalevo zas Draco. Naproti nám stál Tommy byl k nám otočený zády.Pak se otočil a podíval se na nás.
"Imperius"
Poslal kletbu imperius na kluky a kluci jen přišli k němu a otočili se na mě a zvedli hůlky a pak už jsem se probudila v hrozných bolestech....
----Pohled Draca----
Od ty doby co Deni omdlela a Henry jí odnesl tak jsem jí neviděl. Pak náhle mi přilítla DeDe a donesla mi dopis.
"Ahoj Draco Denisa se zrovna vrátila domů a je trošku podrážděná tak jí pojď rozveselit prosím... Severus Snape"
Tak jsem si vzal hábit a šel jsem když jsem přišel k Deni do pokoje hodila po mě plyšáka.
"Tvůj táta mě sem zavolal" Sedl sem si k ní na postel a začal jsem zkoumat plyšáka
"Co že"
"Promiň Deni ale zdálo se mi že když se víc budeš bavit s Drackem tak to bude nejlepší"
"Co ?" Nechápavě se dívala na Snape
"No nic" jen to dořekl otočil se a bouchl dveřmi
"Ehm.. Co chceš dělat?"
"Jít spát" řekl a plácla sebou do postele
"Oky tak já jdu. Ty máš novou sovu ?"
"Ne ta je He.... Hermiony"
"Ahá ona má sovu ?" Bylo my jasný že ta sova je Henryho
ČTEŠ
No a co tak jsem Snapeova [Dokončená]
FanfictionAhoj já jsem Denisa Snapova Je mi 14 let a budu chodit do školy v Bradavicích jsem dcera Severuse Snapa asi jak jste si všimli nejdříve začnu chodit do Nebelvíru jenže po menším obvinění tátovy udělám radost a pudu do Zmiozelu.... !Upozornění! V pří...