Zrovna jsem se po týdnů vrátila do školy. Je před školou na me čeká Amanda. Ano pravě jsem řekla Amanda. Narazila jsem na ni jednou když jsem šla do své oblíbené restaurace v příčné ulici. Tak jsem si k ni sedla a začala se s ni bavit.
"Ahoj Amando"
"Ahoj Deni"
----OPČM---- (Obrana proti černé magie)
S Amandou jsme si sedli k době a bavili jsme se zjistila jsem ze má rada učení jako já ale má rada spis lektvary a já zas ČM.. Najednou jsem se dostala až k Famfrpalu.
"A co Famfrpal ?"
"Ne ten nemám rada diť je to dětinský sport!"
"No já jsem Zmiozelská brankářka.."
"Můj bratr zas Havrasparskej chytač"
"Ano já vím"
"Slečny neruším vás!"přerušil nás profesor černé magie..
"Pardon"
"Už budeme dávat pozor.."
Řekla jsem Amanda kývla a já se podívala směrem k Henrymu a Leovi zrovna byli otočený k Dracovi a pak si všimli mě že na ně koukám a že sedím s Amandou.
----Po OPČM----
Zrovna jsme šli na HL když jsem omylem vyrazila do Draca.
"Promiň já nechtěla"
"V pohodě"
Zdálo se mi to nebo mě právě ignoruje ?? Asi ne asi si to jen nalhávám. Zrovna jsme vešli do třídy kdy z Amandy vypadlo ze.
"Draco je tak dokonalý"
"Cože??"
"Já chci Draca ale psst... Nemá holku ??"
"No..." Problesko mi hlavou či ji to mám říct nebo... Nebo ne..
"Draco mi říkal ze se o tom nechce směnou bavit takže holku nemá!"
Když si to mysli tak ji zas vyvedu z omylu.. Akorát po svým.
"Ale Draco hraje famfrpal! Je nás chytač.."
"Nemluv mi o tom.. Kvůli mě skončí!"
Teď mohla byt rada ze zazvonilo jinak by to nepřežila ne protože o něm mluví jako by byl její majetek ale protože chce aby přestal hrát famfrpál on je nejlepší chytač!
Sedla jsem si a snažila sem se udržet a nezabít jí.. Protože celou hodinu jsem slyšela jen Draco sem Draco tam opravdu děs. Bylo mi jedno že ho chce ale štvalo mě to že mu zakázala všechno co má rád..
"Drž už tlamu!" Zařvala jsem přes celou třídu
Zvedla jsem se a sedla si o lavici dopředu.. Všichni se mě normálně báli ale mě to bylo jedno když skončila hodina vylítla jako zlatonka ze třídy a běžela jsem po chodbě za tátou jenže protože se o chodbách nesmí běhat tak mě odchytla profesorka.
ČTEŠ
No a co tak jsem Snapeova [Dokončená]
FanfictionAhoj já jsem Denisa Snapova Je mi 14 let a budu chodit do školy v Bradavicích jsem dcera Severuse Snapa asi jak jste si všimli nejdříve začnu chodit do Nebelvíru jenže po menším obvinění tátovy udělám radost a pudu do Zmiozelu.... !Upozornění! V pří...