"Tak to se ti povedlo" Řekla jsem se smíchem..
"Ten tě nebude mít rád po dnešku"
"Jo no " Furt jsem se smála a nemohla jsem přestat
----Na koleji----
Zrovna jsme s holkami seděli v Nebelvírské společenské místnosti
"Tak co si zahrajeme ?"
"Já vím! Tajemství" Vykřikla jsem a vysvětlila jsem jim pravidla..
"Deni tahej první" řekla Ginny
"Takže já jsem si vytáhla tajemství... Ehm... No líbí se mi Harry.. To bude buď Ginny nebo Parvati"
"Mno ano jsem to já" řekla Parváti
"Teď ty Hermiono"(Ginny)
"Hm.. Takže já mám.. Draco je fajn i když Georgi není taky špatný... Jasná Denisa"
"Ano" Vykřikla jsem se smíchem
"Ginny"
"Draco je arogantní šmejd ale mám ho ráda jako kámoše.... Hermiona ??"
"Ano" řekla hrdě
"Hlavně mi ho nepřeber" Začala jsem se smát
"Já mám.. Ron je hrozný prase. Ginny!" Vykřikla se smíchem (Hermiona)
"Joo.. Takže teď já a to je jasný že to bude Padma.. Hm.. Závidí mi na sestře to že je hezčí než já"
No my se mohli ztrhat smíchy.. Když jedno z dvojčat řekne že ta druhá je hezčí.. No z toho jsme nemohli...Jak jsme se tam tak smáli tak po chvíli z pokoje vylezli kluci Harry Ronn a Nevill. My si jen sedli a koukli jsme se na sebe a pak na kluky ty byli rozespalí.
"Holky co tu děláte??" řekl rozespale Harry
Parvati mi do ucha zašeptala že se trochu líbím Ronovi. Zvedla jsem se vylezla jsem po schodech za Ronem dala mu pusu na tvář a sešla jsem za holkami holky propukli smíchem.. Šli jsme si pak lehnout Ron nedokázal pobrat co se stalo tak ho Harry odvedl do pokoje.
----Ráno na snídani----
Celou noc jsem nespala nemohla jsem takže ráno na snídani jsem si vzala šedivé tepláky bíle tílko na to ehm... Dracovu zelenou mikinu své dlouhé blonďaté vlasy jsem dala do gumičky a natáhla jsem si přes hlavu kapuci a šla jsem na snídani holky ještě spali tak jsem je nebudila a odešla jsem nechtěla jsem aby mě někdo viděl byla jsem nenamalovaná jenom protože jsem si věci nechala doma..
Vešla jsem do velké síně všude tam bylo hrozně jídla... Jenže jsem měla ulepené ruce od půlnoční svačinky tak jsem si je šla umýt a rovnou i pokecat s Uršulou..
Pak jsem vešla do sálu jenže už tam seděla polovina Nebelvíru a celí Zmiozel půlka Havraspáru a asi 3 lidi od Mrzimoru.. Chytla jsem si kapuci a chtěla jsem nenápadně projít jenže mě Bella chytla a stáhla mě a posadila mě vedle sebe..
"Co se děje zlatíčko"(Bella)
"Nic... Kde je George ??"(já)
"Za chvíli přijde proč ??"(Bella)
"Jen tak tohle je jeho místo ne ??"(ja)
"Jo je a tady to zas Hermiony.."(Bella)
"Hm..." Zamručela jsem(já)
Bella si vzala koláček snědla ho a odešla já se chtěla zvednout a odejít protože je blbý sedět u Nebelvíru když jsem Zmiozel ne !?
"V klidu seď my si sedneme k tobě"(Kluci)
ČTEŠ
No a co tak jsem Snapeova [Dokončená]
FanfictionAhoj já jsem Denisa Snapova Je mi 14 let a budu chodit do školy v Bradavicích jsem dcera Severuse Snapa asi jak jste si všimli nejdříve začnu chodit do Nebelvíru jenže po menším obvinění tátovy udělám radost a pudu do Zmiozelu.... !Upozornění! V pří...