25.Je po všem?

213 13 0
                                    

Jakymile se rozlétly dveře tak se Hírius zvedl poslal na Draca kouzlo ten se skácel k zemi. A když chtěl Brumbál zareágovat už mě držel vzal mi hůlku a svou mi natiskl na spánk ,,Nee.. Denii.." zaslechnu slabounké zasténání pootočím hlavu a vydím Draca na zemi. Do očí se mi vhrnou slzy a pak stékají po tváři pryč.

Najednou blik cvak světlo a nic víc už nevím. Probudila jsem se po chvíli na hřbitově přivázaná ke kůlu. ,,Aaa rád tě vídím Denisko" slyšela jsem ten známí hlas ,,Já tebe taky ten jenž neutíkáš z boje" vyplázla jsem jazyk ,,Tohle bylo hnusný!" Vykřikl ,,Ale mám pravdu!" Odcekvala jsem ,,Až tě zníčím tak ani Brumbál s tím nic neudělá ,,Brumbál možná ale je tu ještě táta! Draco! A Harry!" Křičela jsem. ,,O ty je už dobře postarno hlavně o tvého miláčka Draca" řekl Voldemort ,,Co jsi mu udělal!?" Křičela jsem a po tváři mi stékali slzy. ,,Já nic to ty!" Smál se a já se ještě víc rozbrečela. Najednou jem ucíta jak se stisk lan povolil a já mohla hýbat rukama ,,Hej! Voldemorte!" Křikl někdo.

,,Co to má znamenat!?" Divil se Voldemort ,,Notak tentokrát tu válku dokončíme! Mdloby na tebe!" Křikla jsem a on odletěl pět metrů dozádu.

,,Neee!" Vykřikl za letu ,,Bez boje se nevzdáváš! Vstaň a bojuj!" Křičela jsem a vysílala kouzla která ho bičovala a zraňovala. ,,Ty si stejmak zasloužíš jen smrt!" Křičela jsem na Voldemorta. ,,Deniso Snapová! Nikdo si nezaslouží smrt!" Křikl na mě Berumbál. ,,Ani ten jenž chce vyvraždyt všechn--" odmlčela jsem se protože mě nehorazne zabolela ruka. Bolestí jsem upustila hůlku.

Pak už si pamatuji jen ,,Avadeka davra!" A zelený záblesk.

............

No a co tak jsem Snapeova [Dokončená]Kde žijí příběhy. Začni objevovat