No a co tak jsem jeho dcera

980 48 4
                                    

----Ráno----

Zrovna jsme na snídani já sedím vedle holek a nenápadně se rozhlížím po sále.. Jediný kdo se na mě díval byl táta.. vstala jsem a šla jsem za Harrym mu jen něco říct táta vstal a šel sálem.. Šla jsem si zas sednout a najednou přišel Nigel a přinesl mi dopis.

"Díky Nigele"

Jenže jen jsem ten dopis vzala do ruky ani jsme ho nestihla otevřít a vzal mě za zápěstí otec a řekl ať mu ten dopis dám ale já jsem si chtěla přečíst co v něm je a od koho je jenže on to nedokázal pochopit vytrhl mi ho z ruky a odcházel já jsem vstala a přes celý sál nařvala "jsi ten nejhorší otec na světě" on se jen otočil a podíval se na mě já začala brečet a utekla jsem do pokoje.

Po chvíli zamnou přišla Hermiona a holky já ležela na posteli v slzách holky si sedli na postel a povídali si jen Ginny ke mě přišla a dala mi dopis ne ten co jsem dostala ale jiný..

"Deni tohle někdo nechal v jídelně na stole myslím že to byl Dracko ale nestihla jsem si ho všimnout kdo to byl.."

----Dopis----

"Myslel jsem si to ty jsi dcera Severuse Snapa žádná schoda náhod ale pravda to byla... Proto jsi první den říkala že by otec byl radši kdyby jsi byla ve Zmiozel on je jejich řiditel... Slyšel jsem jak jste se o mě bavili.. a přiřazovali jste mě k různým lidem od Anthona až po Vincenta.. Ale zaslechl jsem i své jméno které si řekla ty což už jsem ti dost napověděl řekla jsi totiž asi jen 3 jména..."

--------

"Tak co ti píše ?"

"Ale že mu bylo jasný že jsem dcera Snapa a že zaslechl své jméno že jsem ho řekla"

"Takže už víš kdo to je " Hermiona

"Řekla jsem celkem 3 jména Ron Cedric a "

"A..." Hermiona

"Dracko" Ginny

"Ano.."

"Holky a to si myslíte že je to opravdu on ?" Padma

"No nevím"...

----O 2 Měsíce později----

2 Měsíce uběhli docela rychle. Naštěstí o tom že jsem dcera Snapa už všichni ví a už se o tom nemluví a ani ten kluk co mi psal už mi nepíše zato se kolem mě furt ochomejtá Ron což začínám mít strach jestli to nebyl náhodou on..

Zrovna máme obrana proti černé magii nic zajímavého ale možná se to změní..

"Kdo mi vysvětlí 3 nepromíjí kouzla?? Třeba vy slečno Snapová!"

"Ehm.. To jsou kouzla která se nepromíjí z dobrého důvodu ubližují ostatním a jejím používáním si vysloužíte jednosměrný lístek do Askabanu!"

Fu-Ha to jak jsem to řekla??

"Správně a víte jaká to jsou ??"

"Kletba imperius"

"Ah ta je vašemu otci velmi známa."

Potichu jsem zašeptala "A nejen jemu" naštěstí to neslyšel vím že otec byl smrtijed ale už není.

"Kletba imperius"

Měl tam pavouka a na něm jí ukázal pak se na mě podíval a jen odvětil.

"Mnoho smrtijedů se zachránilo jen tím že řekli že byli pod kletbou inperio..."

"Neville jakou znáte další kletbu."

No a co tak jsem Snapeova [Dokončená]Kde žijí příběhy. Začni objevovat