žiju 3 život !?

731 39 2
                                    

Ach jo já žiji trojí život.
1.normální
2.Chodění s Drackem
3.Smrtijed..

Každý den se probouzím s výkřiky. Zdají se mi hrozný sny vždy ke mě přiběhne táta ptá se co se děje ale já vždy řeknu blbí sen.

Táta se na mě vždy zamyšleně podívá a odejde..

"Já mu už nevydržím lhát"

"No tak mu to řekni"

"Ale já se bojím jak to dopadne" (začínám pomalu být nervní a vy stresová na)

"Ježiš klid zlato to nějak vyřešíš"

Řekl mi a dal mi pusu na pusu.
Myslela jsem ze se normálně rozteču a nemohla jsem tomu uvěřit.

Šli jsme s Drackem k němu domu jeho táta a mamka se zrovna hádali tak jsme jen vyběhli k němu do pokoje.

Tam jsme si chvíli povídali.
Někdo mu hodil do okna kamínek tak se šel podívat kdo to otravuje. A kdo jiné než ty jeho pozkokove.

"Hej Draco pod ven půjdeme něco dělat třeba půjdeme něco vytropit Harrymu Ronovi Hermione."

"Dnes ne nechci dostat facku od Denisi"

"Ta s nimi dneska není.."

"Ahá a kde je !?"

"Nevíme tak půjdeš ?"

"Jo"

Otočil se na mě a já jsem se zvedla a vyběhla jsem z baráku a běžela domu. Když jsem doběhla domu táta se mě ptal kde jsem byla tak jsem mu řekla že jsem byla s Drackem venku že jsem se byli projít.

"experiarmus" 

"Experiarmus!"

"Experiarmus!"

"Mdloby na tebe"

"Deni přišel za tebou Dracko Malfoy"

"Nemůžu zkouším si kouzla.."

"Ale není tu sám"

"Už jdu"

----Došla jsem ke dveřím----

"No nazdar" řekla jsem ne moc dvakrát nadšeně..

"Ahoj Deni nechceš jít s námi?" řekl jeden z Dracovích poskoků..

"Já?? "

"Ano"

"Hm.. Já nevím.."

"Jo Deny pojď" řekl s nadšením Draco

"hm..."

řekla jsem zamyšleně a odešla jsem domu a zabouchla dveře. Kluci odcházeli ale já jsem vyběhla z baráku se slovy..

"To na mě ani nepočkáte !?" A s úsměvem na tváři..

"Super" Řekl Draco a šli jsme do lesa.

Až jsme došli na mítinku kde se s Dracem scházíme a kde já se nejraději učím..

----Po 1h....

Sedím na kameni a kluci se tam poštuchují když slyším z lesa vycházet zvuky já a Draco zbystříme kluci na nás koukají a říkají že nic neslyší asi po 5 minutách z lesa vyšel Harry Ron a Hermiona.. Já jsem vstala a šla jsem se s nimi pozdravit objala jsem Harryho ani jsem to nemusela vidět a věděla jsem jak se Draco tváří.. 

No a co tak jsem Snapeova [Dokončená]Kde žijí příběhy. Začni objevovat