Zrovna skončila hodina a Draco vyběhl ze třídy a já za ním chytla jsem ho za zápěstí.
"Draco promiň" řekla jsem se slzami v očích
"Nech mě na pokoji!!"
Jediný na co jsem měla myšlení bylo buď se složit na zem s brekem nebo mu do zad poslat kletbu Avadekadabra jenže když jsem vytáhla hůlku tak mi jí Leo odhodil já začala křičet co si o sobě myslí a byla jsem nebezpečná.. Zvedla jsem hůlku a šla jsem když náhle se přede mnou objevil Fred s hůlkou v ruce a se slovy poť si to vyřídit.. Okolo nás se nahrnulo několik lidí já bez zájmu na něj poslala mdloby a odešla jsem on se snažil zvednout. I kdyby do mě teď někdo vrazil nůž a řezal do mě jak chce krve by se ve mě nedořezal. Byla jsem úplně mrtvá nic jsem zrovna necítila. Věděla jsem kam jdu a co tam chci. Měla jsem jediný cíl.
----V lese----
Stála jsem u řeky a přemýšlela jsem či se zabiji nebo ne.. Najednou sem slyšela prasknout klacík a vykřikla jsem experiarmus a mdloby. Odhodil hůlku a já se naštvaně podívala kdo to je byl to Draco ležel na zemi.. Já se rozbrečela a běžela k němu
"Draco promiň"
"V (Kašel) v pohodě"
Zvedl se a objal mě. Já přestala brečet a jenom sem se divila.
"Co že si se tak najednou rozhodl mi odpustit??"
"Henry i Leo mi to vysvětlili "
"Deniso!"
"Džordži odejdi!"
"Ale já jsem Fred"
"Fred by za mnou potom co jsem mu udělal nelezl ne !?"
"To jo no. Tak promiň zkusil jsem to"
"Co tu chceš!?"
"Není tohle tvoje ?" Držel v ruce svazek klíčů
"Jo to je moje!"
vykřikla jsem a vylítla jsem abych mu je vzala. On ale ucukl a já spadla na zem. Docela to bolelo. Draco se zvedl sebral hůlku a namířil jí na něj.
"Víš co je to za klíče?"
"Jasně že jo"
"Ano?"
"Tobě to říkat nebudu"
"protože to nevíš co. Draco polož tu hůlku prosím tě"
"Draco bacha"
"Mdloby na tebe.. Haha Frede ty jsi tak nenápadný !"
Mezitím jsem mu sebrala klíče chytla Draca za ruku a odběhli jsme pryč. Běželi jsem asi hodinu lesem když jsme byli skoro u jeho domu tak jsem sebou plácla o zem a nemohla jsem se zvednout. Draco mě chtěl zrovna zvednout ale najednou přiběhl Leo a Henry a ptali se co se stalo.
"Pomůžete mi kluci?"(Draco)
"Jo jasně"(Loe Henry)
Zrovna mě chtěli zvednou ale já se zvedla sama zatočila se mi hlava ale Henry mě chytil. Vzal mě do náručí.
"Ne já pudu po svých"
"Ne nepůjdeš!"
"Ale.."
"Pššt!" Přerušil mě Leo
Ach jak já ty kluky zbožňuji. I když bych je nejraději někdy někde nechala a utekla ale bez nich by nebyla sranda..
ČTEŠ
No a co tak jsem Snapeova [Dokončená]
FanfictionAhoj já jsem Denisa Snapova Je mi 14 let a budu chodit do školy v Bradavicích jsem dcera Severuse Snapa asi jak jste si všimli nejdříve začnu chodit do Nebelvíru jenže po menším obvinění tátovy udělám radost a pudu do Zmiozelu.... !Upozornění! V pří...