,,Ha a pak koho ta holka má radši že" rýpnul si Henry do Draca když jsem mu usnula v náruči. ,,Henry nech toho si jak malej kluk" sykl Draco.
Kluci mě donesli až k Brumbálovi do pracovny kde jsem se ráno probudila.
,,Dobré ráno Deni už ti je lépe?" ozval se Brumbál, já jsem se posadila a promnula oči ,,Dobry rano, ah.. ano už mi je líp" řekla jsem a podívala se na Brumbála ,,Můžeš mi říct co si dělala v Prasinkách a poté co se tam vše událo?" řekl Brumbál a posadil se do křesla ,,Ehm... No měla jsem těškou hlavu tak jsem se musela jít projít no a jak jsem se tak procházela..."
Vysvětlovala jsem Berumbálovi co se tam stalo. Byl docela naštvaný že zrovna já jsem někam šla bez doprovodu ale zase byl rád že se mi nic nestalo. Když mě propustil tak jsem šla do velké síně kde hned jak jsem vešla do dveří se na mě všichni podívali první kdo u mě byl byla Hermiona pak přiběhl Harry a Ron ptali se co se stalo ale já se o tom nechtěla bavit tak jsem šla ke Zmiozélu sedla jsem si na své místo ale moment něco tu nehraje.
,,Kde je Draco a Henry??" zeptala jsem se Daphne ,,Nevím ještě se tu neukázali" zavrtěla jsem hlavou ,,To je divné" řekla sem rychle jsem se najedna a s Daphne po boku jsme vyrazili na první hodinu dějin.
,,Ahoj Hermiono" řekla jsem a posadila se k ní ,,Ahoj Deni" usmála se na mě. Vytáhla jsem sešit a učebnici a položila je na stůl ,,Ským půjdeš na ples?" zeptala se Hermiona ,,Jaký ples??" vykulila jsem oči.
Zrovna zazvonilo a do třídy vešel Profesor na dějiny neco vykládal ale já se bavila s Hermionou a kreslila si do sešitu ,,Bude velikonoční ples s kým půjdeš s Dracen?" pošeptala mi Heromina a ja se podívala na místo kde sedí Draco byl otočený na Henrycho a něco si povídali ,,Slečno Snejpová!" okřikl mě profesor a já leknutím spadla ze židle a všichni se mi začali smát ,,Omluvám se co ste říkal" řekla jsem když sem se zvedla ze země (Hermiona mi pomohla) ,,Si v pohodě? " podívala se na mě Hermiona.
,,Ah... Asi ano" řekla jsem a podívala se na profesora zrovna mě chtěl asi seřvat za to že neposlouchám ale najednou do třídy vešel Brumbál, McGonagalová a Severus.. Asi mam průšvih když je tu vidím takhle pohromadě.
,,Slečny Grengerová a Snejpová semnou!" řekla McGonagalová ani jsme neváhali a šli jsme k ní ,,Přejete si? Paní profesorko?" Řekla jsem když jsem přišli k McGonagalové ,,půjdete s námi" usnála se. A my se s Hermionou na sebe podívali ,,Ona se usmála?" Řekla Hermiona a já přikývla stejně zmateně ,,Jdeme dámy" řekl táta a my se vydali do celké síně.
Uprostřed velké síně se zastavili a otočili se na nás ,,Mile dámy, vy jste nejlepší studentky ze všech" pronesl Brumbál ,,Děkujem a o co vůbec jde?" Zeptala jsem se ,,Pomůžete tady mladým Volfovým s výzdobou" řekl táta a my málem omdleli samotní Jack a Johny Volfovi. Jack je jeden z nejhezčích a nejchytřejších čarodějů a Johny je nejlepší famfrpáloví hráč (❤.❤) ,,Zdraví dámy" usmál se Jack ,,Ahoj" řekli jsme sednohlasně ,,Ahoj" mávl na nás Johny.
Celý den jsme jim pomáhali když se blížil večer šli jsme se s Hermionou převléct a dali jsme si sraz před Nebelvírem.
Vzala jsem si krásné černé šaty vlasy jsem si natočila a šla jsem za Hermionou. (^^Obrazek hore).
Ta měla na sobě červené šaty lehce podobné mím. ,,Wow Deni málem jsem tě nepoznala" zasmála se Hermiona užasle ,,Díky já tebe taky ne" pousmála jsem se ,,Ale prosimtě díky." Vydali jsme se tedy do velké síně.Vešli jsme dovnitř celí sál se na nás otočil a nastalo ticho bylo slyšet jen šuškání ,páni ty jsou hezký' ,wow ty jsou nádherný' ,ty jsem mel pozvat' a tak dále. Po chvíli trapného ticha se začali všichni opět bavit. Došli jsme ke stolu s punčem a dali si do kelímků na kterých se objevila naše jména 'Miluji kouzla' pomyslím si a napiju se.
Začal hrát ploužák najednou mi někdo zatukal na rameno otočím se a za mnou stojí Draco ,,Smím prost o tanec princezno?" Natáhl ke mě gentlemansky ruku já jen kývla a vstala on mě lehce chytil za ruku a vedl na parket. Uklonil se a začali jsme tancovat. Na tu chvíli bylo všechno nádherné.
Ale tato chvilka netrvala věčně strop se zbouřil začali hromy a blesky leknutím jsem se chytla Draca a ten mě objal okolo ramen ,,Klid to nic není" pousmál se najednou do místnosti vletěl Hirius Molif (Smrtijed) ,,Ach Bradavice dlouho jsem tu nebyl!" Zasmál se ,,Mdloby na tebe!" Křikl a odhodil Weasley pryč.
,,Jdu si pro vyvolenou!" Křikl. Draco mě chtěl pevně obejmout ale to už jsem stála asi 5 m od něj s rukou upřenou na Hiriuse ,,Ah Princezno! Ty si nedáš pokoj" řekl leknutím jsem se otočila stál těsně za mnou ,,U Merlina!" Křikla jsem ,,Nech mě!" Zas se objevil za mnou. Všichni okolo jen přihlíželi nikdo nic nedělal. Bylo mi jasný že bude zase stát za mnou nadechla jsem se a prudce se otočila ,,Mdloby na tebe!" Křikla jsem a odpálila ho k Dracovi který si před něj stoupl odkopl mu hůlku a namířil na něj svou ,,Notak udělej to!" Zařval Hirius ,,Udělej to co musíš zab mě!" Křičel dál ,,NEEE! Draco poslouchej mě on ti za to nestojí!!" Křičím na Draca znovu se rozlítnou dveře a v nich stijí Brumbál Snape a McGonagalová. Ale přišli příliš pozdě.
Jakmile se rozlítli dveře.........
ČTEŠ
No a co tak jsem Snapeova [Dokončená]
FanficAhoj já jsem Denisa Snapova Je mi 14 let a budu chodit do školy v Bradavicích jsem dcera Severuse Snapa asi jak jste si všimli nejdříve začnu chodit do Nebelvíru jenže po menším obvinění tátovy udělám radost a pudu do Zmiozelu.... !Upozornění! V pří...