Všechno ohledně Smrtijedu na škole se urovnalo. Ano někdo se zmínil doma že se na škole ukrývají smrtijedi ale to se zase urovnalo. Zrovna jdu do holčičího pokoje s tím že to přežijí s nimi no prostě jsme se nepohodly ale já to chci urovnat.
"Ahoj holky"
"Hm.." (Hermiona)
"Ahoj Deni" (Gini)
"Chci se omluvit za všechno a chci se s vámi udobřit.."
"Jo jasně.. A pak přijdeš zase nás ztrapníš a budeš si myslet že je vše v pořádku!?"
"Co ti je Hermiono. Chtěla jsem se omluvit.."
Otočila jsem se a odešla jsem.. Zrovna jsem seděla na lavičce ve školním parku když přišla Zuzka.
"Ahoj hele chtěla jsem se zeptat ty znáš ehm... Lilien.."
"Jakou ?"
"Lilien... McGonagalovou?"
"Ne.. Nemyslíš Minervu??"
"Ne prý má Minerva dceru Lilien"
"Lilien ?? O tom nic nevím"
"No aha tak nic teda já zas jdu pa"
"No pa.."
Nechápala jsem proč s tím přišla za mnou ale neřešila jsem to tolik..
----Doma----
Doma jsem umírala bolestí když jsem odcházela s Dracem minulé domu tak jsem spadla levou rukou do kopřiv a teď mě strašně pálí to tetování..
Mám úplně rudou ruku od toho jak to pálí no..
"Deni?? Přišel ti dopis."
Mě?? Od koho asi.. Nic jsem neříkala a přišla za tátou ten mi ho v poho dal žádné scény hm.. To bude ještě zajímavé..
"Ahoj Deni chyběla si mi táta o ničem neví neboj takže vše je jak má být!"
Chtělo se mi křičet radostí ale nemohla jsem..
----ve škole----
Mám mega dobrou náladu běhám po škole a nic mě netíží vyběhla jsem do parku kde jsem omylem vrazila do Freda
"Dávej bacha ty pako!"
"Dej mi pokoj dneska se s tebou hádat nehodlám" řekla jsem s úsměvem a běžela jsem dál. Když jsem běžela tak jsem se zastavila a sedla si na zem.. A seděla jsem nic jsem nedělala seděla jsem před dveřmi na konci jedné tmavé chodby.
"Jsi v pořádku ?"
Ozval se za mnou hlas nevěděla jsem kdo to je však jsem se ani pohnout nemohla byla jsem jako by mě do kamene vytesal..
"Kdopak si ?"
"S Nebelvírem se nebavím"
"Jak víš že jsem z Nebelvíru?"
ČTEŠ
No a co tak jsem Snapeova [Dokončená]
FanficAhoj já jsem Denisa Snapova Je mi 14 let a budu chodit do školy v Bradavicích jsem dcera Severuse Snapa asi jak jste si všimli nejdříve začnu chodit do Nebelvíru jenže po menším obvinění tátovy udělám radost a pudu do Zmiozelu.... !Upozornění! V pří...