Táta přišel na Belatrix

488 21 0
                                    

Kluci jen zmateně koukali já se zvedla a šla jsem jim udělat svačinu. Ale celou dobu jsem si přemýšlela nad tím co se dnes stalo.. Asi se ze mě stává smritjed ale teď už na 80%

Vyšla jsem z kuchyně a dala klukům sendviče s džusem kluci zatím jedli někdo zazvonil u dveří tak jsem tam došla otevřu dveře a vidím tam Belatrix a slyším jít tátu ze schodů vyběhla jsem ven a zabouchal jsem dveře.

"Co tu děláš !"

"Šla jsem se podívat jak se máš" Usmála se na mě Belatrix

"Pako diť tě táta uvidí"

Asi 5 minut jsem se hádala s Belatrix když se otevřeli dveře a za nimi se objevil táta...

"Ou ahoj tati" Usmála jsem se provinile

"Belatrix!"

"Ahoj Tati" řekla hrdě a pak se zahleděla do zem

"Co tu děláš !"

"Mohlo ti dojít že se najdeme!"

"Minerva tě pořádně nehlídala!"

"Ne tati.. Já vím že jsi dal přednost mě před ní a to není vůči ní fér!" Vykřikla jsem

"Promiň Deniso ale tehdy jsem nemohl nic udělat ty jsi byla smritjed už odmala ale Belatrix ne musel jsem jí ochránit!" Zařval na mě

Já se na něj jen vyděšeně podívala Belatrix mě objala a řekla tátovi že se vůbec nezměnil!

"Tati ty ses nezměnil! Deni jsem ale ráda že si táta vybral tebe a ne mě "

uklidňovala mě Belatrix táta se naštval a vešel dovnitř já se s Bellou rozloučila a šla jsem za klukama který zrovna dojedli svaču kterou jsem jim udělala vyběhla jsem do pokoje pro hůlku řekla tátovi že jdu ven a šla jsem s klukama pryč. Jenže zítra je pátek a je VALENTÝN a dneska večer i famfrpáloví zápas který ho se zučasním. Ségra neví že hraji famfrpál ani jí to nemám v plánu říct ona na to přijde sama..

Šli jsme teda s klukama na chvíli ven

----Famfrpálovej zápas proti Nebelvíru----

Musela jsem se jít převléct do toho odporného hábitu který tak nesnáším vzala jsem si NIMBUS 2001 který má celý náš tým.. Jsem jediná holka v týmu za což jsem ráda v Nebelvíru mě buzerovala Gabriela a hlavně Fred ale teď proti němu hraji takže se se mnou hádat nebude.

Zařadila jsem se a všichni jsme nasedly na košťata a vyletěli za velkého burácení jsme obletěli celí hřiště a letěli jsme na místa pak nastoupil Nebelvír s novým brankářem přesně s Benem. Poprvé ve svém životě jsem byla nervozní z famfrpálu.

Byla jsem tak nervozní že jsem myslela že budu zvracet, přikrčila jsem se na koště dá se říct že jsem i na něj lehla a snažila se uklidnit ale čím víc se přibližovala hra tím víc mi bylo blbě a chtělo se mi zvracet nes to máme prohraný vykřikla jsem na Draca ten se na mě zmateně podíval a letěl ke mě.

"Děje se něco ??"

"Ne ale je mi hrozně špatně jsem nervozní!"

"Ou aha neboj to dáme.."

Nikdy se nikomu nepodařilo skrz mě hodit camrál.. Říkám nikdy no když nepočítám famfrpál s Havraspárem ty byli na mě až příliš dobří..

Je polovina západu a jim se podařilo střelit 30 bodů a my jen 10 bodů.

"Vy lamy !" Vykřikl Fred

No a co tak jsem Snapeova [Dokončená]Kde žijí příběhy. Začni objevovat