----Ve škole----
Spala jsem necelé 2 hodiny Draco spal u mě a Belatrix šla domů.. Když mě šel ráno táta vzbudit divil se že tam viděl Draca ale bylo mu to jedno.
----Hodina Jasnovědectví----
Zrovna začínala hodina jasnovědectví na kterou máme Sybilu Trelawneyovou další pošuk na scéně.. No prostě jsem mega unavená a nevím či vydržím dokonce neusnout.. No zakřikla jsem to uběhlo ani ne 5 minut a já usnula najednou mě vzbudí a já si sednu a úplně unaveně se rozhlížím kdo to byl.. Najednou mi nějaká holka dala dopis od sestry..
"Od Lilien ?"Zašeptal Draco
"Asi jo" zašeptala jsem
"Dej bacha na to z kým se bavíš někdo z kamarádu ti něco tají"
Nechápavě jsem se podívala na Draca a začala jsem přemýšlet kdo by mi mohl něco tajit možná Leo ale nevím no.. Zítra je Valentýn mě tenhle svátek moc nebere..
----Po HJ----
Na chodbě jsem potkala Lilien teda Belatrix no prostě ségru.
"Lilien?"
"Ano?" Otočila se arogantně na mě a ty její kamarádky taky.
"Hele... No... Chtěla jsem ti dát tenhle dopis dala mi ho nějaká holka.."
"No jo furt!" Odsekla vzala si dopis a odešla..
A pak že Zmioželští jsou pěkně arogantní přitom Mrzimoři jsou horší než mi..Zamručela jsem a odešla jsem.
"Deni ? Stuj!"
"Co zase Leo.."
"Chci se ti omluvit.."
"Hm..."Zavrčela jsem a chtěla jsem odejít
Byla jsem zrovna otočená zády když jsem začala cítit palčivou bolest ruky chytla jsem se jí a klekla si na zem byla to nesnesitelná bolest Leo ke mě přišel položil mi ruku na rameno sedl si ke mě a mluvil na mě jenže já začala ztrácet vědomí... Bolest neustávala a já jsem pomalu začala ztrácet vědomí matně jsem viděla jak ke mě přiběhla McGonagalová a myslím že jsem viděla i Parváti a nebo Padma. No pak už si nic nepamatuji.
----V nemocnici----
Zase jsem se probrala ve školní nemocnici co to se mnou je ?? Jenom jsem se posadila s tím že tu tentokrát nikdo není ale mýlila jsem se když jsem si sedla přiběhla ke mě Belatrix..
"Deni jsi v pohodě ??"
"No no asi jo nevím"
"Hele asi už vím proč se ti nic nestalo když jsi spadla z toho 2 patra!"
"No ? Poslouchám" řekla jsem zvědavě
"někdo na tebe použil Aresto momentum"
"Kouzlo zpomalení pádu ?? Ale kdo by to udělal??"
"Někdo kdo by potřeboval abys žila.. Nevíš kdo ??"
"Co jsi myslela tím dopisem.. Nebo spíš koho ??"
"Ehm.. Lea" Pošeptala..
"Ah tak počkat co ??"
"On je smrtijed víš to ??"
"Ne!" Vykulila jsem oči
Však mi to hned došlo..
"A jo on umí číst myšlenky!!"
ČTEŠ
No a co tak jsem Snapeova [Dokončená]
FanficAhoj já jsem Denisa Snapova Je mi 14 let a budu chodit do školy v Bradavicích jsem dcera Severuse Snapa asi jak jste si všimli nejdříve začnu chodit do Nebelvíru jenže po menším obvinění tátovy udělám radost a pudu do Zmiozelu.... !Upozornění! V pří...