Urodziny

201 14 7
                                    

Pozdrawiam _Mizuki__ gdyż mnie bardzo motywuję ;) Dzięki !!!

Obudziłam się wyspana...otwarłam oczy po czym je przetarłam. Na podłodzę obok łóżka leżał śpiwór w którym spał Adam.Spojrzałam na zegarek...pokazywał on godzinę 9.50. Wstałam w poszukiwaniu Adama. Zeszłam po schodach po czym znalazłam karteczkę na końcu schodów na której widniał napis "Zaraz pewnie wrócę " . Więc skierowałam się do kuchni by zrobić sobie herbatę. Gdy ją zrobiłam poszłam do salonu usiąść na kanapie i ją wypić. Nagle na stole zaóważyłam średni karton obklejony serduszkami . Widniał na nim napis " DLA KSIĘŻNICZKI " . Zdziwiłam się więc wziełam karton by mu się przyrzeć z drugiej strony był napis" NAJLEPSZEGO CZTERNASTEGO " zaśmiałam się i pomyślałam sobie ależ on jest słodki. Na górzę kartona dostrzegłam również "Otwórz to dla ciebie w ten wyjątkowy dzień " Otwarłam....W środku znajdowała się : Koszulka Naruciaka , Lustrzanka , Mikrofon , Green screen oraz lapmpa do oświetlenia oraz...na samym dole leżały dwie zapakowane w folie koszulki oraz dwie kartki. Wziełam do ręki pierwszą koszulkę. Była ona miętowa ( Mój ulubiony kolor ) na niej widniał napis " Love Forever " a pod napisam było zdjęcie ze mną i Adamem. Z oka popłynełs mi łza. Wziełam kartkę która leżała na koszulce . Była to kartka urodzinowa. Otworzyłam ją a w środku widniały życzenia , wokół życzeń były nasze wspólne zdjęcia. W kartonie jak już mówiłam została jeszcze jakaś koszulka i kartka . Najpierw sięgłam po koszulke. Była to koszulka z logiem mojego kanału. Sięgłam również po kartke na której pisało : Aby rozkręcić kanał potrzebne będą ci sprzęty . A że jesteś sławna to masz swoją własną koszulkę ;). W tym momęcie rozpłakałam się ze szczęścia tag bardzo że musiałam uwarzać by niezamoczyć prezętów. Na dnie kartonu dostrzegłam narysowany napis : "SCHOWAJ DO KARTONA WSZYSTKIE SPRZĘTY I CHODŹ NA GÓRĘ " No i tak zrobiłam. Gdy byłam już na górze weszłam do pokoju Adama i zobaczyłam tam przyozdobiony pokój balonami , serpentynami i napis NAJLPSZEGO ANIU !!! . Znów się popłakałam. Weszłam głębiej do pokoju i poczólam że ktoś mnie złapał. Był to Adam który krzyknoł : Najlepszego księżniczko i pocałował. 

-O matko..nie trzeba było...Kocham cię

-Naprawdę nie ma za co a poza tym to nie koniec niespodzianek. 

Nagle Adam krzyknął zza pokoju CIURAK !!! CHODŹ TU !!!...Po kilku sekundach do pokoju przybiegł pies...był to mops. Naruciak wziął go na ręce i mi go dał mówiąc :

-To dla ciebie...wiem jak bardzo chciałaś dostać mopsa...nazwałem go Ciurak...może być ?

-Ojejku dziękuje...tak...to prześliczne imię DZIĘKIII...a skąd wiedziałeś np. Że chcę mopsa i że lubię kolor miętowy ? 

-Obejrzałem twoje 10 faktów o mnie...

-Ohhh...dziękuje. Podbiegłam do niego i go przytuliłam pomczym go pocałowałam.

-A teraz usiądź i pobaw się z Ciurakiem...ja zaraz przyjdę.Rzekną zadowolonym głosem chłopak. Po kilku minutach zabawy z Ciurakiem przyszedł Adam z tortem . Był on w krztałcie laptopa w którtm leciał Youtube a dokładnie mój kanał...

-STO LAT , STO LAT !!! Wykrzyknął po czym kazał zdmuchnąc świeczki ;) 

-Dzięki nie trzba było :)

-Oj trzeba , trzeba. 

I tak zjedliśmy torta , pobawiliśmy się z Ciurakiem i Adam podał mi karton z prezętami który otwarłam rano. 

-Widziałem że prezęty ci się podobały...

-Ohhh...tak. To naprawde wszystko dla mnie ? 

-No tak a dla kogo jak nie dla ciebie ;)

-Dziękuje ci baaardzo ale...to kosztowało napewno bardzo dużo pieniędzy...

-Oj tam zaraz dużo...dla mnie to prawie nic. Powiedział z uśmiechm..-To co idziemy nagrtwać ?

-TAK ! Wykrzynełam przy ojazji rumieniąc się

Cały dzień spędziliśmy na nagrtwaniu filmów i bawieniu się z Ciurakiem ( W skrócie Ciurekiem XD) Było naprawdę cudownie a wieczorem Adam mnie zabrał do kina na nową częsć Harrego Pottera pt. Harry Potter i Kontener Tajemnic XDDD I po skończonym filmie pośliśmy do domu i odrazu zasnełam.

------------------------

Dziękuje osobą które regularnie mnie czytają...

Pamięrajcie o :

1.Pozytywnym komętarzu

2. Gwiazdce

3. Poleceniu mnie znajomym 

A teraz kończę bo idę pisać kolejną część paaaa.

Jedno słowo "NARUCIAK"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz