V to štvrtkové ráno sa Harry zobudil so strašnou bolesťou hlavy a žalúdka.
Poznáte ten pocit, keď sa veľmi dlho točíte na kolotoči a potom z neho vystúpite a máte pocit ako keby na vás všetko padalo a vy ste nemali pevnú zem pod nohami?
Tak nejako sa cítil, keď vstal z postele za účelom ísť do kúpeľne. No náhle točenie ho prinútilo si zase sadnúť.
Po chvíli, keď vedel, ktorá je pravá a ktorá ľavá zobral do ruky telefón z nočného stolčeka aby zistil, kto všetko ho zháňal.
Zhrozil sa, keď uvidel hodinky ukazujúce 9:56 AM a 4 zmeškané hovory od Daisy.
"Zabijem Horana." zabrblal si pod nos a prinútil sa rýchlo vstať z postele.
Zatiaľ čo Harry stresoval a snažil sa dať aspoň trochu do poriadku o niekoľko ulíc ďalej sa práve spomínaný Niall zobúdzal.
S miernym zamručaním som sa otočil na druhú stranu a snažil sa znovu zaspať, no už to nešlo. Pomaly som otvoril oči a pohľad, ktorý sa mi naskytol ma na chvíľu zarazil.
"No konečne. Už trikrát som ťa budila, ale zakaždým si iba niečo zamrmlal a spal ďalej." zasmiala sa brunetka vedľa mňa, ktorej som nevedel prísť na meno.
"Oh." na chvíľu sa odmlčala, keď si všimla môj pohľad.
"Povedz, že nie si jeden z tých typov čo idú do baru, kde si nájdu babu a po spoločnej noci ju odkopnú. Bože! Som tak hlúpa." buchla do postele a následne si prešla rukou cez vlasy.
"Rád by som povedal, že nie. Bohužiaľ opak je pravdou. Na druhú stranu zatiaľ si jediná, ktorá tu vydržala až do môjho prebudenia." venoval som jej malý úškrn a ona sa na mňa pozrela.
Na chvíľu sa zamyslela. Medzi obočím mala malú vrásku a kúsala si spodnú peru, čo vo mne vyvolávalo zmes pocitov.
"A tá hádka medzi tebou a tým tvojim kamarátom mala byť nejaká špeciálna baliaca technika?" zdvihla obočie a uprela na mňa svoje modré oči.
"Aká-oh." zrazu sa mi to všetko vrátilo. Každé jedno slovo z toho čo mi včera Harry povedal.
Stále som bol na ňho naštvaný, no potreboval som sa uistiť, že nič nevyviedol.
Rýchlo som sa pretočil a začal hľadať telefón. Zdvihol som svoje džínsy z podlahy a vybral ho z vrecka.
Začal som preklikávať cez všetky najznámejšie bulvári. Našťastie boli fotky iba z toho ako ideme dnu.
Čiže buď Harry spí ešte stále v tom bare alebo sa nejako nenápadne dostal domov.
"Tvoje chovanie budem brať ako nie." zasmialo sa dievča vedľa mňa, ktorej som ešte stále nevedel prísť na meno.
Už som sa jej chcel opýtať ale nasledujúca fotka mi odpovedala na všetko čo som potreboval.
Aj Barbara Palvin včerajší večer strávila v klube Paradise. Blízky zdroj priamo z klubu nám potvrdil, že Barbara a jeden z pracovníkov Harryho Stylesa, Niall Horan, sa k sebe až príliš mali.
"Barbara?!" zopakoval som si potichu pre seba.
"Oh pamätáš si moje meno. To budem brať ako poctu." ironicky sa usmiala Barbara a zdvihla sa z postele.
"Hádam, že už môžem ísť. Užil si si a o to ti predsa šlo, no nie?!" zobrala si svoju koženú bundu zo zeme a otočila sa aby mi venovala ešte jeden pohľad.
"Počkaj! Uh. Môžem ti zavolať?" venoval som jej môj najlepší úsmev a dúfal som, že to zaberie.
"Už včera si si ho vypýtal. Máš ho v mobile." žmurkla a rýchlo zmizla.
S blbým úsmevom som sa hodil naspäť do perín. Ten mi ale dlho nevydržal, keďže po pár minútach ticho v izbe prerušilo zvonenie môjho iPhonu.
Zdvihol som ten strieborný obdĺžnik zo stolíka a ako náhle som uvidel meno na obrazovke zložil som.
Nezdvihol som mu to ani jeden krát ten deň. Mám právo byť naštvaný. Harry si musí uvedomiť svoju chybu, aj keď je viac než pravdepodobné, že si ju nepamätá.
~~~
"Niall no tak! Prestaň trucovať! Ja si naozaj nepamätám čo som spravil." prosil som Nialla už aspoň tridsiaty krát aby mi odpustil. Do zahájenia Fashion Weeku zostávajú už iba dve hodiny a ja ho teraz potrebujem ako nikdy.
"Harry už som ti to vysvetlil. Nejde o to čo si urobil, ale čo si povedal." odpovedal odmerane Niall a aj naďalej sledoval mesto za oknami idúcej limuzíny.
"Tak mi povedz čo som povedal. Niall nech to bolo čokoľvek nemyslel som to tak. To za mňa hovoril iba alkohol naozaj." chytil som ho za ruku a jemne ju zmačkol.
On sa zhlboka nadýchol a následne vydýchol. Odvrátil hlavu od okienka, pozrel sa na naše ruky a následne na mňa.
"To čo si povedal vôbec nebolo milé a dosť mi to ublížilo. Ale uvedomujem si, že ma dnes budeš potrebovať a preto mám iba jednu otázku. Naozaj som tak moc otravný?" spýtal sa s mierne trasúcim sa hlasom.
"Oh samozrejme, že nie!" okamžite som si ho pritiahol do objatia. On mi rukami stlačil sako a svoju blonďavú hlavu si položil na moje rameno.
"Prečo si to myslíš trdlo."
"To totiž bola jedna z vecí, ktorú si mi povedal." odtiahol sa a smutne na mňa pozeral.
"Tak to 100% za mňa hovoril iba alkohol. Nehovorím, že mi občas nelezieš na nervy, keď si nechápavý alebo sa až príliš moc vypytuješ, ale od toho sú najlepší kamaráti." usmial som sa na neho a on sa zasmial a prikývol.
~~~
Sedeli sme na svojich miestach a ja som sa furt nervózne otáčal na skoro každého, kto prešiel okolo.
"Harry môžeš sa ukludniť? Za chvíľu to začína. Nemyslíš, že keby tu mal byť už dávno by prišiel?" usmial sa na mňa povzbudivo Niall.
Už som mu chcel na to niečo povedať, ale svetlá v hľadisku zrazu zhasli a presmerovali sa na runway pred nami.
Sledoval som ako predo mnou chodia modely, šaty, na ktorých som pracoval spolu s týmom dlhé týždne. Poznal som ich naspamäť, ale vidieť ich takto bolo niečo úplné iné.
Už sa blížil koniec, keď som zrazu zbadal ako sa na miesto oproti mne niekto nenápadne usadil.
V ústach mi v tom momente vyschlo, ruky sa mi začali triasť, v hlave som mal prázdno a nedokázal som odtrhnúť od toho miesta oči.
Bol to on.
Vlasy mal vyčesané do miernej vlny. Červené gate a tričko s prúžkami vymenil za čierne skinny jeans a šedý sveter, ktorý mu bol o niečo väčší.
Nedokázal som od neho odtrhnúť pohľad a on si to po chvíli uvedomil a vtedy sa to stalo.
Modré oči stretli tie zelené.
Starší zbadal mladšieho.
Toto bol začiatok ich konca, no ani jeden si to ešte poriadne neuvedomoval.
.
.
.
.
Heya!
Po malej odmlke som spať.
Prepáčte za minule (stupid writer's block 😡)
.
.
.
.
Yay už to pôjde iba jedným smerom 😊 ešte neviem akým ale nejak vymyslím lol.
.
.
.
.
See ya next week.
Love you a lot.❤️
-J
YOU ARE READING
Spaces || larry au
Fanfiction"Ešte jedna vec pán Styles. Pán Tomlinson sa taktiež zúčastní Fashion Week." © 2016