,,Emily vstávej!‘‘ zaječela na mě matka když vběhla do pokoje ,,dej mi ještě pět minut‘‘ přetočila jsem se na druhý bok a sladce odfukovala dál ,,žádných pět minut! Za čtvrt hodiny máš být ve škole a ty ještě spíš.To se svým tempem opravdu nestihneš ani když máš auto‘‘ roztáhla poslední závěs ,,ježiši už vstávám‘‘ zamumlala sem a odkopla peřinu,hodila jsem nohy přes okraj postele a sedla si ,,na stole máš snídani a pár drobných na svačinu,ve škole nezlob a po škole rovnou domu,máš spousta domácí práce‘‘ mrkla na mě máma,přišla ke mně blíž a dala mi pusu na čelo ,,tak večer,pa‘‘ zavřela za sebou dveře ,,bože‘‘ zakřičela sem a tvář si skryla v dlaních ,,ať už mi je osmnáct a vypadnu pryč z domu‘‘ vstala jsem z postele a koukla se kolik je,bylo 7:20 a škola mi začíná v 8,nevím co šílí ale tak je to moje matka co bych chtěla.
Vlezla jsem do koupelny kterou sem díky bohu měla v pokoji a byla celá jenom pro mě,opláchla jsem si obličej a vyčistila si zuby,chvilku jsem se prohlížela v zrcadle ale pak jsem si učesala vlasy,nechala jsem je přirozené a trochu se namalovala.Vběhla jsem zpátky do pokoje a šla ke skříni ,,tak co si dneska vezmu ?‘‘ řekla jsem si pro sebe a začala se přehrabovat ve skříni,polovina skříně byla celá rozházená po celém pokoji ,,mám to‘‘ vybrala jsem si světle modré džíny,bílé triko s tříčtvrtečními rukávy a černými pruhy k tomu mojí oblíbenou šedivou mikinu přes hlavu s nápisem nerd.
Sklonila jsem se pod stůl pro svou kabelku a naházela do ní učení,vzala jsem svůj černý Iphone,sluchátka a běžela dolu.Na stole ležely dva toasty s nutellou a jablko,sáhla jsem po jablku a s chutí se do něj zakousla,hodinky ukazovaly 7:54 a sakra. Jablko sem hodila do koše a běžela se do předsíně obout,nazula sem si válenky a utíkala do auta,tašku sem hodila na sedadlo spolujezdce.Nastartovala jsem a jela do školy.
***
,,Paní profesorko omluvám se že jdu pozdě ale zaspala jsem‘‘ sedla jsem si úplně do zadu k Ang ,,Pokolikáté je to už v tomto týdnu ? Nejmíň po druhé,dnes to bylo naposledy příště vám dám neomluvenou celou hodinu i kdyby jste přišla těsně po zavonění‘‘ zasyčela tím svým odporným hlasem,jen sem kývla hlavou a ona se otočila k tabuli a začala na ní něco psát ,,Co je nového ?‘‘ koukla sem na Ang ,,nic,jen dneska je párty u Johna‘‘ mrkla na mě a začala si vypisovat výpisky co paní profesorka napsala na tabuli,vytáhla jsem si sešit na dějepis a začala si psát výpisky.
Dnešek bude ještě dlouhej. Ještě o něčem mluvila ale naštěstí pak zazvonilo ,,tak třído příští hodinu si napíšeme test,přeji hezký zbytek dne‘‘ usmála se a odešla ,,bože radši vypadni‘‘ zamumlala Ang ,,Ahoj Em‘‘ objala mě Nicole ,,Ahoj‘‘ usmála jsem se ,,Em půjdeš dneska na tu párty ?‘‘ zeptala se Ang a hodila si tašku do skřínky ,,asi jo,nejdřív ale musím udělat zase x domácích prací‘‘ zakroutila sem očima a ze skřínky si vytáhla věci na matematiku ,,píšeme něco z matiky ?‘‘ zeptala sem se a zabouchla skřínku ,,ne psali jsme včera‘‘ usmála se Nicol ,,aspoň že tak‘‘ šly jsme do třídy na matematiku a sedli si úplně do zadu,chvilku jsme si povídali ale pak se zvoněním do třídy v kročila matikářka.Jestli jsem ráno řikala že začíná peklo tak omyl,peklo začíná až teď.
YOU ARE READING
Love will remember
RomantikJe to obyčejný příběh. Není to co čekáte,inspirovala mě k tomu moje kamarádka s jejím klukem.Mají hodně komplikovaný a zajímavý vztah.Takže to bude v podobě jejího vztahu. Myslím si že něco takového nikdo ještě nenapsal tak doufám že vás to bude bav...