part 11

178 10 1
                                    

Otevřela jsem dveře a Angie na mě skočila ,,dlouho jsme se neviděly‘‘ zasmála se a já s ní ,,Emily,tohle je Zayn‘‘ kývla jsme na souhlas ,,Zayne v obýváku mám notebook tak se můžeš kouknout na facebook,nebo tak‘‘ přikývl a odešel do obýváku. S Ang jsme se odebraly na terasu ,,tak co ten Bieber ?‘‘ pokrčila jsem rameny ,,já ani nevím proč s ním sem je to divný vůbec nic k němu necítím‘‘ nadechla jsem se ,,vždyť se na to podívej,ani jeden na sebe nemáme čas,vůbec se o sebe nezajímáme‘‘ vykřikla jsem ,,Emily tak mu to,ale řekni,řekni mu že k němu nic necítíš,že prostě na sebe nemáte čas,že ti to vadí‘‘ ,,máš pravdu,jdu mu napsat ať večer ke mně přijde‘‘ usmála se ,,to je moje holka‘‘ obě jsme se začaly smát,vytáhla jsem mobil a napsala Justinovi zprávu.

Večer ke mně prosím přijď, musíme si promluvit. – Em

Už bylo něco kolem 6,objednali jsme si pizzu a shlédli pár hororů.Hodně jsem se za dnešek nasmála.Justin mi ani neodepsal,takže jsem neměla ani tušení jestli přijde.Neřešila jsem to,užívala jsem si s Angie a Zaynem. Kouknuli jsme se ještě na Scary Movie 5 a oni pak odešli.Trochu jsem to doma uklidila a sedla si k notebooku, zapnula jsem si twitter a odepisovala na různé twetty. Akorát někdo zazvonil,notebook jsem položila stranou a vydala se ke dveřím,otevřela jsem je a byl tam Justin. Naznačila jsem mu ať jde dál,kývl hlavou a následoval mě až od obýváku. Sedla jsem si na sedačku a on vedle mě ,,tak co si chtěla ?‘‘ začal, zhluboka jsem se nadechla ,,Justine myslím si,že to mezi námi nemá cenu.Ani jeden si na sebe nejsme schopni udělat čas.Tohle já prostě nechci,takže by jsme to měli ukončit‘‘ Justin kývl na souhlas ,,chtěl jsem ti říct to samé,ale nechtěl jsem ti ublížit‘‘ zakroutila jsem hlavou ,,to je v pohodě,v tomhle vztahu mi nemělo co ublížit‘‘ usmála jsem se.Justin mě objal a odešel.Bylo to dost divné,ale jsem ráda,že to je zamnou.

Po tom co odešel Justin jsem odešla do svého pokoje a jen se tak poflakovala v posteli.Popadla jsem telefon a vytočila číslo Angeliky ,,Ahoj Emily‘‘ zívnula si ,,před chvílí tu byl a všechno jsem mu to řekla‘‘ kreslisla jsem na matraci různé obrazce ,,jako vážně ? A co ti na to řekl ?‘‘  řvala mi do telefonu ,,no,že to tak měl taky ale,že mi nechtěl ublížit‘‘ Angie se začala hrozně smát ,,co je vtipného Shayk ?‘‘ nazdvihla jsem jedno obočí i přesto,že mě neviděla ,,ale nic‘‘ pořád se smála ,,Angeliko štveš mě‘‘ řekl jsem vážně ,,taky tě miluju‘‘ odpověděla ,,hele tak zítra ve škole,jdu se vykoupat a  spát‘‘ tentokrát jsem si zívnula já ,,dobrou zlato‘‘ usmála se ,,dobrou‘‘ položila jsem telefon a šla jsem do sprchy.Všechno jsem ze sebe strhnula a zalezla do sprchového kouta,teplá voda začala téct ze sprchy a mé svaly se postupně začali uvolňovat.Umyla jsem si vlasy,tělo a vypnula jsem vodu.Obmotala jsem si ručník kolem těla,vyčistila jsem si zuby,učesala vlasy a namazala si obličej krémem.Zhasnula jsem v koupelně a přeběhla ke skříni.Vytáhla jsem z ní puntíkaté růžové kraťásky a černé tílko.Ručník jsem pověsila na věšák a oblékla se do pyžama.Doslova jsem skočila do postele a usnula jsem.

Ráno mě vzbudil můj otravný budík,šáhla jsem po něm a vypnula ho.Neochotně jsem se vyvalila z postele a koukla se na sebe do zrcadla.Bože,divím se,že neprasknulo.Vlezla jsem do koupelny a opláchla si obličej.Hned jsem se cítila svěží.Ještě jsem si vyčistila zuby a učesala vlasy na make-up jsem se dnes vykašlala.Přešla jsem ke skříni a otevřela jí,bylo těžké vybrat si co na sebe.Nakonec zvítězily legíny s vysokým pasem a k tomu bílé triko nad pupík s červeným nápisem twerk it. Ještě jsem si vytáhla černé,krajkované spodní prádlo a oblékla se. Do kabelky jsem si naházela všechno učení.Ještě jsem se trochu navoněla,vzala si doplňky,černé brýle,mobil a šla jsem.

Dneska jsem se rozhodla,že půjdu do školy pěšky ani ne za deset minut už jsem stála před vchodem.Bylo to divné,všichni se chovali jinak než obvykle,nikdo na mě necivěl a nešeptal si nic o mě.Zakroutila jsem hlavou a vešla do školy,u skřínky na mě čekala Nicole. Usmála jsem se na ní ,,Ahoj Emily‘‘ objala mě ,,Ahoj Nicole,kde je Angie ?‘‘ otevřela jsem skřínku a hodila si do ní věci ,,psala mi že dneska zůstane doma,že jí prý není dobře,ale nechtěla ti to psát‘‘ rty jsem naznačila ‘aha‘ zabouchla jsem skřínku a odešla do třídy.Akorát zazvonilo a já přišla do třídy,sedla jsem si do úplně poslední lavice a poslouchala výklad od profesora Sykse. Byla to velmi nudná hodina.Přihlásila jsem se a profesor mě vyvolal ,,ano slečno Wayne ?‘‘ usmál se ,,můžu jít prosím na toaletu ?‘‘ přikývla na souhlas a já se odebrala pryč.Zavřela jsem dveře od třídy a uslyšela něčí kroky blížící se směrem ke mně,otočila jsem hlavu a uviděla Justina jak jde do své třídy,ani se na mě nepodíval.Prostě prošel.Povzdychla jsem si a šla na záchod,tohle nemá cenu řešit.Je to idiot.

Love will rememberWhere stories live. Discover now