Ráno mě probudily sluneční paprsky dopadající na mou tvář,bože proč jsem večer nezatáhla ty blbý závěsy.Chvilku jsem se ještě převalovala v posteli ale pak už jsem vylezla,hodiny na mém telefonu ukazovaly 9:28.Je sobota a já vstávám takhle brzo,to je snad zlý sen.Vzala jsem si černé teplákové kraťásky,bílé tílko a čisté spodní prádlo.Zamknula jsem se v koupelně,všechno jsem ze sebe strhla a hodila to do koše na prádlo.Čisté věci jsem si položila na skřínku.Vlezla jsem do sprchy a pustila na sebe vlažnou vodu.Chvilku jsem jen tak stála a nechala na sebe téct vodu ale pak jsem vzala šampon a pořádně si umyla vlasy aby mi nepáchly po cigaretovém kouři.Vzala jsem sprchový gel a vymáčkla si ho trochu na ruku,položila jsem ho zpátky na své místo a namydlila si celé tělo.Opláchla jsem se a vypnula vodu.Vylezla jsem ze sprchy,obmotala si kolem těla ručník a na hlavě jsem si udělala turban.Osušila jsem se a oblékla se do spodního prádla,ručník jsem dala na háček a oblékla jsem si kraťasy a tílko.Vyšla jsem z koupelny,Angie ještě spala.Je roztomilá když spí.Vzala jsem mobil a vyfotila jí,fotku jsem dala na instagram a označila jí tam.Položila jsem mobil na stůl a šla dolu udělat snídani.
Přišla jsem do kuchyně a na ledničce byl vzkaz ‘jeli jsme k babičce,vrátíme se tak kolem páté hodiny.Pusu,máma.‘ super,aspoň jsme doma sami.Vzala jsem si dva tousty a namazala je nutellou,to samé jsem udělala i Ang. Ještě jsem nám oběma udělala kakao,všechno jsem to dala na tácek a šla jsem nahoru do pokoje.Angie už byla vzhůru a něco dělala na telefonu ,,Emily já tě zabiju‘‘ zaječela,začala jsem se hrozně smát ,,ale ty si hrozně roztomilá když spíš‘‘ vyplázla jsem na ní jazyk ,,to je super ale tak to hned nemusíš dávat na instagram‘‘ zakňučela ,,snad to spraví snídaně do postele‘‘ ukázala jsem jí tácek,kývla hlavou a podala jsem jí to a sedla si vedle ní.Jídlo s kakaem jsem položila na noční stolek,Ang udělala to samé ,,jsou doma vaši ?‘‘ zakroutila jsem hlavou že ne ,,jeli k babičce,přijedou tak kolem páté‘‘ usmála se ,,ok,co budeme dneska dělat ?‘‘ pokrčila jsem rameny ,,koukneme na nějaký filmy a večer můžeme jít do kina‘‘ mrkla jsem na ní ,,to by šlo ale ještě se stavíme u nás‘‘ kývla jsem na souhlas,vzala sem si tablet a mrkla na facebook.Měla jsem hrozně moc upozornění a jednu žádost o přátelství.Koukla jsem se kdo mi ji poslal,hádejte kdo,mistr Bieber. ,,Angeliko koukej kdo mi poslal žádost‘‘ ukázala jsem jí to ,,oh,pan Bieber‘‘ uškrnula se ,,takže nějaká love story ?‘‘ šťouchnula do mě ,,si kráva‘‘ zasmál sem se,bouchla mě do ramene ,,auuu‘‘ zaskučela jsem ,,nejsem kráva‘‘ řekla naštvaně a napila se kakaa,začala jsem se smát a ona na mě skočila a začali jsme se prát ,,odvolej to‘‘ držela mi obě ruce a lechtala mě ,,nikdy‘‘ opět mě polechtala ,,angeliko přestaň‘‘ zakňučela sem,slezla ze mě a pustila mi ruce,docela se divím.Dala jsem jí facku a začala utíkat po celém baráku ,,tak to sis posrala‘‘ rozeběhla se zamnou.Utíkala sem po celém baráku a pištěla jsem jak kdyby zamnou běhala nějaká příšera,vždyť mám pravdu Ang je příšera,zasmála jsem se a utíkala jsem dolu ,,pomoc honí mě obří příšera‘‘ otočila jsem se a Ang nikde ,,já to slyšela‘‘ ozvalo se najednou zamnou ,,a chce mě zabít‘‘ utekla jsem na zahradu,venku byla celkem zima ale to mi nevadilo,potřebovala jsem utéct Ang. Zastavila jsem se za stromem a rozhlédla se kde je,nikde nebyla tak jsem šla dovnitř. Když už jsem byla skoro u dveří,vyskočila na mě s hadicí v ruce a postříkala mě ledovou vodou ,,nesnáším tě krávo‘‘ začala jsem se smát a rozběhla se za ní,pustila hadici a začala utíkat po zahradě jak splašené. ,,Emily promiň,já-já jdu dovnitř‘‘ tak si jdi,stejně tě postříkám ,,dobře,kašlem na to‘‘ usmála jsem se,položila jsem hadici.Ang už byla skoro u mě,vzala jsem hadici a taky jí postříkala ,,a máš to‘‘ vyplázla jsem na ní jazyk ,,si kráva,víš jak je to studený ?‘‘ ždímala si triko a smála se ,,neříkej‘‘ obě jsme si vyždímali věci a šli na horu,bylo už půl jedné.Převlékla jsem se do suchého oblečení a mokré položila na topení,sedla jsem si na postel a koukla se na facebook,přijala jsem žádost a on mi hned napsal.
Jay Biebs: Ahoj krásko :-*
Emily Wayne: Oh,nazdar ožralo :P
Jay Biebs: nebyl sem opilý.
Emily Wayne: ne ? jo aha tak proto si šel na dámský záchody ? :-D
Jay Biebs: co?:D to jsem nebyl já.
Emily Wayne: Jo jasně,a já jsem Anglická královna:-D
Jay Biebs: why not :-D
Emily Wayne: jdu,tak se snad potkáme někdy ve škole:) Ahoj
Odhlásila jsem se a tablet jsem položila na postel ,,tak co,napsal ti ten tvůj Bieber ?‘‘ uškrnula se ,,sklapni a radši mi řekni co ty a John‘‘ usmála jsem se ,,povídali jsme si na té párty a řekl mi že chce hrozně jednu holku ze školy a že jí určitě znám‘‘ řekla smutně ,,tak mu řekni co k němu cítíš ne?‘‘ chytla jsem jí ruku ,,víš Em není to tak lehký,bojím se že když mu to řeknu vysměje se mi a už nebudeme tak dobrý kamarádi‘‘ povzdychla si ,,Ang co když myslí tebe ?‘‘ zmáčkla jsem ji ruku ,,nebudu si dělat naděje,prostě s ním budu jenom kamarádka a už to dál nebudeme řešit‘‘ kývla jsem na souhlas ,,nechceš si pustit nějaký ten film ?‘‘ kývla na souhlas ,,pustíme si titanic‘‘ usmála se,kývla jsem na souhlas a pustila jsem titanic.
Zase jako vždy jsem vypotřebovala celou krabici s kapesníkama. Bylo něco o kolo půl 4 ,,hele Ang nechceš už jít k vám ?‘‘ kývla hlavou ,,už by jsme mohly a od kolika hrají ten film a na co vůbec půjdeme ?‘‘ usmála jsem se ,,na já padouch 2‘‘ začala se smát ,,zadek,hahahahaha zadek‘‘ začala se smát ,,si blbka‘‘ zamračila se ,,hele radši se koukni v kolik to hrají‘‘ zasmála se,odemkla jsem tablet a koukla se na stránky kina ,,hrají to buď v 17:50 nebo v 18:20‘‘ ukázala sem jí to ,,tak půjdeme v 18:20 a stavíme se ještě někde na jídle‘‘ kývla jsem na souhlas ,,tak fajn,jdu se připravit.Vezmi si tablet a mrkni se na facebook‘‘ podala jsem jí tablet a s úsměvem si ho vzala.
Stála jsem u skříně a vybírala si něco na sebe,venku je už celkem chladno aby taky ne když už je podzim.Rozhodla jsem se pro černé úzké džíny,bílé tílko a mikinu s Mickey Mousem. Převlékla jsem se a vyžehlila si vlasy,trochu jsem se ještě namalovala a byla jsem hotová.Vzala jsem si takovou malou kabelku přes rameno a dala do ní mobil,peněženku a klíče.Ještě jsem si na krk vzala můj oblíbený přívěšek od Ang.. ,,Angie už můžeme jít‘‘ usmála jsem se,kývla na souhlas,zamkla tablet a zvedla se ,,sluší ti to‘‘ mrkla na mě ,,thank u so much sis‘‘ poslala jsem jí vzdušnou pusu,jenom zakroutila hlavou a usmála se.Sešly jsme dolu po schodech a akorát přicházela máma s tátou,přijela trochu dřív,byly teprve 4. ,,Ahoj‘‘ pozdravily jsme je s Ang ,,Nazdar holky,kam se chystáte ?‘‘ zeptal se táta ,,jdeme k Ang a pak do kina‘‘ usmála jsem se,kývl na souhlas a s peněženky vytáhla nějaké peníze a dal mi je ,,moc neutrácet‘‘ mrkl na mě ,,díky tati‘‘ dala jsem mu pusu a šla se obout,obula jsem s černé vansky. ,,Tak ahoj‘‘ pozdravila jsem rodiče a zabouchla dveře.
YOU ARE READING
Love will remember
RomanceJe to obyčejný příběh. Není to co čekáte,inspirovala mě k tomu moje kamarádka s jejím klukem.Mají hodně komplikovaný a zajímavý vztah.Takže to bude v podobě jejího vztahu. Myslím si že něco takového nikdo ještě nenapsal tak doufám že vás to bude bav...