part 6

641 35 9
                                    

Po kině jsme se domluvili tak že,já s Ang dojedeme pro něco k pití a  na nás kluci počkají doma.S Ang jsme nasedly do auta a jeli na benzínku kousek tady za kinem,pracuje tam kamarád takže nám prodá alkohol úplně v pohodě.Ang zaparkovala před benzínkou,vytáhla klíčky za zapalování a vystoupila z auta,taky jsem vystoupila a Ang zamknula auto.Chytla jsem jí o kolo loktu a kráčeli jsme dovnitř.Jacob jako vždy stál za pultem a něco tam dělal,když si nás všiml usmál se ,,ahoj krasotinky‘‘ usmáli jsme se ,,Ahoj‘‘ pozdravily jsme s Ang sborově ,,co potřebujete ?‘‘ nazdvihl obočí ,,dvě vodky a jeden rum‘‘ usmála se Ang ,,a ještě jedny cigarety‘‘ dodala jsem,kývl na souhlas ,,takže jako vždy‘‘ usmál se a schoval to do tašky ,,už to tak bude‘‘ zasmála se Ang,zaplatily jsme a byly na odchodu ,,tak zas někdy‘‘ kývl na souhlas ,,mějte se,ahoj‘‘ pozdravil nás.Nasedly jsme do auta a jeli ke klukům,Ang byla celou cestu nervózní ,,děje se něco ?‘‘ otočila na mě hlavu ,,ne‘‘ zakroutila hlavou a svůj zrak upjala na cestu,povzdychla jsem si ,,fajn‘‘ Ang se usmála,zaparkovala u Justinova baráku a zavolala Johnovi že už jsme tu ať nám jde otevřít.

Vystoupily jsme z auta a šly čekat ke vchodovým dveřím,do minuty tam stál Johny. Pozdravila jsem si s ním a šla dovnitř,kluci byli v obýváku a pařili nějaký hry.Ani jeden si mě nevšiml,měla jsem štěstí že ovladač měli na okraji sedačky.Vzala jsem ovladač a vypnula televizi ,,Fredo si dement ? Proč to vypínáš ?‘‘ zaječel na něj Justin,potichu jsem se smála ,,já sem s tím nic neuděl‘‘ pokrčil rameny,chtěl něco říct ale pak se otočil a uviděl mě ,,Jé,ahoj Em‘‘ usmál se,už jsem to nevydržela a začala  jsem se hrozně smát ,,to ty si nám to vypnula‘‘ ukázal na mě Fredo ,,ale kdyby jste se viděli,prostě nepopsatelný‘‘ vrátila jsem jim ten ovladač a šla se s nimi pozdravit objala jsem Freda a pak Justina,odtáhla jsem se ale on mě stáhl zpátky a začal mě lechtat ,,co že si to udělala ?‘‘ zaškeřil se a lochtal mě  ještě víc,chtěla jsem ho ze sebe sundat jenže ruce mi držel Fredo,kroutila jsem se jen jak to šlo a on prostě neslezl ,,j-j-justine‘‘ zapištěla jsem ,,ano ?‘‘ nazdvihl obočí ,,s-slez ze mě‘‘ smála jsem se a pištěla zároveň ,,ne‘‘ zakroutil hlavou ,,p-prosím‘‘ smála jsem se jak debil ,,ne‘‘ zakroutil hlavou a zákeřně se usmál ,,justine!‘‘ zapištěla jsem,Justin se leknul a spadnul na zem,rychle jsem vstala a upravila si oblečení . Justin se na mě vražedně podíval,vstal a oprášil si zadek.

Do obýváku přišli Ang s Johnem.Ang zvedla flašky alkoholu nad hlavu, ,,Jde se pít!" zkřičela a usmála se.Fredo se zvedl a ukradl jí flašku vodky,začal ji posílat do kola.Asi po šestém kole jsem začala být mimo a po druhé flašce jsem  se přestala ovládat.Hrozně hlasitě jsem se smála a dělala hrozný blbosti.Johnyho napadlo,že bysme si mohli zahrát flašku.Nikdo neměl nic proti,tak jsem začali hrát.Fredo točil a ten,kdo začal hrát,jsem byla já.Můj úkol zněl:svéknout si triko.Samozřejmě mi to nedělalo žádný problém,koneckonců je to stejné jako být tam v plavkách.

Když už jsem tam seděla jen ve spodním prádle a myslela si,že je to hrozné,přišel úkol:vykousni se s Justinem minimálně na dvě minuty.Justinovi to očividně nevadilo,protože se na mě hned vrhnul.Musím uznat,že líbal vážně dobře,ale po dvou minutách,které nám Fredo odpočítával,jsem ho odstrčila.koukla jsem na Ang a tam mi s pobaveným výrazem ukázala oba palce nahoru.Chvilku jsme ještě hráli,ale asi v pět ráno nás to přestalo bavit.Všichni jsme se odebrali do pokojů a Justin mě zatáhnul do toho svého.Zhasl světlo a povalil mě na postel.Začal mě líbat po celém těle.,,Justine,jsem unavené,chci jít spát.'' Našvaně se ze mě svalil,po chvíli se otočil a ještě naposled jsme se vykousli a pak oba spokojeně usnuli.

Jelikož v úterý odjíždím na taneční  tábor na 10 dní ,tak jestli chcete do úterý ještě jednu část ,tak tu musí být 150 přečtení a 4 hlasy. Moc vás miluju a děkuju za všechny vaše hlasy a přečtení <3 - K.

Love will rememberWhere stories live. Discover now