Přišla jsem do obýváku a Nela seděla na sedačce a koukala se na televizi.Sedla jsem si vedle ní a pohladila jí po vláskách ,,co by si chtěla k obědu ?‘‘ usmála jsem se ,,špagety!‘‘ zaječela,kývla jsem hlavou na souhlas a šla jsem do kuchyně.
Dala jsem připravit vodu na špagety a mezitím jsem udělala boloňskou omáčku,voda už byla uvařená,přidala jsem špagety.Za patnáct minut už bylo jídlo hotové,nandala jsem jídlo a odnesla talíře ke stolu ,,Nely pojď jíst‘‘ hned jak jsem na ní zavolala,tak už seděla u stolu.Zasmála jsem se a taky jsem si sedla ,,dobrou chuť‘‘ řekla Nela a už to do sebe házela,páni,zajímalo by mě po kom tohle dítě je ,,dobrou chuť‘‘ začala jsem jíst,bylo to dobrý na to že jsem to vařila já,nejsem moc dobrá kuchařka,naposledy když jsem se pokoušela o palačinky museli volat hasiče.Když jsme dojedly tak mi akorát přišla zpráva od Justina
Jsem před domem – J
,,Nely dojdeš prosím otevřít ?‘‘ usmála jsem se na ni ,,ale vždyť nikdo nezvonil‘‘ uculila se ,,dojdi otevřít a uvidíš‘‘ odnesla jsem nádobí do kuchyně a naskládala to vše do myčky.Otočila jsem se a šla jsem do obýváku,Justin tam seděl s Nelou a něčemu se smáli ,,jsem ráda že se skvěle bavíte‘‘ mávla jsem Justinovi a vyběhla jsem nahoru do pokoje,rychle jsem se převlékla do černý legín a obyčejného bílého tílka,vlasy jsem si sepnula do drdolu.Akorát jsem chtěla jít dolu ale do pokoje vstoupil Justin ,,Ahoj‘‘ pozdravila jsem ho ,,stalo se něco ?‘‘ olízl si rty ,,ne,jen jsem se šla převlíknout‘‘ usmála jsem se a on taky,popošla jsem k němu blíž a on mě vtáhl do náruče ,,já vím co se stalo‘‘ odtáhla jsem se od něho a nazdvihla jsem obočí ,,vůbec nechápu o čem to mluvíš‘‘ polkla jsem ,,myslím to co se stalo s tou mámou‘‘ usmál se ,,to je v pohodě‘‘ mávla jsem rukou ,,jen mě překvapilo že mě máma uhodila‘‘ sklopila jsem hlavu,justin mě objal ,,pamatuješ si něco ze včera ?‘‘ zamumlal ,,údajně jsem se s tebou vykousla když jsme hráli flašku‘‘ skryla jsem si obličej do dlaní ,,škoda že si to nepamatuju‘‘ řekl sklesle Justin ,,ty si idiot!‘‘ zasmála jsem se a bouchla ho do ramene ,,auuu‘‘ zaskučel a pohladil si místo kam jsem ho bouchla ,,pojď jdeme dolů za Nelou‘‘ usmála jsem ho,otevřela jsem dveře a chtěla jsem jít dolů ale Justin mě vzal do náruče a nesl mě dolu jako nevěstu.Vždycky jsem snila o tom aby mě takhle někdo nesl v náruči.Přišli jsme do obýváku a Nela z nás nemohla zpustit oči,Justin mě pustil a já si sedla vedle ní ,,vy spolu chodíte ?‘‘ zeptala se Nela ,,co ? Ne jsme jen kamarádi‘‘ usmála jsem se,Justin se posadil vedle ní ,,jak si na to přišla ?‘‘ pokrčila rameny ,,hodily by jste se k sobě‘‘ zasmála jsem se ,,to je sice pěkný ale ne,nechodíme spolu‘‘ pohladila jsem jí po vláskách a ona si zívnula ,,nechceš si jít lehnout ke mně do postele ?‘‘ kývla hlavou a odešla ,,pustíme si nějaký film ?‘‘ zeptala jsem se,kývl na souhlas,podala jsem mu krabici s filmy ,,tak si něco vyber,dojdu udělat popcorn‘‘ kývl a začal se přehrabovat v krabici.
Udělala jsem sýrový popcorn a šla jsem zpátky za ním,byl opřený o sedačku a v ruce držel Grave Encounters 2.Horor u kterého se nejvíc bojím a on ho vybere.Sedla jsem si vedle něj a on se usmál ,,děláš si srandu že jo ?‘‘ zamračila jsem se,jenom nechápavě nadzdvihl obočí ,,horor kterého se nejvíc bojím a ty ho pustíš ?‘‘ začal se smát ,,neboj se sem tu já a já tě kdyžtak ochráním‘‘ bouchla jsem ho do ramene ,,nesměj se mi‘‘zamumlala jsem,došel dát do přehrávače film a pustil televizi,hned jak si sednul zpátky jsem se na něho namáčkla,vážně se toho hororu bojim.
,,konečně to skončilo‘‘ řekla jsem,když jsem si dala pryč polštář,který jsem měla před obličejem abych na to nekoukala.Justin se mi smál snad skoro celý film ,,hahaha vážně vtipný Bieber dělat si srandu z někoho kdo se bojí hororů‘‘ řekla jsem hnusně ale myslela jsem to ze srandy ,,no tak Emily‘‘ šťouchl do mě,ignorovala jsem ho ,,Emily‘‘ zavolal na mě,stále jsem ho ignorovala ,,tak fajn‘‘ vstal,koukla jsem se co de dělat a on přišel ke mně a začal mě lochtat ,,J-Justine‘‘ zapištěla jsem,nic,ignoroval mě ,,p-prosím přestaň‘‘ smála jsem se ,,Justine‘‘ zaječela jsem že to muselo být slyšet až ven,opět se leknul,aspoň vím co mám vždy udělat když mě bude štvát.Naštvaně se na mě podíval ,,proč vždycky tak zaječíš ?‘‘ sednul si zpátky vedle mě ,,protože to jediný na tebe zabírá‘‘ vyplázla jsem se na něj jazyk.
,,Už je hodně hodin asi už půjdu‘‘ řekl sklesle Justin ,,tak tu můžeš přespat jestli chceš,rodiče přijedou až zítra večer‘‘ pokrčila jsem rameny ,,a nebude ti to vadit,nechce se mi je v půl 1 ráno domů,jsem dost ospalý‘‘zívl si,zakroutila jsem hlavou že ne a vstala jsem z gauče ,,tak si jdeme lehnout‘‘ taky se postavil a kráčel za mnou až do ložnice mích rodičů ,,počkej chvíli tady,hned přijdu‘‘ kývl na souhlas,zavřela jsem dveře a šla do mého pokoje.Nela spala jak zabitá.Přicupitala jsem ke skříni a vytáhla si zní černé tílko a růžové kraťásky s puntíkami.Rychle jsem se převlékla,legíny a tílko jsem dala do skříně a šla jsem zpátky za Justinem.Ležel v posteli a něco dělal na mobilu,zavřela jsem dveře,čímž jsem připoutala jeho pozornost.Odložil mobil a odkryl deku ať si jdu k němu lehnout.Lehla jsem si k němu a on mi přehodil ruku přes pas a přitáhl si mě k sobě.V jeho objetí jsem hned usnula.
YOU ARE READING
Love will remember
RomansaJe to obyčejný příběh. Není to co čekáte,inspirovala mě k tomu moje kamarádka s jejím klukem.Mají hodně komplikovaný a zajímavý vztah.Takže to bude v podobě jejího vztahu. Myslím si že něco takového nikdo ještě nenapsal tak doufám že vás to bude bav...