part 9

469 30 4
                                    

Ráno mě probudil budík,bože,dneska je škola.Posadila jsem se a promnula si oči.Justin už tu nebyl.Koukla jsme se na mobil a vypnula budík.Chtěla jsem ho položit zpátky,ale přišla mi nová zpráva.Rozklikla jsem jí a koukla se,kdo mi píše.

Dobré ráno Emily,jel jsem domů,abych si vzal věci,sejdeme se ve škole. – J

Přišla jsem do svého pokoje a Nela ještě spala ,,Nely vstávej‘‘ zašeptala jsem a přešla k ní.Rozlepila očka a koukla se na mě ,,Emily,ty mě odvezeš do školy ?‘‘ zašeptala sladkým hláskem a usmála se,kývla jsem hlavou ,,ano,tak vstávej‘‘.Šla jsem do koupelny.Rozčesala jsem si vlasy a vyčistila zuby.Nanesla jsem na obličej tenkou vrstvu make-upu,řasenku a lesk na rty.

Stála jsem u skříně a nevěděla,co si obléknout.Nakonec zvítězily černé úzké džíny a tílko s průstřihy.Naházela jsem si věci do tašky,vzala si mobil a vytočila Angeliku. Chvíli to zvonilo,ale pak to zvednula  ,,Ahoj Angie,mám se pro tebe stavit ?‘‘ ,,jop‘‘ usmála se ,,Okey,tak já udělám Nele snídani a přijedeme,pa‘‘ típla jsem to a mobil strčila do kapsy.Seběhla jsem dolů po schodech,kde seděla připravená Nela s batůžkem na zádech ,,princezno,co chceš k snídani ?‘‘ usmála se a řekla ,,rohlík s nutellou‘‘ kývla jsem na souhlas.Namazala jsem jí rohlík a Nela se do toho s chutí pustila.

***

,,Ahoj zlato‘‘ objala mě Angie ,,Ahoj‘‘ usmála jsem se ,,jé ahoj Nelo‘‘ věnovala jí úsměv ,,hele Nelo,pro tebe po škole přijede mamka ?‘‘ kývla na souhlas.Zaparkovala jsem před školou.Hned za námi přiběhla Nicole ,,ahoj Emily‘‘ skočila na mě ,,ahoj Nicole‘‘ Slezla ze mě,zahlédla jsem se po parkovišti,oči se mi zastavily na Justinovi,usmál se na mě a já se na něj taky usmála ,,holky,odvedu Nelu do třídy,tak se sejdeme ve třídě‘‘kývly na souhlas,chytla jsem Nelu za ruku a šly jsme k její třídě.Po cestě se k nám přidal i Justin ,,ahoj krásky‘‘ pozdravil nás ,,ahoj‘‘řekla Nela a skočila na něj,Justin si jí vzal na ruce.

Otevřela jsem skřínku a vyndala si z ní věci na Biologii ,,co budeš dneska dělat ?‘‘ usmál se na mě Justin ,,asi půjdu s Angie do města a pak budu volná‘‘ zavřela jsem skřínku ,,okey,v pět jsem u tebe‘‘ řekl a vypařil se v davu žáků,šla jsem do třídy.Holky už tam byly a o něčem se bavily,sedla jsem si k nim ,,nechcete jít dneska na nákupy ?‘‘ Angie kývla na souhlas ale Nicol sklesle odpověděla ,,já nemůžu musím hlídat sestru‘‘ ,,to nevadí,tak můžeme jít třeba ještě v pátek nebo tak‘‘ řekla Angie a já kývla na souhlas.Nicol se usmála a začala si číst knížku ,,Em,pojedeme hned po škole ?‘‘ zavibroval mi mobil v kapse ,,jop‘‘ vytáhla jsem mobil a koukla se na zprávu,psal mi taťka.

Emily,přijedeme až v pátek.Babička je v nemocnici a děda to doma sám nezvládne.Dávej na sebe pozor,mám tě rád.Táta

Super,celý týden sama doma,co víc si přát.Učitel ještě nepřišel,tak jsem napsala zprávu Justinovi.

Zůstaneš u mě zase večer ? – Em

Nečekala jsem dlouho a hned mi přišla odpověď.

Zůstanu rád:P Ty nemáš doma rodiče ? – J

Nope,jsou pořád pryč:) – Em

Ok,už tam máte učitele? – J

Nemáme,mohla by být volná hodina:P – Em

My ho tu taky nemáme,zajímalo by mě,co se děje. – J

,,to mě taky‘‘ zašeptala jsem si sama pro sebe a telefon si strčila do kapsy.Ozvalo se zvonění rozhlasu ,,Milí studenti,škola se pro dnešek z technický důvodů končí.Informace o tom,kdy půjdete do školy,se dozvíte na internetu.To je vše,váš pan ředitel.‘‘ všichni ze třídy se okamžitě zvedli a utíkali pryč ze třídy. ,,To byl frmol‘‘ usmála se Angie ,,to byl‘‘ chytla mě kolem loktu a společně jsem odešly ze třídy ,,pojedeme už teď ?‘‘ zeptala se Ang ,,můžeme‘‘ daly jsme si věci do skříněk a šly k mému autu.V autě mi přišla zpráva,byla od Justina.

Až budeš doma,tak mi napiš,já přijedu. – J

,,kdo to píše ?‘‘ šťouchla do mě Angie ,,Justin‘‘ vrátila jsem mobil do kapsy ,,jo tak Justin,slečna Wayne se nám nepochlubila‘‘ začala dělat její úchylný obličej ,,haha,si vážně vtipná.Co ty a John,hm?‘‘ dala mi pěstí do ramene ,,auuu,sakra Ang,nemusíš mě pořád mlátit.‘‘ udělala jsem naštvaný obličej ,,Jo,musím‘‘ začala se hrozně smát.Bože,vážně nechápu,jak se můžu bavit s takovým dementem ,,Angie? Jsi v pohodě?‘‘ zakroutila hlavou,že ne a pořád se smála.Zaparkovala jsem před obchoďákem.Angie vystoupila a začala se tolik smát na celé parkoviště,že se všichni lidi za ní otáčeli.Vytáhla jsem klíčky ze zapalování,vystoupila a zamkla auto.Náš první cíl byl Tally Weijl,náš oblíbený obchod.

,,Angie zajdeme na bubble tea ?‘‘kývla na souhlas.Za hodinu měla z každá z nás už šest tašek.Došly jsme na bubble tea a jely domu.Zastavila jsem Angie u jejího domu,rozloučila se a odešla domů.Napsala jsem zprávu Justinovi.

Za chvíli budu doma,tak už můžeš přijet. – Em

Odnesla jsem si do pokoje věci a převlékla se šedivých tepláků a růžové tričko na pupík.Sešla jsem dolu a sedla  si do obýváku na sedačku.Zapnula jsem televizi a někdo mi zakryl oči.

Love will rememberWhere stories live. Discover now