Samozřejmě že to byl Bieber. Zvedla jsem se z gauče a objala ho,sladce se usmál. ,,Co budeme dělat ?‘‘ nazdvihl obočí ,,půjdeme do bazénu‘‘ vykulil oči ,,v téhle zimě?‘‘ zasmála jsem se ,,Bieber,tobě asi nic neříká bazén v baráku ?‘‘ začal se smát ,,ale stejně nemám plavky‘‘pokrčil rameny,chytla jsem ho za zápěstí a táhnula ho k sobě do pokoje,vsadím se že mi celou dobu čuměl na zadek,typickej Bieber. Vešli jsme ke mně do pokoje a Justin se hned rozvalil po celé mé posteli,zasmála jsem se nad ním a vytáhla jsem mu plavky a hodila je po něm.Jenom zabručel a ležel dál. ,,Jdu se převléct do koupelny‘‘ kývl hlavou a já vešla do koupelny,pro jistotu jsem se zamkla.Vzala jsem si plavky bílé plavky dvojdílné plavky.Udělala jsem si drdol a šla jsem zpátky do pokoje,Justin si akorát skládal oblečení na hromádku,když mě uviděl tak se mu rty roztáhly do obrovského úsměvu ,,už ti někdo řekl,že máš dokonalou postavu ?‘‘celou si mě prohlédl,kývla jsem na souhlas a Justin se zasmál.Vytáhl telefon a chtěl abych se s ním vyfotila,udělali jsme strašně moc fotek.Skočila jsem mu na záda a navigovala ho kam má jít,naštěstí tam trefil.Justin byl úplně ohromený tím jaký máme ohromný bazén v přízemí,jsme sice bohatí ale nepoznáte to,jedině tak že přijdete k nám domu a celý si ho prohlédnete.Nechlubím se s tím,že mám obrovský bazén,malou tělocvičnu se zrcadly a posilovnu,nemám to zapotřebí.Rodiče vlastní firmu,která nám vydělává celkem dost peněz,navíc můj táta nemá rád přecpaný bazény nebo posilku,jeden z dalších důvodů proč to máme doma a tu tělocvičnu jsem dostala k narozeninám,tancuju za jednu taneční skupinu.Tak tam chodím občas trénovat a nebo když jsou soutěže tak sem chodíme s holkami trénovat třeba pět krát týdně.
Chtěla jsem z něho slézt ale on tam rovnou skočil,naštěstí jsem si stačila chytit nos.Vynořila jsem se a Justin nikde,plavala jsem ke kraji ale ten idiot mě chytil za nohu a potopil mě.Oba jsme se vynořili ve stejnou dobu,skočila jsem na něj a potopila ho.Chvíli jsem ho držela pod vodou ale on mě zase potopil k němu.Blbli jsme takhle asi ještě dvě hodinu.Připlavala jsem ke kraji a sedla si na schody,Justin ke mně připlaval a dýchal jak o život.Usmála jsem se na něj,přitáhl se ke mně blíž a ....
Tady máte kousek z desáté části,zítra přidám zbytek.Omlouvám se že jsem dlouho nepřidala část ale já nestíhám,musím se učit.Chci se dostat prostě na školu na kterou chci,myslim si že to máte všichni úplně stejně tak mě prosím pochopte.Jinak doufám,že tu story dočtete až do konce nechci aby jste ji přestali číst jenom protože jí nepřidávám pravidelně.Hold pro tohle musíte mít pochopení:)
Hope u like it & i love u all so much♥ - K.
YOU ARE READING
Love will remember
RomansaJe to obyčejný příběh. Není to co čekáte,inspirovala mě k tomu moje kamarádka s jejím klukem.Mají hodně komplikovaný a zajímavý vztah.Takže to bude v podobě jejího vztahu. Myslím si že něco takového nikdo ještě nenapsal tak doufám že vás to bude bav...