Myslela sem si že pro jednou bude profesorka hodná ale ne,dala nám další test s látkou které jsem zase ovšem nerozuměla a vůbec jí nechápala,bože já z té matiky tenhle rok rupnu na 100%. Zazvonilo na konec hodiny a všichni šťastně vyletěli ze třídy,vzala jsem si věci a byla na odchodu ,,slečno Wayne pojďte ke mně‘‘ zavolala na mě profesorka,otočila jsem se a šla k ní ,,váš test nedopadl dobře máte za 5‘‘ řekla zklamaně i když sem věděla že uvnitř jásá že zase mám špatnou známku z matiky ,,já tomu prostě nerozumím,nechápu to‘‘ zakroutila jsem hlavou ,,tak co nějaké doučování ?‘‘ nazdvihla obočí ,,škola je teprve dva měsíce a vy už propadáte z matiky‘‘zakroutila hlavou a založila si můj test ,,uvažujte nad tím doučováním‘‘ mrkla na mě,kývla jsem na souhlas a odešla jsem ze třídy.Bože já jí nesnáším,došla jsem ke skřínce a hodila do ní věci z matiky ,,co ti chtěla ?‘‘ řekla Ang a opřela se o skřínku ,,že mám z testu za 5 a že si mám najít doučování jinak propadnu‘‘ vzala jsem si věci na španělštinu a zabouchla skřínku ,,tak já tě budu doučovat‘‘ usmála se ,,matika mi celkem de‘‘ kývla hlavou ,,to by šlo‘‘usmála jsem se ,,holky já vás opustím,mám hodinu francouzštiny tak na obědě pa‘‘ objala nás Nicole a zmizela v davu žáků téhle prokleté školy ,,ty Ang já na tu párty půjdu,potřebuju se pořádně opít‘‘ došli jsme do třídy a sedly si do třetí řady ,,dobře,tak v osm se pro tebe stavím‘‘kývla jsem na souhlas,zazvonilo a profesor nikde vytáhla jsem si mobil a pustila si do sluchátek písničky a koukla se na facebook,nic nového tam nebylo.Pustila sem si písničku Single Ladies od Beyónce a začala jí zpívat na celou třídu asi pět lidí zpívalo semnou ostatní se šprtali španělštinu a nebo civěli do mobilů,takhle to u nás probíhá skoro každou španělštinu,učitel vždycky chodí pozdě prý má v kabinetě práci a musí ji dodělat. Pustila jsem tam ještě Call me maybe od Carly, to trsala a zpívala celá třída ,,hey i just met you and this is crazy,but here’s my number so call me maybe‘‘ všichni jsme zařvali jak nejvíc jsme mohly,zvláštní bylo že dneska si profesoři z jiných tříd nepřišly stěžovat,jindy sem chodí a křičí na nás že se vedle učí že máme být zticha.Blbli jsme takhle až do konce hodiny,pak jsme hromadně šli na oběd kde už jsme se ale každý rozdělil podle skupinek.Vzala jsem si tác a šla čekat frontu na oběd,dneska byly opět ty školní hnusy. Vzala jsem si salát a obyčejnou vodu a šla si sednou k Nicole ,,ahoj zlato‘‘ sedla sem si vedle ní ,,ahoj‘‘ usmála se ,,tak jaká byla francouzština ?‘‘ mrkla sem na ní ,,psali jsme test a pak to nudný vyprávění kde byl a co všechno procestoval‘‘ vzala si sousto salátu a strčila si ho do pusy ,,co vy ?‘‘ řekla s plnou pusou ,,učitel zase nepřišel takže party hard‘‘ zasmála jsem se ,mezitím přišla Ang ,,ahoj‘‘ kývli jsme jí na souhlas ,,ty tři hodiny nepřežiju‘‘ zamrmlala sem a vzala si sousto salátu ,,co máme ?‘‘ zeptala se Ang ,,dvě hodiny tělocviku a Biologii‘‘ řekla Nicole a Ang se málem udusila salátem ,,sakra já doma zapomněla ten referát,profesor mě zabije‘‘ začala šílet,začala sem se smát ,,klid Ang,dneska máme přece suplovanou hodinu‘‘ Ang si úplně oddychla.
***
,,Sem doma‘‘ zakřičela sem přes celý barák ale nikdo se neozýval,máma říkala že přijde večer ale táta většinou už v tuhle dobu bývá doma.No nic,tak aspoň mě nikdo nebude rušit při uklízení.Koukla jsem se na seznam co byl na stole,bylo tam pár věcí - zameť,vytři,dej prát prádlo,utři prach,připrav večeři,pověs prádlo. To mám do hodiny hotové k večeři jim udělám sálat,jednou jim zdravé jídlo neuškodí takže tu párty stíhám úplně v pohodě.
Vběhla jsem do pokoje tašku sem hodila zpátky pod stůl,převlíkla se do šedých tepláků a bílého tílka,udělala sem si drdol,pustila písničky a šla uklízet.Zameteno,vytřeno,prádlo vyprané,prach utřený teď připravit večeři.Seběhla jsem dolu do kuchyně,vyndala jsem z ledničky salát,rajčata,okurku,žlutou papriku a jogurtový dresink. Všechno jsem to umyla a nakrájela na kousky,hodila sem do mísy a promíchala to,ještě jsem do toho nalila dresink a bylo hotovo.Sálat sem dala do ledničky a šla do pokoje.
Vzala jsem telefon a vytočila mamku ,,Ahoj zlatíčko,co potřebuješ ?'' ozvala se mamka ,,ahoj mami,chtěla jsem se zeptat jestli bych mohla večer k Johnovi na párty‘‘ kousla jsem se do rtu ,,no jestli máš všechno hotové tak jdi‘‘ mile se usmála ,,ano všechno je hotové‘‘ sedla jsem si na kraj postele ,,a v kolik si představuješ že budeš doma ?‘‘ zpřísnila hlas ,,no já nevím‘‘ pokrčila jsem rameny i když mě neviděla ,,tak ve dvanáct doma,musím pracovat tak se doma uvidíme pa‘‘ típla hovor,koukla jsem se kolik je hodin bylo půl sedmé,ideální čas.Hodila jsem mobil na postel a šla do koupelny,sundala jsem si oblečení a dala to do koše na prádlo,bylo to celé propocené.Vlezla jsem do sprchy a pustila na sebe teplou vodu,cítila jsem jak se my všechny svaly uvolnily.Chvilku sem na sebe nechala jen tak téct vodu ale pak jsem si umyla vlasy a tělo,všechny mydliny jsem spláchla a vypnula vodu.
Naposledy jsem si upravila šaty,make-up a vlasy.Měla jsem na sobě černé krajkované minišaty.Vzala jsem si mobil a seběhla dolu,obula jsem si černé lodičky.Zamknula jsem barák a na příjezdové cetě už stál Angeliky černý Range Rover,usmála jsem se a šla za ní.Otevřela jsem dveře a rychle nasedla ,,sluší ti to Wayne'' mrkla na mě ,,ty taky nevypadáš k zahození'‘zasmála jsem se a objala ji ,,Nicole nejede ?‘‘ zakroutila hlavou ,,nemůže,musí hlídat sestru‘‘ kývla sem na souhlas a připoutala se ,,dnešek bude ještě dlouhý.‘‘
YOU ARE READING
Love will remember
RomanceJe to obyčejný příběh. Není to co čekáte,inspirovala mě k tomu moje kamarádka s jejím klukem.Mají hodně komplikovaný a zajímavý vztah.Takže to bude v podobě jejího vztahu. Myslím si že něco takového nikdo ještě nenapsal tak doufám že vás to bude bav...