part 12

198 12 1
                                    

Zazvonilo a já vyběhla hned ven, všichni se hrnuli na oběd. Neměla jsem moc hlad tak jsem šla rovnou domu.Bydlím od školy kousek tak,že jsem byla doma brzo.Zahodila jsem tašku hned jak jsem vešla do pokoje.Skočila jsem do postele a těšila,že se budu celý den jen válet v mé měkoučké posteli,ale než jsem stačila položit hlavu zavibroval mi telefon ,,ugh zase mě někdo otravuje‘‘ řekla jsem si pro sebe a odemkla mobil,blikala mi jedna nová zpráva.Otevřela jsem ji a radostí se mi chtělo brečet.

Ahoj Em žiješ ještě ? :D Jsem na rampách tak vezmi longboard a pojedeme se někam projet. – Noel

Asi bych vám něco měla říct o Noelovi. Vyrůstali jsme spolu, nekecám vám, ale vážně jsme spolu byly 24/7.Pak jsme spolu začali chodit. Noel byl moje první láska,která skončila jeho odchodem ze Stratfordu.Museli se odstěhovat do LA protože tam jeho rodiče měli práci.Byla jsem ráda,že i po našem rozchodu jsme se bavili pořád tak jako dřív.

Vyskočila jsem z postele a šla ke skříni. Sundala jsem si legíny a oblékla si černí kraťasy triko jsem si nechala stejné,ještě jsem se párkrát navoněla,vzala jsem si mobil a běžela dolu.Rodiče už by tento víkend měli přijet,tedy jestli babičce je už lépe.Seběhla jsem dolu a obula si červené vans,vzala longboard a jela za Noelem.

***

Už jsem se blížila k rampám. Viděla jsem, že tam Noel není sám. Byl tam s ním nějaký kluk,kterého jsem bohužel na dálku nerozpoznala. Dojela jsem až k nim a oba se na mě otočili. Ten druhý kluk byl Justin, jen zakroutil očima a jezdil si dál. Usmála jsem se na Noela,který už stál přede mnou . ,,Ahoj princezno‘‘usmál se na mě ,,Ahoj Noeli‘‘ vyskočila jsem na něj a nohy si obmotala kolem jeho pasu a ruce okolo krku,dali jsme si pusu na pozdrav ,, jak si se měla ?‘‘ zastrčil mi pramínek vlasů za ucho ,,celkem dobře,ale chyběl si mi tu‘‘ otočila jsem hlavu,abych se koukla jestli tam je ještě Justin,ale už tam nebyl.Radši odešel,vážně už mě začíná štvát,rozešla jsem se s ním v dobrém.Kašlu na něj nebudu si kazit svůj čas s Noelem,bůh ví za jak dlouho ho zase uvidím ,,na jak dlouho tu si ?‘‘ usmála jsem se ,,na jak dlouho budeš chtít‘‘ pustil mě na zem ,,půjdeme se teda někam projet ?‘‘ ukázal na longboard ,,nejdřív půjdeme na zmrzlinu a pak se půjdeme projet‘‘ vyplázla jsem na něj jazyk,se smíchem přikývl a vzal můj i jeho longboard do ruky ,,děkuju‘‘ mrkla jsem na něj natáhl ke mně ruku a já ji chytla,přitáhl si mě k sobě a držel mě kolem pasu.

***

,,Tak jakou si dáš?‘‘ oslovil mě po dvacetiminutovém vybírání Noel ,,nejradši bych si dala všechny, ale dám si jeden kopeček jahodové a jeden banánové‘‘ zasmála jsem se a on semnou,ten zmrzlinář co nás obsluhoval mi někoho připomínal,ale nemohla jsem si vzpomenout. Noel nám podal naše zmrzliny, zaplatil a odešli jsme. ,,Tak kam se pojedeme projet ?‘‘ lízl si zmrzliny ,,jela bych do parku k tomu jezeru‘‘ přikývl položil longboardy na zem ,,tak kdo tam bude první‘‘ zaječel jak holka a rozjel se,kamarád za všechny prachy,zakroutila jsem nad ním hlavou,celou cestu jsem se mu smála jak jedl při jízdě tu zmrzlinu. V půlce cesty jsme oba to závodění vzdali a jen tak pohodově jeli. Tohle  mi vážně chybělo, protože kdyby na tohle stoupla Angelika tak by se rozmázla už při první metru. To mi připomnělo, že jsem jí měla zavolat. Řekla mi to Nicole o přestávce. Nicole mi v poslední době přijde jiná, kašle na mě na Angie. Vůbec s námi nikam nechodí, pořád se na něco vymlouvá. Štve mě v poslední době. Měla bych jí někam vytáhnout a promluvit si s ní.

,,Emily vnímáš mě ?‘‘ zamával mi před obličejem Noel, zakroutila jsem hlavou ,,ne co si říkal ?‘‘ usmála jsem se ,,volala mi teď Angelika,že jí prý nebereš telefon‘‘  slezl z longoardu a šel směrem k jezeru, koukla jsem se na mobil a uviděla 10 zmeškaných hovorů od Angeliky ,,zapomněla jsem,že mám vypnuté zvonění,co chtěla a jak ví,že jsem vůbec s tebou ?‘‘ chytla jsem long a šla za ním ,,zašel jsem s ní ráno na kafe a řekl jí ať ti nepíše,protože vím,že ty by si z ní dostala proč není ve škole,chtěl jsem být překvapení a hlavně jsem ti chtěl napsat sám‘‘ objal mě okolo ramen ,,a důvod proč mi volala, že jestli prý nechceš večer u ní přespat‘‘ usmál se ,,já jí pak brknu teď tu jsem s tebou a vidím tě po dlouhé době‘‘ přitáhl si mě blíž a políbil mě do vlasů ,,ani nevíš jak si mi chyběla‘‘  nahnul se ke mně a políbil mě,polibek jsem mu opětovala a on mi jazykem vklouzl do úst. Oba jsme se odtáhli až když už jsme nemohli dýchat.Lehl si na trávu a já si položila hlavu na jeho hruď,jednou rukou mě hladil po vlasech a tu druhou nás fotil. Jednu si dal na tapetu.Všimla jsem si taky kolik bylo hodin,bylo půl 5.Divný bylo ale to,že mi rodiče už delší dobu nevolali.Večer bych jim měla zavolat. Vytáhla jsem mobil a napsala zprávu Angelice, že přijdu okolo 9.Pak jsem,ale napsala i jednu rodičům.

Halo žijete vy vůbec ještě ? To mi ani nemůžete zavolat jestli jste v pohodě ?

Zamkla jsem telefon a dala ho do kapsy.Hned jak jsem ho zandala tak zavibroval.Zase jsem ho vyndala a odemkla přišla mi zpráva od rodičů.

Zlatíčko jasně že žijeme.Moc nám chybíš,ale zatím nevíme kdy přijedeme, protože babička je na tom doopravdy dost špatně.Dávej tam na sebe hlavně pozor.Mám tě ráda.

Usmála jsem se a telefon dala do kapsy. ,,Co se tak směješ ?‘‘ přitáhl si mě k sobě Noel ,,mám pro sebe volný dům bůh ví na jak dlouho‘‘ zasmála jsem se

*S pohledu Justina*

Od rozchodu s Emily se cítím divně a to i přes to, že jsme se rozešli v dobrém. Nevím proč ji ani nedokážu pozdravit. Jsem idiot. Dneska když jsem ji viděl na těch rampách.Je tak nádherná, ale už bohužel není moje.Chvíli jsem měl pocit, že chodí s Noelem, ale pak mi došlo to co mi říkal. Chodili spolu,ale teď jsou to jen kamarádi. Začal mi zvonit telefon,koukl jsem se kdo mi volá a přijal hovor. ,,Ahoj Nicole‘‘ usmál jsem se ,,taky mi chybíš‘‘ něco mi říkala,ale moc jsem ji nevnímal ,,ahoj‘‘ položil jsem hovor a mobil hodil na sedačku.Od té doby co nejsem s Emily mě pořád otravuje Nicole,ano Em nejlepší kamarádka. Je pěkná, má hezkej zadek, ale Emily je prostě Emily. Nevím co se to se mnou děje, ale asi doopravdy k ním něco cítím, ale to jsem jí nemohl říct. Justin Bieber nesmí být za padavku.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 09, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love will rememberWhere stories live. Discover now