A políbil mě.Jeho rty byly sladké,jako ta nejsladší čokoláda.Koukl se mi hluboko do očí a usmál se.Znova se ke mně přiblížil a jeho jazyk se dostal do mojí pusy.Začala hra o nadvládu.Přitisknul si mě k sobě a rukama mě hladil po bocích.Obmotala jsem ruce okolo jeho krku.Blíž už jsme k sobě ani stát nemohli. ,,Víš o tom,že si fakt krásná ?‘‘ řekl s úsměvem na rtech.Na mé tváři se vykouzlil obrovský úsměv.Začala jsem na něj cákat vodu.Když mu to došlo,o co mi jde,přidal se a cákal dvakrát víc,než já na něj.Po ukončení vodní války,kterou jsem mimochodem vyhrálas mě Justin k sobě přitáhnul. ,,Vyhrála jsem‘‘ řekla jsem trochu udýchaně a vyplázla jsem na něj jazyk ,,neprovokuj‘‘ pošeptal mi do ucha a jemně mi skousl ušní lalůček.Kdyby mě tak pevně nedržel už bych byla pod vodou.Trochu mě pustil a já se chytla jeho svalnatých paží.Najednou se ozvala strašná rána.Sakra,bouřka,mám z hromů panický strach.Přimáčkla jsem se k Jussovi a nechtěla ho pustit ,,Copak ?‘‘ zeptal se,v jeho hlasu byl slyšet náznak pobavení ,,já se bojím bouřek‘‘. Ještě víc jsem se k němu přitiskla,cítila jsem jak mě jeho ruce pevně objímají. ,,Jestli chceš,můžeme už jít ven z vody‘‘ Kývla jsem na souhlas,vylezli jsme z bazénu,Justin mě vzal do náruče a šel ke mně do pokoje ,,neboj se Em jsem tu s tebou‘‘ řekl a opatrně mě položil na postel. ,,Nechceš pro něco dojít ?‘‘ rychle jsem zakroutila hlavou že ne ,,zůstaň tady semnou prosím‘‘ Hned jak jsem to dořekla lehl si vedle mě a oba nás přikryl peřinou.Opřela jsem si hlavu o jeho hruď. ,,Em,nechceš semnou chodit?‘‘ zeptal se po chvíli ticha ,,Jo‘‘ odpověděla jsem a usmála se.
,,Já už musím domů‘‘ řekl,když ta bouřka skončila ,,uvidíme se ve škole,pa.‘‘ vzal si oblečení a odešel.Šla jsem si dát sprchu,potom se oblíkla do pyžama a usnula na sedačce při televizi.Ráno jsem se vzbudila tak akorát,abych se stihla připravit do školy.Za deset minut jsem měla věci do školy hotové,potom jsem se oblékla,namalovala,vyžehlila vlasy a šla dolů dát si něco k snídani.Když jsem se najedla udělala jsem si svačinu a potom vyrazila do školy.
Zaparkovala jsem auto před školou a šla za Angie a Nicol,které na mě s úsměvem mávaly.Objala jsem je.Nicol po chvíli odešla na svoji hodinu a Ang mě hned začala bombardovat otázkami typu: Tak co Justin? Spali jste spolu? Co s ním vlastně máš ?.Než jsem stačila odpovědět někdo mi dal ruce přes oči. ,,Hádej kdo to je ,‘‘ zašeptal mi do ucha ,,Ahoj Justine‘‘ Otočila jsem se k němu a dala mu pusu na přivítanou. ‚,Půjdeme zlato ?‘‘ řekl a vzal mě kolem pasu. ,,Jojo,hele Ang já ti to všechno řeknu dneska na tréninku.Zatím papa‘‘ Justin mě šel vyprovodit k mé třídě,protože jí máme oba jinde.Chytil mě u dveří za boky a přitáhl si mě k sobě.Dal mi pusu na čelo a odešel.Trochu mě to zklamalo,čekala jsem,že se bude trochu víc chovat,když už spolu chodíme.V polovině hodiny-měli jsme chemii- mi od něj přišla sms.
Promiň za to rozloučení,spěchal jsem O:) – J
V pohodě;) Uvidíme se dneska ? – E
Promiň zlato,ale dneska už něco mám.Snad zítra. – J
Ok.Stejně mám dnes trénink.Tak zatím. – E
Už mi neodepsal.Nechala jsem to tak.Ve škole byla hrozná nuda.Učitelé žvanily o ničem a já je jen z těží dokázala poslouchat.Úplně se mi zavíraly oči a zívala jsem jako o závod.Škola skončila ve tři a já se hned vydala k mému autu.Justin se pořád neozýval.Cesta domů utekla celkem rychle.Aby ne,když má člověk puštěnou dobrou muziku a je o čem přemýšlet.Dohrála písnička od Miley Cyrus – Wrecking ball a já zastavila před domem.Auto jsem zaparkovala do garáže.Zakručelo mi v břiše. ,,Ale,ještě ty mě otravuj!‘‘ řekla jsem svému břichu.Ani po domlouvání nepřestalo,tak jsem si udělala domácí sýrovou pizzu.Nádobí jsem sklidila do myšky a šla si lehnout,než mi začne trénink
*Na tréninku*
,,Takže holky‘‘ začal konverzovat náš trenér,hned jak se všechny holky posedaly do kroužku ,,jak jistě víte,dostaly jsme se až na mistrovství světa,takže musíme začít makat na choreografii.Musí to být nejlepší show,jakou kdo viděl!Musíme do toho dát všechno.Věřím,že to dokážete.‘‘ On vždycky ví,co má říct.
Na začátek jsme se protáhli a potom začali s formací.Po formaci následovalo pár kroků.Hodina a půl uběhla jako voda.Sbalila jsem si věci a chytala se k odchodu. ,,Em počkej!Neřekla si mi jak to máš s Justinem‘‘ volala na mě Ang. ,,A jo vlastně.Hele tak se stav u mě kolem osmé,všechno ti řeknu doma‘‘ aspoň tam nebudu sama ,řekla jsem si v duchu. ,,To nejde,přijede k nám bratránek Zayn(není to člen 1D,je to obyčejný kluk) z Anglie‘‘ řekla sklesle ,,tak ho vezmi s sebou‘‘ řekla jsem s úsměvem ,,No dobře‘‘ s Angie jsem se objali na rozloučenou a já se vydala směrem k autu.Cestou domů mi přišla sms od Justina
Ahoj Em,omlouvám se,že jsem se celý den neozval.Mám teď hodně práce.Ve čtvrtek někam zajdeme.Pa zlato. – J
Hodila jsem telefon vedle sebe na sedačku a soustředila se dál na cestu.Zaparkovala jsem auto,vzala si věci a vešla do baráku.Dala jsem si rychlou sprchu,převlékla se do domácího oblečení a šla si udělat do kuchyně kafe.Ani ne za deset minut někdo zazvonil.Zvedla jsem se a šla jsem otevřít.
Omlouvám se že dlouho nebyla ale neměla jsem čas.Vážně se moc omlouvám,odteď už je budu přidávat pravidelně :) Hope u like it:-* Love u all xx - K
YOU ARE READING
Love will remember
RomanceJe to obyčejný příběh. Není to co čekáte,inspirovala mě k tomu moje kamarádka s jejím klukem.Mají hodně komplikovaný a zajímavý vztah.Takže to bude v podobě jejího vztahu. Myslím si že něco takového nikdo ještě nenapsal tak doufám že vás to bude bav...