Angie zaparkovala před Johnyho barákem a vytáhla klíčky ze zapalování ,,vypadám dobře ?‘‘ zeptala se ,,vypadáš fantasticky,říkám ti to už celou cestu‘‘ zakroutila sem očima a usmála se ,,já vím,jsem na tohle strašná ale prostě chci vypadat dobře‘‘ pokrčila rameny a vylezla z auta,vystoupila jsem taky a odcupitala za ní,poupravila jsem si šaty a ona mezitím zamkla auto ,,tak jdeme‘‘ usmála se na mě,chytla mi ruku a šly jsme dovnitř,všichni už se skvěle bavili.Se všema jsme se pozdravily a Ang hned šla pro něco k pití.
,,Co tady takováhle kráska stojí sama ?‘‘ pocítila jsem něčí dech na mém krku,otočila jsem se a uviděla tam jednoho kluka z naší školy,zaboha jsem si nemohla vzpomenout jak se jmenuje ,,čekám na kamarádku‘‘ usmála jsem se ,,máš krásný úsměv,celá si krásná‘‘ celou si mě očima prohlížel ,,jo a ty si zase moc opitý‘‘ otočila jsem se a šla hledat Ang,stála v kuchyni a něco tam míchala a přitom se bavila s Johnem ,,Ahoj‘‘ objala jsem Johna ,,Ahoj Emily‘ objetí mi opětoval ,,máš tady snad celou školu ne ?‘‘ usmála jsem se ,,jo,nějakej idiot to rozhlásil po celý škole‘‘ zasmál se ,,aha,na to že je teprve za deset minut devět tak jsou všichni dost na mol‘‘ kývl hlavou ,,co se dá dělat no‘‘ usmál se,Ang nám podala pití co namíchala ,,snad vám to bude chutnat‘‘ ochutnala jsem to a už sem poznala tu známou chuť koly a rumu ,,je to dobrý‘‘ ukázala jsem jí palec nahoru ,,díky,Johne,jdeme s Em tancovat tak za chvilku přijdeme‘‘ mrkla na něj a už mě táhla do davu opilo-tancujících lidí,odpila jsem si ze skleničky a začala tancovat ,,hele támhle je Justin‘‘ ukázala do davu,koukla jsem se tam a Justin seděl na sedačce a bavil se s nějakýma třema klukama,zakroutila jsem se hlavou a otočila se zpátky na ní,,no a co ?‘‘ pokrčila sem rameny ,,pořád po tobě kouká asi tě chce‘‘ usmála se ,,tak ať si kouká,má problém já jeho ne‘‘ dopila jsem zbytek co jsem měla ve skleničce ,,Angie uděláš mi ještě tohle pití ?‘‘ zakývala hlavou a vzala si ode mě skleničku ,,já si zatím dojdu na záchod a pak za tebou přijdu do kuchyně‘‘ kývla na souhlas a zmizela v davu.
Šla jsem ke schodům a rozhlídla jsem se kde je Justin,nikde jsem ho neviděla,šla jsem nahoru,koukala jsem se na obrázky co má John po zdech a do někoho jsem omylem narazila ,,p-promiň‘‘ koukla jsem se na horu a hádejte kdo tam stál ,,dobrý‘‘ usmál se,má nádhernej úsměv ,,kam jdeš ?‘‘ mrkl na mě ,,to tě nemusí zajímat‘‘ obešla jsem ho a on mě chytl na zápěstí ,,počkám na tebe dole‘‘ usmál se a odešel,docela si věří že za nim přijdu.Šla jsem vykonat potřebu,umyla jsem si ruce a trochu se upravila v zrcadle.Rozmýšlela jsem se jestli za nim mám jít nebo ne,sešla jsem dolu a viděla ho jak odchází ven s těma jeho kamarády,super asi už odchází ale to jsem byla na omylu,otočil se a viděl mě jak stojím na schodech,něco řekl těm kamarádům a šel zamnou ,,jdeš s námi ?‘‘ ukázala na dveře ,,kam ?‘‘ nazdvihla jsem obočí ,,na terasu,potřebujeme čerstvý vzduch‘‘ usmál se ,,tak počkej,jenom si dojdu pro něco k pití‘‘ kývl na souhlas ,,počkám na tebe tady‘‘ došla jsem si do kuchyně pro pití,Ang tam nebyla asi je někde s Johnem,šla jsem zpátky za Justinem a jak řekl tak tam na mě opravdu čekal,chytil mě okolo pasu a přitáhl si mě k sobě blíž ,,si nádherná víš o tom ?‘‘ zašeptal mi do ucha ,,říká to hodně lidí tak asi jo‘‘ zasmála sem se a on semnou,přišli jsme na terasu kde seděli ty Justinovi kamarádi,John a Ang. Usmála jsem se na ni a ona se na mě koukla pohledem “já ti říkala že tě chce‘‘ ,,Ehm,kluci tohle je Emily,Emily to je Alfredo,Chris,Ryan a Lil‘‘ sakra odkud zná moje jméno ? ,,Ahoj‘‘ pozdravila jsem je ,,Ahoj‘‘ řekli všichni čtyři sborově,sedla sem si vedle Ang ,,asi si měla pravdu‘‘ uculila se jak debil ,,já jí mám vždycky‘‘ zasmála sem se ,,zase nepřeháněj‘‘ bouchla mě do ramena ,,auuu‘‘ pohladila sem si místo kam mě udeřila ,,nepřeháním‘‘ usmála se,povídali jsme si tam asi do půl dvanáctý.
,,Ang,musím jít.Hodíš mě domu?‘‘ kývla na souhlas ,,já jdu taky‘‘ usmála se a vstala,rozloučily jsme se a šly k autu,Ang už ho z dálky odemkla takže jsme rovnou na sedly ,,Angeliko moje milovaná nechceš u mě dneska přespat ?‘‘ kývla na souhlas tak počkej zavolám mámě,vytáhla mobil něco tam naťukala a přiložila si ho k uchu ,,Ahoj mami‘‘ usmála se ,,já dneska přespím u Em jo?‘‘ strčila klíčky do zapalování ,,dobře,dobře já tebe taky pa‘‘ típla hovor a podala mi její mobil abych ho držela,nastartovala auto ,,tak co Justin ?‘‘ usmála se ,,nic co by?‘‘ pokrčila sem rameny ,,líbí se ti‘‘ rýpla do mě ,,nelíbí‘‘ zakroutila sem hlavou ,,ale líbí‘‘ zasmála se ,,možná trochu‘‘ bože,co sem to právě řekla ,,vidíš ? jako bych ti neříkala že mám vždycky pravdu‘‘ vyplázla na mě jazyk ,,a co ty a John?‘‘ nazdvihla jsem obočí ,,nic,co by mělo s nim mělo být ?‘‘ koukla na mě a pak sledovala dál cestu ,,no já nevím,dneska to jak jste po sobě koukali a venku jak si se k němu tulila‘‘ zaškeřila jsem se ,,sklapni‘‘ začala se smát a já sní ,,ale copak Angeliko přece se nestydíte za pravdu ?‘‘ bouchla mě do ramena ,,Auuu,musíš mě pořád mlátit ?‘‘ řekla jsem jak malé dítě ,,jo‘‘ zasmála se,pohladila sem si to místo kam mě opět bouchla.
,,už jsme tu,tak vystupuj‘‘ drkla do mě,koukla jsem se ven z okýnka,v baráku byla všude tma,tak asi spí,aby taky ne když už je půlnoc.
Potichu jsem otevřela vchodové dveře,vlezly jsme dovnitř a já zavřela,Ang si sundala boty a šla napřed nahoru,taky sem si sundala boty a šla za ní.Ležela rozvalené v posteli v mém tílku a kraťasech ,,to jsou moje věci‘‘ řekla jsem vážně ,,já vím‘‘ usmála se a zachumlala se do peřin,rychle jsem se převlékla a skočila za ní do postele ,,dobrou‘‘ zhasla jsem světlo na mém nočním stolku ,,dobrou‘‘zašeptala.
YOU ARE READING
Love will remember
RomanceJe to obyčejný příběh. Není to co čekáte,inspirovala mě k tomu moje kamarádka s jejím klukem.Mají hodně komplikovaný a zajímavý vztah.Takže to bude v podobě jejího vztahu. Myslím si že něco takového nikdo ještě nenapsal tak doufám že vás to bude bav...