part 7

487 26 3
                                    

Ráno jsem se probudila na hroznou bolest hlavy,vůbec jsem nevěděla kde jsem.Rukou jsem nahmatala něčí tělo vedle mě,prudce jsem otevřela oči a uviděla vedle sebe Justina jak si spokojeně odfukuje.

Odrhnula sem deku a naštěstí jsem na sobě měla Justinovi tepláky a svoje bílé tílko,rozhlédla jsem se po pokoji a narazila na své džíny s mikinou jak byly přehozené přes židli.Vůbec nic si ze včerejška nepamatuji,vážně bych ten alkohol měla omezit.Vstala jsem z postele a šla se podívat dolů.Všichni už byli vzhůru a upjatě sledovali televizi ,,Dobré ráno‘‘ zamrmlala jsem rozespale ,,ahoj‘‘ pozdravili mě sborově ale nikdo z nich se na mě neuráčel ani podívat,pokrčila jsem rameny a šla do kuchyně.

Doufala jsem že tu Justin má nějaké prášky proti bolestem hlavy,otevřela jsem skřínky hned naproti mně,bingo,byla to skřínka s hromadou prášků.Vzala jsem si jeden a skřínku zavřela,napustila jsem si do skleničky obyčejnou vodu a zapila prášek.Prázdnou skleničku jsem položila do dřezu a šla zpátky do obýváku,byla zrovna reklama,sedla jsem si na křeslo vedle Ang ,,takže kdo si co pamatujete ze včerejška ?‘‘ nazdvihla jsem obočí,všichni kroutili hlavou že nic ,,to je super že si nikdo nic nepamatujeme‘‘ zasmála jsem se a všichni semnou ,,já vlastně ano‘‘ uškrnula se Ang,všichni jsme se na ní otočili ,,pamatuju si že jsme hráli flašku a Emily se vykousla s Justinem‘‘ bože,zakroutila jsem hlavou a obličej si skryla do dlaní ,,že to není pravda ?‘‘ cítila jsem,jak se červenám.Všichni se smáli,cítila jsem se trapně.Naštěstí už skončili reklamy a začal ten film,všichni opět zažraní do filmu.Chvilku jsem se koukala s nimi ale přerušila mě vibrace mého telefonu,vyndala jsem telefon z kapsy a odemkla ho,měla jsem 10 nepřijatých hovorů a 5 sms. Otevřela jsem smsky,všechny byly od táty a stálo v nich ‘okamžitě přijď domů,je tu malá Nela‘ ‘Emily,okamžitě přijď domů‘ ‘přijď domů,chceme jet s mámou za starýma,musíš pohlídat Nelu‘ ‘Emily okamžitě domu‘ ‘okamžitě přijď domu nebo už tě nikdy nikam nepustím‘ zmeškané hovory byly taky od něho,zvedla jsem se z křesla a vyběhla nahoru.Potichu jsem vešla do Justinova pokoje,pořád ještě spal.Rychle jsem si svlékla jeho tepláky a položila je na židli.Oblékla jsem si svoje džíny a mikinu.Mobil jsem si strčila do kapsy a šla jsem zpátky dolů.Potichu jsem přešla do předsíně a obula si boty,vyšla jsem ven a zabouchla dveře. Vzala jsem si sluchátka a zapojila je do mobilu,pustila jsem si písničky a šla domů.

,,No konečně kde vězíš ?‘‘ vyskočil na mě táta ze dveří hned jak jsem je otevřela ,,už jsem doma‘‘ zakroutila jsem očima a zula si boty,přiběhla ke mně malá Nela ,,Emilyyyyy!‘‘ objala mě okolo nohou ,,ahoj broučku‘‘ pohladila jsem ji po vláskách,po chvilce do předsíně přišla i mamka a dala mi facku ,,kde si byla mladá dámo ?‘‘ začala na mě křičet tak nahlas,že to museli slyšet i sousedi.Položila jsem si ruku na tvář kam mě uhodila a nevěřícně se na ní podívala,chytla jsem malou Nelu za ruku a odešly jsme do pokoje,kde mi začaly téct slzy.Máma mě nikdy v životě neuhodila.Sedla jsem si na postel a Nela mě začala utěšovat ,,Emily neplakej‘‘ objala mě,Nela je moje sestřenice,je jí 6.V životě bych jí za nic nevyměnila.Pustila jsem televizi a zrovna dávali spongeboba,chvíli jsme se koukala ale pak mě to přestalo bavit.Byla jsem naštvaná,přišla jsem ke stolu,kde ležela moje taška do školy.Ohnula jsem se pro ní a vytáhla z ní krabičku cigaret.Bylo tam už poslední,tak jsem prázdnou krabičku hodila do koše. ,,Nelo,jdu na terasu,kdyby něco,tak přijď.‘‘ Kývla hlavou a já se odebrala na čerství vzduch.Na terase byla celkem zima,ale to mi bylo fuk.Z kapsy jsem vytáhla zapalovač a cigaretu zapálila.To první vdechnutí mě vždy uklidní.Sedla jsem si do proutěného křesla a začala vyfukovat dokonalé kroužky.Začal mi vibrovat telefon,volal mi Justin.Přejela jsem prstem po displeji,čímž jsem přijala hovor. ,,Ano?‘‘ potáhla jsem si znova z cigarety. ,,Ahoj Emily,kam si tak brzo zmizela?“ zakroutila jsem očima ,,zlato,když jsem odcházela,bylo čtvrt na 3 a ty jsi pořád spal“ zasmáli jsme se oba. ,,Takže zlato,jo?“ zahihňal se dementně Justin ,,něco ze srandy řeknu a ty z toho hned uděláš další světovou“ uchechtal se a řekl ,,tak to promiň,zlato“ lehce jsem se usmála a přemýšlela o včerejšku ,,Emily,co máš dneska v plánu ?‘‘ dala jsem si posledního práska a típla jsem cigaretu do popelníku. ,,nic,budu doma hlídat Nelu‘‘usmála jsem se sama pro sebe ,,kdo je Nela ?‘‘ zamrmlal ,,moje sestřenice‘‘ ,,a kolik jí je?‘‘ zeptal se Justin ,,šest ty úchyle!‘‘ zakřičela jsem se smíchem a hned na to přišla Nela ,,co se děje?“ zeptala se a nahodila nechápavý výraz ,,nic se neděje bročku,jenom si volám s jedním úchylem“ kývla hlavou a odešla ,,kdo to byl?“ zeptal se Justin ,,to tě nemusí zajímat“ zasmála jsem se a on se mnou ,,tak se když tak stav a koukneme se na nějaký film,musím jít,Nela má hlad.Tak zatím pa“ típla jsem hovor,hned na to mi přišla sms od táty : ,,přijedeme až zítra večer,tak dej pozor na Nelu a ráno jí v pohodě dovez do školy.Pa táta.“ Mobil jsem uložila do kapsy a šla za Nelou.

Love will rememberWhere stories live. Discover now