Přijely jsme k Ang domu,došla jsem si udělat něco k pití a ona se šla zatím převléknout.Šla jsem do kuchyně a vytáhla si skleničku,napustila jsem do ní vodu z kohoutku a šla na horu za Ang. Běhala po pokoji jak splašená ,,Emily,co si mám vzít na sebe ?‘‘ řekla úplně vynervovaná,položila jsem skleničku na stůl a přešla ke skříni,vytáhla jsem modré,trochu potrhané džíny,bílé tílko a k tomu obyčejnou šedivou mikinu přes hlavu s kapucí ,,na,vezmi si tohle‘‘ děkovně se na mě usmála a oblékla se do toho ,,no vidíš jak ti to sluší‘‘ usmála jsem se,uculila se a rozčesala si vlasy ,,kam půjdeme na jídlo? Celkem mám chuť na pizzu‘‘ navoněla se ještě nějakým parfémem ,,myšlenky ses naučila číst kde ?‘‘ nazdvihla jsem obočí,pokrčila rameny ,,to ta telepatie‘‘ začala se smát ,,bože‘‘ zakroutila jsem očima ,,radši s sebou mákni‘‘ odpila jsem si ze skleničky,koukla jsem se na mobil kolik je a bylo za deset minut pět ,,hele ty krasotinko jestli chceš ještě na pizzu tak si pospěš‘‘ zandala jsem zpátky mobil a Ang se ještě přemalovávala ,,Angeliko a srandu si ze mě neděláš ?‘‘ už mě nebavilo na ní čekat ,,bože,vždyť už jsem hotová‘‘ usmála se ,,jo to vidím,než ty si naplácáš ten všechen make-up na obličej tak bude půlnoc‘‘ vydechla sem ,,jenom si dodělám linky a jdeme‘‘ zabručela,odnesla jsem skleničku do kuchyně a dala jí do dřezu,šla jsem do předsíně obout a mezitím došla konečně už i Ang. Obula si válenky a já svoje vansky,vyšla jsem ven a najednou začalo pršet.Tomu se říká zákon schválnosti.Ang rychle zamknula dveře od bytu a odemkla auto,rychlostí blesku jsem do něj nasedla.Koukla jsem se na sebe do zrcátka,bože,divím se že neprasklo.Měla jsem rozteklou řasenku po celém obličeji,naštěstí měla Ang v autě navlhčené ubrousky,pořádně jsem si utřela obličej a kapesníčky uklidila do kabelky.
,,Dobrý den jeden velký popcorn šunka sýr a jednu velkou kolu‘‘ vždycky si to s Ang dáváme na půl,rychle jsem zaplatila a vzala to do ruky,jelikož jsme kvůli slečně jménem Angelika přišli asi o pět minut pozdě,ještě že jsou na začátku ty reklamy.Vešly jsme do sálu kde hrály film a sedly si úplně do poslední řady kam jsme měli.Rozhlídla jsem se po sále a uviděla jednu,vlastně tři osoby které jsem tu vidět nepotřebovala.Drkla jsem do Ang ,,Angie koukej kdo sedí dvě řady pod námi‘‘ zašeptala jsem ,,bože to je John,Justin a Alfredo‘‘ zamumlala,kývla jsem na souhlas.Když film už začal,všichni tři si stouply a šli směrem k nám,teda John šel směrem k Angie. ,,Ahoj‘‘ řekl Justin a sedl si vedle mě ,,ahoj‘‘ pozdravila jsem ho a o koukla se na Ang,která koukala na mě s výrazem ‘bože já ho miluju‘ potichu jsem se zasmála a upřela svůj pohled na plátno kde běžel film ,,co máte v plánu po kinu ?‘‘ zašeptal mi do ucha Justin,pokrčila jsem rameny ,,nechcete jít s Ang někam s námi ?‘‘ Ang určitě bude chtít kvůli Johnovi ,,a kam ?‘‘ olízla jsem si rty ,,ke mně,že by jsme koupily po cestě koupily něco k pití a udělali si takový pohodový večer‘‘ usmál se ,,tak fajn‘‘ taky jsem se usmála a dál sledovala film.
Omlouvám se že je tak krátká ale neměla jsem moc čas.Jinak příští část bude až za týden,budu se snažit aby jste jí měli už v sobotu.Doufám že se vám tahle story líbí a dočtete jí až do konce :) Děkuju za všechny přečtení,hlasy a komentáře.Moc si toho cenim. Miluju vás♥ - K.
YOU ARE READING
Love will remember
RomanceJe to obyčejný příběh. Není to co čekáte,inspirovala mě k tomu moje kamarádka s jejím klukem.Mají hodně komplikovaný a zajímavý vztah.Takže to bude v podobě jejího vztahu. Myslím si že něco takového nikdo ještě nenapsal tak doufám že vás to bude bav...