Trys mėnesiai.
Trys mėnesiai Irake ir dešimtas mūsų pasimatymas arba greitas susitikimas stovykloje.
Šiandien rami diena, tokia pati kaip ir mums atvykus, todėl stoviu ir laukiu kol tu pasirodysi. Po dešimties minučių laukimo tu atbėgai pasidabinusi rausva suknele. Pirmą kartą mačiau tave be uniformos, bet tu atrodei stulbinančiai.
'Labas.' Pribėgusi pakštelėjai man į skruostą ir kažką greit įdėjai į uniformos kišenę 'Pažiūrėk, kai išsiskirsime.' Linktelėjau išsišiepęs it kvailys.
Visas pasimatymas buvo tobulas mano akimis. Man nereikėjo prašmatnaus restorano, man užteko tavo nuoširdžios šypsenos ir švelnaus balso, kuris lyg muzika mano ausims.
'Allison.' Paėmiau tavo abi rankas kai sustojome prie seselių poilsio zonos. 'Rytoj vėl eisiu į frontą ir žinai, kad kiekvienas kartas gali būti paskutinis, todėl noriu tau kaiką pasakyti.' Tu greit palinksėjai leisdama man kalbėti. 'Am...aš tave įsimylėjau.' Atsidusau nuleisdamas galvą dėl mano išraudusių skruostų, bet tu ją pakėlei, davei trumpą bučinuką į lūpas ir greitai sumalusi 'Aš ir tave myliu.' nubėgai link seselių punkto.
Tu tokia kukli, bet miela nuoširdžiai miela.
Tau nubėgus pradėjau šokinėti iš laimės, kad atsakei į mano jausmus, bet prisiminiau, kad kažką įdėjai į kišenę. Iššėmiau tą nedidelį lapelį.
Ten buvo tavo nuotrauka su užrašu kampe: 'Myliu tave, Ni ♡'******
Ši kažkokia nevykus, bet laukiu nuomonių :*
P.S pati ilgiausia dalis 200 žodžių ^^
With love Horan_Princess_69 ❤