1. bölüm

72 5 0
                                    


Umarım beğenirsiniz! Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.

Kafamdaki telefonumun alarmının "ziyo da ziyo , ziyo bu gecede uyku yok size!" diye bağırmasıyla yastığımla kulaklarımı kapattım ve biricik uykuma devam ettim. Kapının öküz gibi açılmasıyla biricik uykum bir kere daha kesildi."Kızım , değiştir lan şu alarmın müziğini değiştir yoksa' telefonun hazin sonu' adlı bir film çekeceğim. Konusuda telefonunun alarmını değiştirmediği için abisi tarafından telefonuna yapılan korkunç işkenceler." dedi çenesi pazar sabahı düşmüş olan abim."Ne konuştun be. Bizim karşı komşu Mütesna Teyze senden daha az konuşuyor. Rahat bırak beni sabah , sabah ya! " dedim ve kıçımı ona dönüp gözlerimi kapattım.

Bir pazar sabahıda öğlene kadar uyumak istiyordum. Ama yok. Popomda dayanılmaz bir acı hissedince hemen yataktan fırladım ve baş düşmanımla göz göze geldim. ANNE TERLİĞİ. "Kalk kız , öğlene kadar seni mi bekleyeceğiz?" . Tam anneme filmlerdki cool kızlar gibi karşı çıkacakken annemin ikinci teliğe uzandığını fark ettim. Hemen koşarak banyoya girdim.

Elimi yüzümü yıkayıp , dişlerimi fırçaladıktan sonra aynada kendime baktım. Bu ne güzellik ya! Bu ne tatlılık bu ne şi-. Sözümü kesen kapının hayvan gibi çalınmasıydı. "Hayal! Ne yapıyorsun içeride?" Göbek atıyorum diyesim geldi ama nefesimi harcamak istemedim." Da Vinci'nin Mona Lisa'da kullandığı boyayı  yüzüne sürsen bile düzelmezsin." dedi. Banyonun kapısını açarak ona ölümcül bakışlarımı atarak odama girdim ve bavullarımı alarak odadan çıktım. Bavullar gerçekten çok ağırdı. Bu sırada sevgili abim Hakan odadan çıkıyordu. 

Ona yavru köpek bakışlarımı attım. "Ne istiyorsun? Ayrıca öyle bakmayı kes yavru köpekten çok arizona kertenkelesine benziyorsun." dedi. "Bavullarımı alsana." dedim çocukça. "Karşılığında ben ne alacağım?" dedi tek kaşını kaldırarak."Yeni oklumuzdaki en güzel kızı sana ayarlarım?" dedim soru sorar gibi. Bana biraz baktıktan sonra 'tamam anlamında kafasını salladı ve bavullarımı alıp evden çıktı. 

Evime son kez baktım. Çocukluğumu geçirdiğim bir daha görebilecek miydim? Bu evde çocukluğumla beraber hayallerimi ve düşlerimi burada bırakıyordum. Dışarı çıktıktan sonra son kez eve baktım ve arabaya bindim. Hoşçakal eski hayat , merhaba yeni hayat.......

BİRLİKTE (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin